חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ליקר תאנים – Figaro ליקר הדגל של יקב לביא – ללקק את השפתיים

יקב לביאאתם שמכירים אותי, יודעים שיש לי אהבה ואני לגמרי לא רואה בזאת חולשה ליינות מתוקים, מחוזקים, עתירי אלכוהול ובאותה נשימה גם למשקאות האלכוהוליים המתוקים מחוזקים מקבוצת הליקרים. בפסטיבל היין סומלייה המתקיים אתמול והיום, עמדה אחת בולטת והיא של יקב לביא, הרבה יותר מעמדות הטעמה אחרות, צדה רבים מהמבקרים ומסתבר, שלא רק אני אוהב אותם מתוקים ואיך לא משכרים. את הליקרים המשגעים של יקב לביא מאז שנת 2004, הכרתי ופגשתי בהמון אירועי יין הרבה בזכותה של חברתי המקסימה שימרית נחמיאס שלאורך שנים דאז, ליוותה ושיווקה את מוצרי היקב. ולפיכך, בכל מפגש שכזה, היה לי העונג להיחשף ולהכיר ולטעום לא פעם מוצר חדש מה שמעיד ומלמד יותר מכל על החזון לייצר ליקרים עשירים ואיכותיים תוך שהם מתנסים על ציר הזמן במנעד רחב טעים ועשיר של טעמים. אשר בנטולילה עמד כהרגלו עסוק עד למעל לראשו בעמדת ההטעמה, מחייך, ומטעים חוויה. אז, לא יכולתי לעזוב את העמדה, מבלי לקחת עמי הביתה איזה בקבוק מהמבחר המפתה ולהלן רשמיי. יקב לביא, ממוקם בלב גוש עציון, אזור משופע בהיסטוריה ומוקד תיירותי מלהיב. היקב התחיל את פעילותו בעשיית יין בוטיק איכותי. במהלך השנים, יקב לביא התמחה בייצור ליקרים משובחים אשר הובילו את המותג "LAVIE" למקום מכובד בשוק הישראלי וכן במספר רב של מדינות בעולם. הליקרים של יקב לביא, משווקים כיום במאות חנויות ברחבי הארץ, בארה"ב, אירופה ודרום אמריקה. אם אתם אוהבים משקאות ליקר מתוקים לא תוכלו שלא להרשות לעצמכם לנסות ולטעום מהכול וכשאני אומר הכול זה ליקר שוקולד מריר, וזה ליקר שוקולד מנטה, וזה ליקר דובדבנים, וזה ליקר שקדים, וזה ליקר שוקולד תפוז בסגנון SABRA וזה ליקר דבש, וזה ליקר אספרסו בסגנון KHALUA וזה ליקר שוקולד ואגוזי לוז וזה ליקר שוקולד לבן וליקר שוקולד חלב וליקר ריבת חלב וליקר קפה וחלב וליקר קוקוס, ויש עוד כמה שאני בטוח ששכחתי. ואז…. טעמתי את ליקר התאנים הנקרא Figaro ואני נשבע שבקסמו נשביתי ואתו לביתי חיש קל יצאתי.

ה- liqueur master של יקב לביא, נתן לו את הכינוי : "זהו ה – single malt של הליקרים" הפיגרו הוא ליקר העשוי מתאנים יבשות אשר עברו תהליך השרייה באלכוהול במשך 3 שנים! הפיגרו הינו ייחודי ליקב לביא ואין לו כיום מוצר מקביל בשוק הישראלי. תהליך ההשריה הממושך והמיצוי המקסימאלי של ארומות וטעמים, מקנה לליקר סיומת ארוכה של תאנים יבשות וניחוחות מדהימים של פירות בשלים. בסיום תהליך ההפקה, ליקר פיגרו בעל 40% אלכוהול וסמיכות דבשית נעימה לחיך.

יקב לביא ליקר תאנים – Figaro ליקר הדגל של יקב לביא

רשמי טעימה שלי: צבע, זהוב ישן בגוונים חומים חמים, אף, בהיר וצפוף חלקית, עם ניחוח עדין ואלגנטי. הריח נשלט על ידי תו דיסטינקטיבי של תאנים יבשות, עם רמיזה לאגוזי לוז ומשמשים יבשים. בחך, הטעם חצי מתוק, נעים עגול ואלגנטי, נושא נימה של תאנים יבשות. אהבתי.

ארומה עוצמתית של תאנה מתוקה, שעברה תהליך השריה באלכוהול במשך 3 שנים, הזדקקה לכדי ליקר תאנים איכותי וייחודי.

רכיבים: תאנים יבשות, כוהל, מים, סוכר. אינו מכיל גלטן, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וחומרי טעם וריח מלאכותיים.

אלכוהול: 40%

תכולה: 500 מ"ל.

טמפרטורת ההגשה האידיאלית היא: 8-10 °C. מומלץ להגיש אותו כאפריטיף, צונן וללא קרח.

מחיר מומלץ לצרכן: ₪160.00.

כשר פרווה למהדרין בהשגחת בד"ץ הרב רובין לימות השנה בלבד.

יקב לביא

ליקרים משגעים , טעימים, חנפנים, מתוקים, מחוזקים, שנעשים על ידי קצת יותר מאהבה.

Lavie_Catalog_2023

אשר: 054-4220599

יקב: 02-993-1238

יקב לביא, פארק תעשיות עציון

[email protected]

קרדיט תמונה: אתר האינטרנט של היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top