חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסקוטית מציגה: חדש – וודקה סופר פרימיום THREE OLIVES

בימים אלה, מצטרפת אל נבחרת האלכוהול של הסקוטית THREE OLIVES, וודקה סופר פרמיום הנחשבת לאחד ממותגי הוודקה התופסים להם מקום של כבוד בעולם.

וודקה סופר פרמיום THREE OLIVES היא וודקה מהנקיות, החלקות והטעימות שאי פעם זוקקו. הוודקה מיוצרת באנגליה, מועברת לארה"ב , מקבלת תוספת של טעמים ייחודיים,  בעלי איכות וטעם ללא תחרות , מבוקבקת בבקבוקים יוצאי דופן בחיצוניותם.

מאמצים רבים הושקעו כדי לספק את המוצר האיכותי ביותר. החל בעיצוב הבקבוק וכלה בטעמים בעלי מוניטין אשר סחפו אחריהם את חובבי הוודקה בארה"ב.

ההקפדה על הפילטור , ארבעה שלבים של זיקוק ואיכות טעמים יוצאת דופן- כל אלה יוצרים ביחד וודקה חלקה ואלגנטית ביותר.

וודקה טרי אוליבס מציעה 21 טעמים שונים של וודקה ועם ההשקה, תציג

"הסקוטית" את ארבעת הטעמים הבאים:

"DUDE" – ("אחי", בסלנג האמריקאי) היא וודקה בטעם לימון ליים.

הוודקה  הושקה לראשונה בפברואר 2011 ומהר מאוד הפכה להיות פופולארית בקרב הצרכנים ברחבי העולם. טרי אוליבס DUDE מוצלח בתור תוספת לקוקטיילים או בצ'ייסר , שנהוג לקרוא לו: "CHILL DUDE".

 "TRIPLE SHOT ESPRESSO"–  מדובר בשילוב האולטימטיבי של וודקה מיובאת מאנגליה יחד עם טעם מופלא של פולי קפה קלויים מאיטליה. טריפל אספרסו הושקה לראשונה בשנת 2008 ומהר מאוד הפכה למובילה , בארה"ב , בתחום הוודקה בטעם קפה.

 "CAKE"–  וודקה מיוחדת שעוד לא נראתה בישראל. וודקה בטעם עוגת יום הולדת. מדובר בטעם עוגת וניל עם זיגוג משובח. טעם יוצא מן הכלל ופופולארי מאוד עם טוויסט מתוק במיוחד.

מומלץ להוסיף לשוט של טעם זה, קצפת עם סוכריות צבעוניות.

 "BERRY" –  וודקה בטעם טבעי של מיקס פירות יער עסיסיים. השילוב של אוכמניות, פטל ותותים יוצר טעם מרענן ומוצלח במיוחד.

מומלץ לשתות כצ'ייסר, כתוספת למיץ הפירות האהוב עליך או כתוספת לסודה.

 מחיר ממוצע לצרכן – 210-190 ₪

ניתן להשיג בחנויות יין מובחרות, מעדניות ובמרכז המכירות של "הסקוטית"

הסקוטית- "לשתות מכל העולמות" (ייבוא ושיווק יינות ואלכוהול) הוקמה בשנות ה-40 ע"י קבוצת משקיעים סקוטים ומכאן גם שמה והיא עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ויינות מכל רחבי העולם ובכל דרגות המחיר.

 לאורך השנים גדלה החברה והרחיבה את פעילותה בשוק ואת מספר המותגים אותם היא מייבאת ומשווקת בארץ. היום מייצגת החברה למעלה מ-800 סוגי יין ומשקאות חריפים.

 לחברה מרכז מכירות ארצי  "הסקוטית", המשתרע על שטח של כ-400 מטר מרובע, ברח' התערוכה 23, בכניסה למתחם מגרשי התערוכה הישנים, ת"א.

המרכז מציע לקהל הרחב מעל  2,500 מוצרי יין, אלכוהול וגורמה שונים מהארץ ומהעולם והוא כולל חדר מקצועי לטעימות מקצועיות, חדר מרתף ליינות מתיישנים ונדירים, מחלקת אביזרים מיוחדים ובר טעימות.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top