חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אור הגנוז גלילייט 9% (יין שפותח ספציפית עבור 4 כוסות של פסח) 2020, ו – קברנה פרנק "מרום" 2017, לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

"יקב אור הגנוז – איכותו המשובחת של היין הגלילי ישנו מוניטין בן אלפי שנים, עדות ראשונה לכך מופיעה כבר בספר הזהר הקדוש: "אמר רבי יצחק לית לך חמר דאקרי חמר טוב, כחמרא דארעא דישראל, ויתיר על כלהון חמרא דגלילא עילאה….". (תרגום: אין יין טוב כיינה של ארץ ישראל, ועולה על כולם יין מהגליל העליון….ז"ח פ' נח, צ"ו). יקב "אור הגנוז", מיום היווסדו בשנת 2005, שם לו למטרה לגלות את האיכות המיוחדת שכמוסה בטרואר הגלילי בכלל ובפרט בכרמי הגליל העליון. באמצעות שילוב של טכניקות עתיקות בד בבד עם טכנולוגיות ייצור חדישות, הוצאנו לאור מגוון יינות בוטיק משובחים באיכותם, בהם הצלחנו לשקף בצורה אופטימלית את איכותו המקורית והמיוחדת של הענב הגלילי. היקב מנוהל ע"י הישוב החרדי-שיתופי "אור הגנוז" המעודד אורח חיים של עבודה לצד לימוד פנימיות התורה. כל עובדי היקב הנם תושבי היישוב. אנו ביקב "אור הגנוז" מדגישים יותר מכל את המשפט האומר "יין טוב מתחיל בכרם". הכרמים, בעלי היסטוריה של מאות שנים, ממוקמים בגבהים שבין 770-900 מטרים מעל פני הים, נהנים מהאקלים הייחודי של אזור מרום הגליל, המתאים בעיקר לגידול זני ענבי איכות. השילוב המנצח בין אזור הכרמים האיכותי, רמת המיון המוקפדת והנסיון המקצועי הרב של יינן היקב מעניק ליינות 'אור הגנוז' את הטעמים והניחוחות המייחדים ומאפיינים אותם. מתחילת דרכו התחייב יקב 'אור הגנוז' לייצור יינות איכותיים ברמה בינלאומית, בדרגת הכשרות הגבוהה ביותר, וזאת מבלי לאבד את האווירה הכפרית והחקלאית המאפיינת את האזור. הכרמים, הגפנים והענבים נבחרים וממוינים על פי רמות האיכות, כך שלכל יין יש את האופי האישי והייחודי שלו. היקב גאה ומתכבד ב- 4 מדליות זהב מתחרויות TERRAVINO 2012 , 2013. שיראז סדרת עמוקה, בורדו בלנד, קברנה סוביניון סדרת נמורה 2009 וקברנה סוביניון סדרת נמורה 2010". יקב אור הגנוז – גלילייט 9% (יין שפותח ספציפית עבור 4 כוסות של פסח) 2020, ו – קברנה פרנק "מרום" 2017 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב אור הגנוז – גלילייט 9% 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום אודם עמוק. אף, פירותי.  פירות יער נקיים ובוגרים. ניחוחות של צימוקים, פירות יבשים וקצת דובדבנים, עם רמזים של אגוזים, פטל שחור ואלון. חך, עוגל היטב עם איזון חומצה טוב, בעל גוף בינוני עד מלא, שכבות של טעמי פירות יער, דומדמניות ואניס, המתמשכים בסיומת קצרה עד בינונית. יין נעים, טעים, המזכיר יינות קידוש ללא מתיקות מכבידה.

סוג היין: אדום יבש

כרם: עמוקה

יין ייחודי המיוצר בטכנולגית הייטק מתקדמת ומורכבת שפותחה ע"י יקב אור הגנוז, יין אדום יבש עם כהל של 9% מענבים בשלים מאוד, היין הינו 100% מפרי הגפן ללא תוספת מים למהדרין למהדרין ל 4 כוסות

גלילייט יין  ייחודי מיוצר ע"י טכנולוגית הייטק מתקדמת ומורכבת שפותחה ע"י יקב אור הגנוז. טכנולוגיה זו של היקב שארכה במשך כשנתיים של פיתוח מאפשרת לייצר יין אדום יבש עם כהל של 9% מענבים בשלים ובשלים מאוד עם כהל פוטנציאלי של 14.5-15% .

היין מכיל רק 1.3 גר' סוכר בליטר- חשוב לציין שהיין הזה ספציפית פותח עבור 4 כוסות של פסח

הרכב זני: היין מיוצר מ 100% ענבי קברנה סוביניון בשלים

תיאור היין על פי היקב: הנו בעל ניחוחות פירותיים עם פרחוניות ותיבוליות עדינה וצבעו בורדו סגלגל.

אלכוהול: 9%

3.8 :PH

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין כשר לפסח . בד"צ העדה החרדית ירושלים ובית יוסף.

בקבוק: 750 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪.

יקב אור הגנוז קברנה פרנק "מרום" 2017

רשמי טעימה שלי: קברנה פרנק, עם פרי שכבות-אדום ותחושת פה נעימה ומשיית, שמזכירה יינות עולם ישן. צבע, אודם בעוצמה בינונית, אף, ארומטי, בעוצמה בינונית פלוס, של שזיף אדום, היביסקוס, דובדבנים שחורים, סיגליות, ארז, פלפל לבן ופירות יער, פטל ופריחה. בחך היבש, גוף בינוני, עם טעמי פירות אדומים, תחושת פה עשירה בעוצמה בינונית פלוס מאלה המוצעים על האף, עם תווים נוספים של תאנה, שוקולד לבן, פירות בר ודובדבן אדום, הנתמכים על ידי חומציות בינונית וטאנין משיי בשל. מתחוללת מורכבות מהנה בחך האמצעי והיין משלים עם סיומת ארוכה.

סוג היין: יין אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה פרנק ממרום הגליל

כרם: מרום Single Vineyard

תיאור היקב את היין: צבעו בורדו מרשים, ארומה בולטת של פירות שחורים בשלים, תבלינים ועץ אלון קלוי, טעמו מלא, עשיר ומאוזן, עם סיומת פירותית, ארוכה ומרשימה. יין זה מתאים לליווי רוב סוגי המאכלים.

סגנון היין: אדום, עשיר מתובל

אלכוהול: 14%

התיישנות: בחבית אלון 14 חודשים

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין כשר לפסח . בד"צ העדה החרדית ירושלים ובית יוסף.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18- 16־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 98 ₪.

יקב אור הגנוז

 [email protected]

ד.נ. מרום הגליל

יישוב האור הגנוז

יקב: 04-6990836

חנות: 050-9997104

קרדיט תמונות: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top