חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רוגלית – רוזה 2022 ודנא 2017 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב רוגלית, האהבה של שרון הייננית וישי בעלה הכורם ליין ולעיסוק בו קיימת כבר שנים רבות, אך הם התחילו לממש אותה בשנת 2008 עת עברו ממרכז הארץ ומהעיר הסואנת למושב נווה מיכאל שבעמק האלה הקסום, עמק הממוקם בקרבה יחסית לירושלים והוא משלב בתוכו נופים וטבע מדהימים שגרמו להם להתאהב בו מהרגע הראשון, עמק שהאקלים שבו אידיאלי לגידול גפנים בשל אדמה עשירה וטמפרטורות נמוכות.
שרון הינה ייננית מקצועית שהשלימה את לימודיה בבית ספר ליין שורק ומיד לאחר מכן עברה סטאז' אצל היינן ניר שחם, והיא מביאה עימה יידע יינני מקצועי המסייע לגידול הכרמים ולהפקת היין המשובח. ישי הוא המתכנן והמקים של הכרמים הצעירים (סה"כ כ-33 דונם) וכיום הוא זה שמטפל בהם, ומבצע גיזום נכון בזמן דילול הפרי, מה שמסייע בהפקת ענבים איכותיים ביותר.
הזנים אותם ניתן למצוא בכרמים של רוגלית הינם: פטיט וורדו, קברנה סוביניון, מלבק ומרלו, ואו-טו-טו יתווספו הזנים הלבנים – שרדונה ושאנין בלאן. יקב רוגלית רוזה 2022 ודנא 2017 לִכְבוֹד פֶּסַח נִיסָן הַ'תשפ"ג.

יקב רוגלית – רוזה 2022

רשמי טעימה: צבע, ורוד עדין צלול עם שוליים בוהקים. באף, נפרשים ניחוחות ארומטיים עדינים, מרעננים ומושכים, של פרחי היביסקוס אדומים, פרי אדום יער, עשבי תיבול ריחניים וקליפת תפוז. החך מרמז על פירות יער חריפים, תערובת של גרגרי יער, חמוציות ותותים, באמצע החך, בהירות של אבטיח. רעננות של קיץ, חוויה על מרפסת עם גבינה בולגרית, פלח אבטיח, שעת שקיעה בשפת הים, מוקף בחברות וחברים אוהבים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: קברנה סוביניון וסירה

תיאור היין על פי היקב: יין לבן/רוזה שמופק מענבים אדומים בתסיסה קרה וארוכה היין עבר תהליך סינון

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מ"ל

ייננית: שרון כהן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6- 4־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן:85 ₪.

יקב רוגלית דנא 2017

רשמי טעימה שלי: תערובת יין אדום קברנה סוביניון, סירה בשרנית ומלבק. אף, פירות יער שופע, עם רמזים של ליקוריץ ותבלינים. גוף בינוני עד מלא, החך עשיר בשכבות של שזיפים בשלים ופירות יער אדומים, עם הרבה פירות שחורים בשרניים, דובדבן כהה, עשבי תיבול מלוחים וקצת תבלין אלון קלוי, על החך תוסס ורענן עם פטל שחור, אוכמניות, שזיף כהה, שלוקחים אל גימור ארוך. תמורה מצוינת למחיר ליין שהזמן רק עושה לו טוב.

סוג היין : אדום יבש

הרכב זני: שילוב של שלושה זנים קברנה סוביניון סירה ו- 12% מלבק

אלכוהול : 13.5%

שנת בציר : 2016

כרמים : עמק האלה

התיישנות : 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

תיאור היין :  יין מאוזן עשיר בטעמי פרי בשלים .

בקבוק: 750 מ"ל

ייננית: שרון כהן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18- 16־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

יקב רוגלית

שרון 052-8806469
ישי 052-4207088

מושב נווה מיכאל משק 46 עמק-האלה

תמונות: באדיבות ישי כהן בעל היקב

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top