חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

'יקב סגל' מציג קברנה סוביניון מסדרת Free Run, בציר 2019 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג

היינות בסדרת FREE RUN של יקב סגל, מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות, ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות. לאחר התסיסה, היין המשיך להתיישן למשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי וכך מתקבל היין העסיסי והעשיר ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. 'יקב סגל' מציג קברנה סוביניון מסדרת Free Run, בציר 2019 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני וכרמים: 100% ענבי קברנה סוביניון מקור הענבים בכרמי היקב בגליל העליון ובהרי ירושלים.

קברנה סוביניון, FREE RUN, בציר 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום דובדבן שופע-עמוק עם גווני נופך. באף, התווים הארומטיים העשירים והנימוחים מזכירים פירות אדומים בסירופ עם מגע של תבלינים אקזוטיים. תווי העצים האלגנטיים, אך הדיסקרטיים, משתלבים היטב עם קקאו קלוי. בחך, נוכחותם של טאנינים משי, מוסיפה לאיזון ולהרמוניה של היין.

תיאור היקב את היין: קברנה סוביניון מסדרת FREE RUN בציר 2019 הינו יין בעל צבע אדום עמוק ושוליים סגלגלים המציג ארומות עוצמתיות של פרי שחור, שזיפים ופירות יער, מלווה בנגיעות מתקתקות וניל וציפורן שמקורן בעץ האלון התומך בעוצמות הפרי. היין בעל מבנה טאנינים אלגנטי, רך ונעים ובעל סיומת ארוכה ופירותית.

על שנת הבציר 2019:
שנת הבציר 2019 התחילה בחורף גשום וקר אשר הכניס את הגפנים לתרדמת חורף עמוקה ורציפה. כמויות המשקעים הרבות הרוו את האדמה והבטיחו התעוררות חזקה ואחידה בכרמים. חודשי האביב היו יחסית קרירים וחודשי הקיץ, אם חמים מהממוצע במעט, היו ללא גלי חום קיצוניים, ובכך שנת הבציר היתה יחסית מתונה, והבשלת הפרי הייתה טובה ואחידה. כמויות היבול היו יחסית ממוצעות, ואיכות הפרי גבוהה, כמות הענבים הלבנים גדלה משנה שעברה ולבטח תמשיך לגדול עקב הביקוש הרב ליין לבן באקלים הישראלי.

נתונים טכניים
• בציר: 2019
• הרכב זני: 100% קברנה סוביניון
• כרמים: בית נקופה, עמינדב, דלתון
• גובה הכרמים: 700-750 מ'
• זמן וטמפ' תסיסה: היינות תססו בטמפ' של 24-25 מעלות במכלי נירוסטה, לאחר התסיסה הועברו

התיישנות: בחביות עץ אלון צרפתי בנפח 500 ליטר למשך 12 חודשים
אלכוהול: 13%
• משקל סגולי: 994.7
• חומצה כללית: 5.2
• pH: 3.65

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

הסדרה תשווק בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top