חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תערוכת Sommelier התערוכה הכי גדולה, הכי חשובה, והכי מושקעת, מתקיימת בפעם ה-20

אז נכון שהייתה לנו קורונה והתערוכה נדחתה והיא הקורונה לשמחת כולם מאחורינו. וזה קורה רק פעם בשנה ותאמינו לי כמי מלווה את התערוכה מהפעם הראשונה, היא הולכת וגדלה ומרשימה ואליה מתכנסים כולם והצפיפות ליד כל עמדת הטעמה, אם תסלחו לי אה? מה יפה ומזמינה היא. אני אוהב את המפגש עם הייננים, המנכל"ים, היבואנים, הסוכנים, המטעימים, המחברים את עולם היין למה שהוא ואני אוהב את ההירתמות של יקבי בוטיק קטנים להיות חלק בלתי נפרד מהמשוואה הגורסת שאם אתם לא מציגים או משתתפים או מתארחים בתערוכת סומלייה, אתם לא שם.  

 

אז הייתה לי הזכות והחוויה לקחת חלק בטעימת אורך על ציר הזמן של יין הדגל מלכיה של יקב תבור מהבצירים 2009 ועד 2016 אותה העביר בחן רב יינן היקב אור נידבך כשכל היינות מגיעים מבקבוקי מגנום ומגנום פלוס.

וגם פגשתי חבר ילדות שלי מהשכונה ושמו קובי רבינו. גדלנו יחד. ב- 1991 הקים בית ספר לרחיפה. לאחר כשנתיים קובי נפצע אנושות בתאונת רחיפה וגופו התרסק. הוא הפך לנכה המשותק מהצוואר למטה. קובי מצייר באמצעות מכחול אותו הוא אוחז בפיו וציוריו הנעשים בכישרון רב, מפארים בתים רבים. אחד מציוריו מתנוסס על גבי תווית בקבוק יין של יקב רוגלית שבעליו הכורם ישי כהן אף הוא נכה בחר יחד עם רעייתו הייננית שרון לכבד את בקבוק היין בציור של קובי. איזה מפגש מרגש זה היה עם המון זכרונות ילדות שלא נשכחים לעולם.

מציגים בתערוכה:

קומת כניסה: יקב גיתו, יקב יפו, יקב פלדשטיין, יקב כישור, יקב סוסון ים, יקב נווה ירק, יקב טורא, יקב אחת, יקב אדם, יקב בזק, יקב תשבי, יקב 1848, יקב ציון, יקב שילה, יקב פסגות, צור סוכנויות, מתחם יקבי הנגב (פינטו, מואה, מדבר, רמת נגב, כרמי מבורך, יקב פורת, יקב צוף, משק תושיה), יקב בית אל, מייזון מרסייר, בוכה – חיים, כרמי אלול, שעל הדפסות, ארונות יין la Sommeliere מבית ברימאג, וינספירשן – טיולי יין.

מתחם מזקקים ויצרני ליקרים ישראלי: הולנדר, עונה, אולגר, יקב לביא.

חלוקת כוסות: בחסות ארגל.

מפלס הביניים: יקב נעמן, יקב מוניץ, יקב צפרירים, יקב 70, יקב טרה נובה, יקב אפק, יקב גת שומרון, יקב וילה וילהלמה, יקב שירן, יקב כרם אביתר, יש מיין – ארונות יין ואביזרים, אסטוריה (פרוסקו), וינה ממוריאס, purcari, דפוס כנרת, נתיב יין, מתחם עמק יזראל (תצוגה מתחלפת של היקבים: סער, ציפורי, סריג, המצודה, קטרון, טאצ', משק אופיר, היוגב 8, סימון, טוליפ, שדות), מתחם שגרירות פורטוגל, שוקולד Bis of, ריפבליק סיגרים, אש-לי סיגרים, דוד דרוקר – ציוד ליין, אוויאן – מים מינרלים.

קומה מרכזית: מתחם שקד – יבוא, מתחם IBBLS – יבוא, יקב רמת הגולן, יקב ברקן, יקב כרמל, יקב יתיר, יקב הרי גליל, יקב תבור, יקב רקנאטי, יקב דלתון (הפצה הכרם), מתחם יורוסטנדרט – יבוא וישראלי (רימון), מתחם איסבקו – יבוא וישראלי (אפוד, בן דוד, צובה, יזרעאל), מתחם אגתד – יבוא וישראלי (יקב אלכסנדר, יקב אבוהב), מתחם אינטר שפע – יבוא, אפרטיף – יבוא והפצה, מתחם מועצת הרי יהודה, מתחם בציר ראשון – יבוא, יקב ירושלים, יקב 5 אבנים, יקב גוש עציון, יקב שאטו רמו, יקב סנילביץ, יקב רוגלית, יקב מירון, יקב האגם הצפוני, מתחם צ'ילינסקי – יבוא מאיטליה, Richard winery, ניו קוד – יבוא, Malbec & Company – יבוא מארגנטינה, WINECASE by Franco , Mivino – Wine in a Box, בית השעם, אוקטבה מרקטינג (פיימונטה), וינופו – קוראבין וארונות יין, אנומטיק, ספיישל בוקסס – מארזי יין, מחלבת יעקובס, גבינות מן האדמה.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top