חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת "אספיריט" ממליצה על 2 יינות שמחים ומבעבעים ובמחיר אטרקטיבי, לכבוד חגיגות ונשפי סוף השנה, הסילבסטר והנובִי גוֹד (ברוסית: Новый Год, "השנה החדשה")

יקב MIONETTO מיונטו הינו יצרן הפרוסקו החשוב ביותר באיטליה ונחשב למותג הפרוסקו הנמכר ביותר בעולם! היקב הוקם בשנת 1887 מצפון לונציה ונזנח במהלך מלחמת העולם הראשונה אך בשנות השישים של המאה הקודמת שוקם על ידי בני המשפחה ומאז הוא קוטף פרסים נחשקים בתחרויות מסביב לעולם. השילוב של הטרואר הייחודי יחד עם הטכנולוגיה החדשנית אותה מיישם היקב בהליך הייצור יוצר מגוון רחב של יינות איכותיים.  יקב Vilarnau בעידן של מותגי קאווה גדולים וייצור המוני, וילנאו בולטת באופוזיציה קוטבית – קטנה, אומנותית, בעבודת יד. כל היין, כולל יין הבסיס, מיוצר על ידי וילנאו. בתים גדולים רבים יותר רוכשים יין בסיס ולאחר מכן עוברים תסיסה משנית. הקאוות של וילנאו מתוארכות לשנת 1949 והן ממוקמות במרכז העיירה סנט סדורני ד'אנויה. וילנאו היא חלק מקבוצת Gonzalez Byass משנת 1982. הכרמים בהם נמצא כיום היקב נקנו בשנת 1990 ובשנת 2003 החלה בניית היקב, שנחנך בשנת 2005. השם בא מטירת וילנאו הישנה אשר ניתן למצוא על גדות נהר אנויה ושהיוותה חלק מטירת סוביראטס, בה ניתן למצוא כיום את הכרמים. אחוזת וילנאו ממוקמת 6 ק"מ מחוץ לסנט סאדורני ד'אנויה בנקודה הגבוהה ביותר של אזור Espiells, 200 מ' מעל פני הים. גבהים גבוהים תורמים להתבגרות איטית יותר של הענב, מה שמייצר יינות בעלי חומציות גבוהה יותר התורמים ליישון מאוזן יותר. אחוזת וילנאו כוללת 20 דונם של כרמים נטועים והיקב מנהל מעל 100 דונם בחוזים ארוכי טווח. גידול גפנים מדויק מיושם בכל הכרמים בהם כל גפן מטופלת בנפרד כדי להשיג איזון מיטבי של עלים, אשכולות ומים.. אספיריט גאים להיות יבואן והמשווק הרישמי של כמה מהמותגים היוקרתיים בעולם! השאיפה שלנו היא להפוך לחברת הייבוא, השיווק והמכירות הטובה ביותר בתחום בישראל וברשות. לכבוד חגיגות ונשפי סוף השנה, הסילבסטר והנובִי גוֹד (ברוסית: Новый Год, "השנה החדשה") מוצעים לכם 2 יינות שמחים ומבעבעים ובמחיר אטרקטיבי. 

Mionetto Prosecco Brut, Treviso DOC

היין המושלם לכל אירוע, הפרוסקו היבש אך הפירותי הזה עשוי מענבים בשלים מצלעי הגבעות של Valdobbiadene בצפון איטליה, שמותססים ליין לבן טרי. לאחר מכן נעשית תסיסה משנית במיכל לתסיסה מרעננת שמחייה את הכול. ניואנסים של תווי תפוחים, מינרלים ווניל, מדגדגים את החך ומאז סגנון הברוט שלו מסיים מאוד יבש ונקי. יין זה אינו טומן בחובו יומרות להיות העתק שמפניה. זה פרוסקו מהנה ונעים העומד בפני עצמו כערך טעים, עם ניחוחות קיץ טריים של ענבים ירוקים, טל דבש ואגס זהוב, החך מניב תווים עדינים יותר של קולרבי וטעמי ענבים נקיים וירוקים. המוס קרמי והיין מסתיים נקי, מה שהופך אותו לאידיאלי. 

מיונטו פרוסקו הינו יין מבעבע המיוצר מ-100% ענבי גלרה המגיעים מוונטו שבאיטליה,.היין מיוצר בשיטת  CHARMAT ועובר תסיסה  שנייה במכלי נירוסטה.

מיונטו פרוסקו הינו יין אלגנטי ומרענן בעל בועות עדינות, ארומות פירותיות בדגש על תפוח ואפרסק עם נגיעות של דבש, טעמים מאוזנים וסיומת ארוכה.

אזור: וונטו איטליה

אפלסיון:   Treviso

אלכוהול: 11%

בקבוק: 750 ML

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° – 8° C.

מחיר מומלץ לצרכן : 55 ₪ \ 2 ב-100 ₪

Reserve Brut Rosé Vilarnau

Vilarnau Brut Reserva Rose מופק מענבי-Trepat, זן מקומי, ופינו נואר. הוא מיושן 15 חודשים על משקע. קאווה וילרנאו ברוט רזרבה רוזה הינה קאווה אורגנית, רעננה ואלגנטית בעלת מרקם מלטף וארומות של סיגליות ופירות יער בשלים. היא מציגה צבע ורוד חיוור עם מורכבות ארומטית יפה על האף כולל פירות טריים כגון תות שדה.בחך,הטעם רענן, חלק ופירותי אך לא מתוק. יין  אידיאלי, עם מנות פסטה ופיצה.

העיצוב הייחודי של הבקבוק הינו בהשראת עבודותיו יוצאות הדופן של האדריכל המפורסם אנטוני גאודי.

קאווה וילרנאו ברוט רזרבה רוזה זכתה בתואר הקאווה הטובה ביותר בספרד!

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° – 8° C.

מחיר מומלץ לצרכן : 55 ₪ \ 2 ב-100 ₪.

*קיים גם מארז עם בקבוק קאווה וילרנאו ברוט רזרבה רוזה וזוג כוסות

ב-69 ₪

משפחת סלובטיק, עוסקת בתעשיית היין והמשקאות כבר 5 עשורים. החל מחנות ליקרים אחת עוד בשנת 1978 ועד שהפכה לאחת מחברות היבוא, השיווק והמכירה מהגדולות ביותר בישראל וכיום בעלת רשת קמעונאית  בישראל עם למעלה מ- 60 חנויות. לצד העסק הקמעונאי, בשנת 2012 הקימה המשפחה את חברות היבוא שלה – אספיריט ומיקי יינות. אנו גאים להיות יבואן והמשווק הרישמי של כמה מהמותגים היוקרתיים בעולם!השאיפה שלנו היא להפוך לחברת הייבוא, השיווק והמכירות הטובה ביותר בתחום בישראל וברשות.

ניתן להשיג בחנויות המתמחות

קרדיט תמונות: יח"צ חו"ל

 

 

 

 

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top