חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים את המונדיאל עם בירת "MondiAle" של "Jem’s Beer Factory"

במהלך חודש נובמבר, יפתח טורניר גביע העולם בכדורגל לנבחרות גברים – המונדיאל. בין אם תצפו במשחק לבד בבית, או עם חבורה רועשת של חברים בבר, הבירה תהיה חלק בלתי נפרד מחוויית הצפייה.
מבשלת הבירה ג'מס, הידועה בשיתופי הפעולה השונים שמקיימת עם תחרויות ומותגי ספורט, משיקה לרגל חגיגות מונדיאל 2022, בירה במהדורה מיוחדת המבוססת על מתכון ייחודי, עם נראות בצבעי המונדיאל.

מדובר בבירה בסגנון PALE ALE (אייל בהיר), קלה לשתייה בטעם מעניין ונגיש עם ארומה פירותית ומרירות נמוכה, שתשתלב באופן נפלא עם פיצוחים, חטיפים ונשנושים שונים המשלימים את חווית הצפייה במונדיאל.

אלכוהול: 5%

מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪.

אודות מבשלת הבירה ג'מס
ג'מס הינו סיפור על מסע ארוך, אהבה ישנה, הגשמת חלומות וחלוציות מודרנית, אשר לצד המרכיבים הטובים ביותר ומכשור טכנולוגי מתקדם, המון אהבה וטיפה של קסם, מביאים לנו בירה ישראלית טרייה, מרעננת והכי איכותית שיש.

מבשלת הבירה ג'מס הוקמה בשנת 2009 ע"י ג'רמי (JEM) וולפלד שחלם על הקמת מבשלת בירה בישראל, למד וחקר את הנושא במשך שנים רבות וחבר אל דניאל אלון, עו"ד ויזם – שניהם עלו לישראל מארה"ב. אליהם הצטרף דרור ארז, שהגיע מעולם המסעדנות וחיי הלילה של תל אביב. יחד, הקימו את מבשלת ג'מס הייחודית בפתח תקווה.

בג'מס מייצרים בירה טבעית ואיכותית – לא מסוננת ולא מפוסטרת, המיוצרת בתהליך מוקפד ומקצועי.
כיום, ג'מס מייצרת פורטפוליו עשיר של 12 סוגי בירה קראפט ישראלית איכותית וביניהן:
PILS, 8.8, WHEAT, IPA, AMBER ALE, STOUT, DARK LAGER

ג'מס מפעילה רשת בר-מסעדות חווייתיות המשלבות בילוי, שתייה ואוכל (15 סניפים פזורים ברחבי הארץ).

מבשלת הבירה ג'מס

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המשקאות הנבחרות

קרדיט צילום: איל קרן צילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top