חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב גיזו חתונה לבנה 2021, פטיט וורדו 2020, חותם 2020, נחל הראל 2020, נחל הראל בלנד 2020, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי

יקב גיזו, הנו יקב בוטיק משפחתי, הפועל ביישוב גיזו משנת 2006 ומייצר עד 2000 בקבוקים בשנה. היקב פתוח לביקורים וטעימות בימי שישי ובימי אמצע השבוע ( פתוחים במהלך חגי תשרי) בתיאום מראש. יקב גיזו חתונה לבנה 2021, פטיט וורדו 2020, חותם 2020, נחל הראל 2020, נחל הראל בלנד 2020, לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי.

יקב גיזו חתונה לבנה 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב קש צלול עם השתקפויות ירוקות ושוליים בוהקים. האף המורכב, חושף ניחוח שופע, חזק וברור של תפוח ירוק ופירות הדר, לצד פירות טרופיים כמו בננה, תווים פרחוניים קלים. הארומה האלגנטית, ממשיכה אפילו בחך בינוני, יבש, עם רעננות רבה ואורך מרשים. גוף בנוי בחן, מורכב, חומציות מאוזנת בהרמוניה עצומה, מעגלת את הטעם, מה שמוביל לגימור ארוך בהדהוד רענן.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: שרדונה, פרנץ' קולומבארד, ביחסים כמעט זהים.

תיאור היקב את היין: שילוב ייחודי של 4 בצירים מוקדמים ומאוחרים המציג את מיטב העשייה הלבנה שלנו. זהו יין לבן יבש שמיוצר מחתונה בין 2 זנים אצילים. השרדונה מגיע מהכרם הנודע בעמק איילון והפרנצ' קולומבארד מכרם וותיק בעמק נחל הראל הסמוך ליקב. בלנד ייחודי זה מתאפיין בפירותיות רבה, ניחוחות אשכולית, לימונית ועשבי תיבול ירוקים.

התיישנות: שני הזנים הותססו יחדיו בחביות 300 ליטר חדשות, היין שהה על השמרים במשך 8 חודשים, סונן ובוקבק. התיישנות היין בבקבוק, מוסיפה להתפתחותו.

אלכוהול: 13%

טמפרטורת הגשה מומלצת: °C10° – °C8

יינן: יואב אלון

כשרות: אין.

בקבוק: 750 מל"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

יקב גיזו פטיט וורדו 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום/סגול כהה ודחוס, עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות מורמים של זרמים שחורים, קליפות טבק, גרפית ושזיפים, דובדבנים כהים מעורבבים עם סיגליות. התו הארצי והמלוח הנוגע קלות בעור נוכח ויושב לצד ניואנס עץ אלון צרפתי עדין. בחך, יין רציני, שראוי לכבוד ולמלוא תשומת הלב. פרי כהה עז, דובדבן, ארז וגרגרי פלפל, מעמיס את את אמצע החך, כשהטאנינים המוצקים מוסיפים אחיזה על הלחיים והשיניים. קו החומצה הרענן, משמש לניקוי החך ומשאיר תערובת נהדרת, של פירות כהים ואלמנטים מלוחים.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 90% ענבי פטיט וורדו אינטנסיבי ועשיר מכרם בוגר ואיכותי באזור קדרון, 10% קברנה סוביניון מכרם נחל הראל הסמוך ליקב

תיאור היקב את היין: הענבים נבצרו לפנות בוקר בבציר ידני. זהו יין אלגנטי עשיר ופרחוני ברקע ארומות ירוקות ומתובלות

התיישנות: 24 חודשים בחביות צרפתיות והונגריות חדשות. ההתיישנות בבקבוק מוסיפה להתפתחות היין ומאפשרת לו להגיע לשיאו.

היין אינו מסונן.

אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: °C16° – °C18

יינן: יואב אלון

כשרות: אין.

בקבוק: 750 מל"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יקב גיזו חותם 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק, שוליים בוהקים. באף, ניחוחות מתובלים של פלפל שחור וסגול, נפתחים לזר פירותי של פטל שחור וקסיס, ארומה עוצמתית המשלבת פרי אדום, מינרלים, מנטה ואיקליפטוס. החך המרוכז, מתפרש עם תווי פרי בשל, עם טאנינים גמישים וסיומת אינטנסיבית וארוכה. יין זה בעל אישיות נהדרת ומציג ביטוי חזק, של פירות אדומים בשלים, עם תווים מינרליים.

סוג היין: 50% ענבי ארגמן, 25% ענבי מרסלאן, 25% פטיט וורדו, כל הענבים בבלנד זה נבצרו בבציר ידני.

תיאור היקב את היין: זהו יין  בלנד לא שגרתי רב רבדים ומורכב. עוצמתי ועשיר. באף, ארומות טבק מתקתקות, שוקולד אפוי מריר, קסיס, פירות יער. ליין סיומת ארוכה ומאוזנת.

התיישנות: היין הותסס והתבגר שנה בחביות צרפתיות נפרדות כעבור שנה הורכב הבלנד ושהה עוד כחצי שנה בחביות הונגריות חדשות. היין ימשיך להשתבח בארבע השנים הבאות לפחות.

אלכוהול: 12.5%

היין אינו מסונן

טמפרטורת הגשה מומלצת: °C16° – °C18

יינן: יואב אלון

כשרות: אין.

בקבוק: 750 מל"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב גיזו נחל הראל 2020 

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק עם גוון דיו סגול ושוליים בוהקים. באף, ניחוחות עזים של סיגליות ודובדבנים נקיים, פירות יער כהים בשלים, פוגשים רמזים של וניל ושוקולד. החך, רך, טאנינים רכים.יש לו גוונים עשירים של פירות כהים. "טעם עוצמתי ופירותיות", הן המילים הטובות ביותר, להגדיר את היין הטעים הזה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי מרסלאן מובחרים מכרם באזור קדרון

תיאור היקב את היין: יין אלגנטי וחד מבע.

התיישנות: 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות ( מחזור שני ). ההתיישנות בבקבוק מוסיפה להתפתחות היין ומאפשרת לו להגיע לשיאו.

אלכוהול: 13%

טמפרטורת הגשה מומלצת: °C16° – °C18

יינן: יואב אלון

כשרות: אין.

בקבוק: 750 מל"ל.

מחיר מומלץ לצרכן:  ₪.

יקב גיזו נחל הראל בלנד 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם עז עם השתקפויות סגולות וצלולות ושוליים בוהקים. האף, מפתיע בעוצמה הארומטית של פירות שחורים בשלים, שוקולד, תבלינים, מתפתחים לטבק, עשבי תיבול יבשים ותווים מינרלים. החך, מראה את כוחו ואישיותו הבולטת, עם נפח טוב בפה, טאנינים בשלים, מבנה נהדר והתמדה מלאת טעם.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד אדום של 70% ענבי קברנה סוביניון מובחרים הגדלים בכרם נחל הראל בסמוך ליקב. בתוספת 30% ענבי מרסלאן מובחרים מכרם באזור קדרון. הענבים נבצרו לפנות בוקר בבציר ידני.

התיישנות: 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות חדשות בנות שנה. ההתיישנות בבקבוק מוסיפה להתפתחות היין ומאפשרת לו להגיע לשיאו.

טמפרטורת הגשה מומלצת: °C16° – °C18

היין אינו מסונן.

אלכוהול: 13.5%

יינן: יואב אלון

כשרות: אין.

בקבוק: 750 מל"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב גיזו

מושב גיזו 48, Zelafon, Israel

052-534-2228

קרדיט צילום ועריכת תמונה: ניר רובין

 

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top