חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חקלאות מתחדשת יוצרת יין איכותי היינן הראשי של יקב הרי גליל מסיים את תפקידו ויעמוד בראש מחלקת החקלאות של היקב

יקב הרי גליל, יקב בר הקיימא המוביל בישראל, מרחיב את המחלקה החקלאית. מדובר במהלך אסטרטגי לטובת המיקוד באיכות וזאת לאור האתגרים האקולוגים הסביבתיים המחייבים אימוץ שיטות גידול חקלאיות מעודכנות.

מיכה ועדיה, היינן הראשי של יקב הרי גליל במהלך 16 השנים האחרונות (החל מ-2006), אשר אמון על יצירת היינות האיכותיים של היקב: סדרת יראון, יפתח, משגב עם וסדרת גליל, יוביל את המחלקה החקלאית המכילה את כל כרמי היקב. המחלקה החקלאית ביקב, המטפלת בכ- 1300 דונם של כרמים בגליל, מדריכה את בעלי המקצוע ומפתחת את הכורמים בפן המקצועי על פי חזון היקב לחקלאות מחדשת ובת קיימא.

מיכה יוביל את האתגרים החדשניים הבאים של יקב הרי גליל, יתמקד בפיתוחים ובחידושים של העולם החקלאי, בדגש על תחום החקלאות המחדשת לייצור יין איכותי. ועדיה ייחל בתפקידו במהלך החודשים הקרובים. במקביל החל תהליך בחירתו של היינן הראשי החדש ליקב בימים אלו.

מיכה ועדיה, היינן הראשי היוצא: "אני נרגש מההזדמנות להעלות מדרגה את המערך החקלאי של היקב, לאחר 16 שנה כיינן ראשי ביקב הרי גליל ועוד כ-6 שנים כיינן ביקב רמת הגולן. החקלאות המחדשת מרתקת בעיניי ויש כאן עליית מדרגה בחיבור בין היין לכרם ולסביבה הטבעית שלו. אני מאמין שיין שמגיע מכרם ידידותי לסביבה יהיה בהכרח יין איכותי יותר. המגמה העולמית לשיפור החקלאות מהווה השראה לצמיחה ובטוחני כי בקרוב ישראל תמצב את עצמה בין המובילות בעולם בתחום".

יקב הרי גליל

קרדיט תמונה: גל בן זאב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top