חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אלכסנדר המשווק על ידי חברת א.ג.ת.ד מציג בציר חדש ליין אלכסנדר רזרב – שיראז 2020 וממליץ על ליזה סוביניון בלאן 2022 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג

יקב אלכסנדר, השוכן במושב הוותיק בית יצחק שבלב השרון, הוא יקב עילית משפחתי, אשר הפך עם השנים לאחד היקבים המובילים בישראל. היקב הוקם ב1996 על ידי יורם שלום, על הנחלה המשפחתית, ונושא את שם אביו אלכסנדר שלום ז”ל, ממנו קיבל את ההשראה והאהבה ליין. היקב ממשיך מסורת בת מאה ועשרים שנים של עשיית יין, שהחלה באיטליה, ובתוניסיה שם ייצרו סבו ואביו של יורם שלום יין ביתי. בשנות פעילותו צבר יקב אלכסנדר מוניטין מצוינים וקצר הצלחות רבות ופרסים מכובדים בארץ וברחבי העולם. יקב אלכסנדר המשווק על ידי חברת א.ג.ת.ד מציג בציר חדש ליין אלכסנדר רזרב – שיראז 2020 וממליץ על ליזה סוביניון בלאן 2022 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג. 

יקב אלכסנדר רזרב – שיראז 2020

רשמי טעימה שלי: שיראז בשל להפליא, ומשלב את האינטנסיביות והחיוניות עם התבלינים, הבושם והמבנה האלגנטי שהכרמים הללו נותנים בעקביות. היין הזה מציג שפע של קסם נעורים כעת, אך יהיה במיטבו בגיל חמש עד חמש עשרה. האף, שובה ניחוח מכל זווית. הוא אמנם נראה עדין, עם פרחים ופירות אדומים משובצים בתבלינים עץ ופלפל, אבל הכול עניין של עידון. חך, בעל גוף בינוני, עסיסי, עם איחוד בין טאנינים משי גולמי, עדינים במיוחד לחומציות. יין מורכב, משכנע וטעים לחלוטין בו זמנית, עם סיומת מעוררת תאבון.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: יין מיוחד זה מופק מ 87% ענבי שיראז, 8% קברנה סוביניון ו 5% פטי ורדו. הכרמים נמצאים בעין סתר, שבהר מצפה הימים בגליל העליון. יבול ענבים נמוך , בתנאי גידול מהקפדניים בארץ, אגרו טכנולוגיה מתקדמת ומשטר מים מבוקר אשר הפיקו את הענבים האיכותיים ביותר.

התיישנות: היין השביח בחביות אלון צרפתיות ואמריקאיות 20 חודשים.

תיאור היין על פי היקב: ליין גוף מלא, טאנינים טובים ומורכבים. יין אלגנטי שיתיישן היטב עם השנים.
לתווית היין מצורפת סיכת הבגד, השייכת לאוסף תכשיטים טוניסאים מבית אלכסנדר.

אלכוהול:

בקבוק: 750 מ"ל

יינן: יורם אלכסנדר

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות:

מחיר מומלץ לצרכן: 165 ₪.

יקב אלכסנדר סדרת הורים -ליזה סוביניון בלאן 2022

רשמי טעימה שלי: אף, מתהדר בתווים של דומדמניות ואננס מלפנים, ומציג הרמוניה ועגלגלות מקסימה בחך. הגוף בינוני נעים וקל לשתייה, עם רמזים של נקטרינה ואשכולית, שמצטרפים לחך במרקם קרמי וסיומת ארוכה פריכה, רעננה ומשיית.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ליזה סוביניון בלאן מסדרת היינות הלבנים הנקראים ע"ש אשתו של אלכסנדר ז"ל, הינו יין על טהרת 100% ענבי סוביניון בלאן. הענבים גדלים בכרם ותיק בן  42 שנים, הנמצא בכרם בן זמרה שבגליל העליון,  870 מטר מעל פני הים. נטיעת הכרמים 1981 יבול  1000ק"ג לדונם, בציר ידני בלבד.

תיאור היקב את היין: יבול ענבים נמוך, משטר מים קפדני וכורם מסור לעבודתו העניקו לענבים שילוב מושלם של ריחות וטעמים. ליין צבע זהבהב בהיר. הארומה מורכבת, משלבת ליים אשכולית ודשא קצוץ, עם נגיעות של פרי טרופי בשל כאננס, ומעט מאוד חמאה ברקע. טעמו של היין חד, ארוך ומאוזן עם חמיצות טובה ומאוזנת בפרי. יין רענן ואלגנטי.

תווית היין: הכתר הינו פרט מתליון שרשרת השייך לאוסף התכשיטים הטוניסאים מבית אלכסנדר.

אלכוהול: 12.2%.

מילויי ובקבוק ינואר 2023

כשרות הרב נחום שיר, רב אזורי בית יצחק,

ידידותי לטבעונים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8°-12°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

להשיג בחנויות היין ואלכוהול המובחרות

 

יקב אלכסנדר

ת.ד. 8151, בית יצחק 4292000

טלפון: 072-3929717

דוא"ל: [email protected]

א.ג.ת.ד היא חברת ייבוא ושיווק אלכוהול. בין המותגים שהיא משווקת נמנים יקב רמת חברון, יקב ירושלים, יקב אלכסנדר, מזקקת טילינד מאירלנד (ויסקי), פדרה אזול ממקסיקו (טקילה), לג'נד אוף קרמלין הרוסית ועוד למעלה ממאה מותגים אחרים.

שיווק והפצה

קרדיט תמונות: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי/יח"צ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top