חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ירושלים בשיווק חברת אלכוהול א.ג.ת.ד מציג – QUINTESSNCE RESERVE" 2010" יין קינוח מתוק בסגנון אייס ויין לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב ירושלים הוקם על ידי משקיעים יהודים צרפתיים אוהבי ירושלים וארץ ישראל במטרה לייצר יין בארץ הקודש ולשווקו בחוץ לארץ בדגש ותוך מיתוגו כמוצר מארץ הקודש. מיתוג זה הינו ייחודי ליקב ירושלים. יקב ירושלים פעל ופועל גם כיום בהפצת הרעיון כי ייצור יין איכותי בהרי יהודה הינו המשך טבעי של ההיסטוריה בת אלפי שנים של המקום. הבציר הראשון של היקב היה בשנת 2002, כאשר בשנתיים הראשונות כל סדרות היקב יועדו לייצוא בלבד, במיוחד לשוק האירופאי, לשוק היהודי ולשוק הנוצרי אוהד ישראל. בשנת 2004 הגדיל היקב את היקף הייצור שלו והחל בשיווק מוצריו גם בשוק המקומי. היקב הינו יקב מודרני בעל טכנולוגיות חדישות לייצור יין החל מקליטת הענבים ועד לביקבוק היין. יינות היקב מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי בין 6 ל- 24 חודשים. ליקב הסכמים ארוכי טווח עם כורמים באזור הרי ירושלים, גוש עציון, בית שמש ועמק האלה דבר המאפשר שליטה גדולה יותר של הצוות המקצועי ביקב על הטיפול בענבים. גובה פני השטח בו נטועים כרמי היקב נע בין 400-800 מטר. האקלים והאדמה הסלעית באזור מעניקים לענבים טעמים וארומות ייחודיים התורמים ליצירת יין איכותי, בעל גוף מלא ומאוזן. יקב ירושלים בשיווק חברת אלכוהול א.ג.ת.ד מציג – QUINTESSNCE RESERVE" 2010" יין קינוח מתוק בסגנון אייס ויין לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב ירושלים QUINTESSNCE RESERVE" 2010"

רשמי טעימה שלי: צבע, אינטנסיבי עשיר-זהב. באף, המון מורכבות ארומטית, באמצעות תווים כמו משמש מיובש, אגס משומר ואפרסקים בשלים. הניחוחות הנפתחים בכוס, מזכירים פירות טרופיים בשלים, כמו אננס, מנגו ותווים ממריצים של קליפת לימון, לצד ניחוחות בהירים של וניל ופרי הדר, המבשרים על טעמים של אגס בשל ורמזים לקליפת תפוז. בחך, המתיקות מקוזזת על ידי חומציות מעוררת תאבון והטעם עמיד לאורך זמן ורענן באופן בלתי צפוי, בזכות החומציות. תחושת הפה עגולה וצמיגה, עם שפע של שכבות מתוקות בשלות של פרי אבן מתמשכות בסיומת. חומציות מוצקה, לצד מתיקות מאוזנת ונפלאה, מביאה ליין זה ייחודיות מקסימה והמון אופי, איזון וחיים ומבטיחה פוטנציאל התיישנות גדול. פינוק מובהק לחושים.

סוג היין: יין קינוח מתוק בסגנון אייס ויין

שנת בציר: 2010

הרכב זני: יין ייחודי העשוי משלושה זני ענבים לבנים: 70% סמיון, 20% סוביניון בלאן, 10% ריזלינג.

תיאור היין על פי היקב: מיד לאחר הבציר, הענבים הוקפאו באמצעות מכשור מיוחד שפותח על ידי צוות היקב. לאחר הקפאה, הענבים נסחטו כך שכמויות המים בענבים נותרו כגושי קרח ורק מיץ מאד מרוכז הועבר למיכל התסיסה. המיץ שהתקבל מאד מתוק, עשיר בחמיצות , טעמים וריחות נפלאים.

סוכר בבציר: 48 בריקס

סוכר שיורי: 154 ג/ליטר

אלכוהול: 11%

התיישנות: המיץ הותסס במשך חמישה חודשים בתהליך איטי ובטמפרטורות נמוכות. לאחר התסיסה היין יושן בחביות עץ צרפתי במשך 4 שנים. לאחר הביקבוק, היין נשמר ליישון בבקבוק למשך 5 שנים נוספות, על מנת להגיע לשלמות ואיזון בטעמים ובארומות של היין.

בקבוק: 500 מ"ל צר וארוך.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 4 – 6 ℃

כשרות: יינות היקב מיוצרים תחת השגחת בד"צ איגוד רבנים, כשרות בד”צ יורה דעה הרב מחפוד, בד”צ מנצ’סטר הרב וסטהיים ו- OU.

מחיר מומלץ לצרכן: 199 ₪.

להשיג  בחנויות  היין  והאלכוהול  המתמחות

א.ג.ת.ד היא חברת ייבוא ושיווק אלכוהול. בין המותגים שהיא משווקת נמנים יקב רמת חברון, יקב ירושלים, יקב אלכסנדר, מזקקת טילינד מאירלנד (ויסקי), פדרה אזול ממקסיקו (טקילה), לג'נד אוף קרמלין הרוסית ועוד למעלה ממאה מותגים אחרים.

שיווק והפצה

קרדיט צילום: דני רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top