חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמפניה וורודה Bartel Champagne Rosé מבית Bartel לכבוד חגיגות ונשפי סוף השנה, הסילבסטר והנובִי גוֹד (ברוסית: Новый Год, "השנה החדשה")

אין כמו לסגור את השנה עם שמפניה. וחברת שקד מציעה שמפניה חדשה בקטלוג: שמפניה ורודה מעולה של Bartel, שגם תשאיר לכם עודף מ-200 ₪.

Bartel
השמפניה של ברטל מופקת מחלקת כרם בת 30 דונם ב Côte des Bar, תת האזור הדרומי ביותר ב Champagne הנטוע בעיקר בענבי פינו-נואר. היקב שם לעצמו כמטרה להביא לידי ביטוי מיטבי את המאפיינים הייחודיים של האזור – שילוב מקסים בין העוצמה והנוכחות של הפינו-נואר לרעננות הרבה תוצאה של האקלים הקריר. להשלמת התמונה מכיל הבלנד של ברטל מעט ענבי שרדונה המוספים למורכבות של שמפניה קלאסית זו.

אזור ה-Côte des Bar הוא אזור גידול היין הדרומי ביותר של שמפניה. הוא כולל 8,000 דונם מתחת לגפן בתוך חילופין של גבעות, יער, כפרים ומספר נהרות. אז הוא פרוש הרבה יותר מאשר מחוז מרן הנטוע בצפיפות סביב אפרני וריימס.

האדמה ב-Côte des Bar היא קימרידג'יאנית, דומה מאוד לקרקעות של שאבלי, כך שזו תערובת של חימר עם אבן הגיר הקירטון הטהורה של המארן. למעשה הבר קרוב יותר לשאבלי בחצי שעה מאשר לאפרניי. החימר הנוסף באדמה, מביא לגוף מלא יותר, תחושת פה עגולה יותר וטעם פרי גדול יותר מהשמפניות מהצפון. אכן, יצרני שמפניה רבים בצפון קונים פירות מה ה-Côte des Bar כדי להמציא את הבלנדים שלהם.

ה-Côte des Bar נטוע בעיקר לפינו נואר (~86%), ואחריו שרדונה (~10%) ומעט פינו מונייה (~4%).

Bartel Champagne Rosé

רשמי טעימה שלי: צבע, גוון סלמון צלול ומבריק, עם שוליים בוהקים והשתקפויות תת גווני אדום. בועות עדינות, מטפסות בטור ישר מעלה. האף, רב מבע, נוכח, עגול, חם ומחמיא, מביא עמו תווים של פירות אדומים ופירות מסוכרים. החך, רענן, נדיב, נעים ורך. מאוזן להפליא. טעמי פירות אדומים עדינים, עם סיומת ארוכה ומהנה, עם הדגשות אפרסקים. שמפניה אקספרסיבית ומשובחת.

ארץ מוצא ואזור: France, Champagne, Côte des Bar

אפלסיון: Champagne

זן ענבים:: 60% פינו נואר, 33% שרדונה, 5% פינו מונייה, 2% פינו בלאן

תהליך יצור: תסיסת יין הבסיס במכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה. חלק מהיין עובר תסיסה מלו-לקטית. יצירת הבלנד הכולל 13% פינו נואר מבצירים קודמים ולאחריה המשך תהליך יצור שמפניה קלאסי הכולל תסיסה שנייה בבקבוק והתיישנות בת 4 שנים על המשקעים.

תיאור היין על פי היקב: שמפניה רוזה נהדרת, בעלת גוון ורוד סלמון עדין ובועות עדינות וקטנות. בעלת ניחוחות עדינים של פרי אדום טרי ושמרים, עם טעמים עשירים ורעננות רבה.

בקבוק: 750 mL

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° – 8° C.

מחיר מומלץ לצרכן: 195 ₪.

קרדיט תמונה: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top