חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברבדו כרמי יוסף עם יין חדש מלבק 2020 לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי

יקב ברבדו – משפחה – חקלאות – יין. אהבה ליין זו המורשת של היקב כבר חמישה דורות. יקב ברבדו הוא יקב משפחתי השוכן בלב כרמיו בהם מיישמים חקלאות יין כ 140 שנים. הכרמים והיקב שוכנים על המדרונות המערביים של הרי יהודה המאופיינים בזרימת אויר ייחודי, מצד אחד הלחות וריסון הטמפרטורה מהים התיכון ומן העבר השני מעבר האוויר הקר ממדרונות הרי יהודה לשפלה. הכרמים מאופיינים באדמת גיר כבדה ועשירה, שמניבה ענבי יין עוד מימי מלכות שלמה. מסורת זו עוברת אצלנו מאב לבן במסירות כבר חמישה דורות. ליקב ידע וניסיון שאין שני לו. משלב חקלאות שורשית ועמוקה יחד עם מדע מתקדם ומקורי.כשמכירים את הטבע ואוהבים אותו, הוא מחזיר בשפע, טעם ואהבה. יקב ברבדו כרמי יוסף, עם יין חדש מלבק 2020 לכבוד ראש השנה תשפ"ג וחגי תשרי.

יקב ברבדו מלבק 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום-סגול, עז, מלא חיים, עם שוליים בוהקים.  באף, ארומה של סיגליות, דומדמניות שחורות, אוכמניות, תפוז שרוף וטבק מתוק. בחך, כניסה רכה וקטיפתית, פרי בשל אדום עז, כמו שזיפים מיובשים ודובדבנים, עם פלפל שחור, נגיעות של שוקולד, ליקר דובדבנים ותווים חריפים. הגוף בינוני, עם טאנינים מוצקים וסיומת מקסימה ועסיסית.

סוג היין: אדום יבש

תיאור היקב את היין: ברבדו מלבק, הופק מחלקת כרם קטנה ונסיונית, שנועדה לבדוק את התאמת הזן לאזור הגידול, לטובת יינות ממסך בעיקר. לאור הצלחת ההתאקלמות, הוחלט ביקב על הפקת סדרה קטנה ומוגבלת של יין זני מענבי המלבק. היין עשיר ומלא נוכחות, מורכב מאד ועם זאת, רך נגיש ונעים לשתייה.

הרכב זני: 100% מלבק

מקור הענבים: כרם לוח גזר סמוך לתל גזר

שנת נטיעה: 2016.

תהליך ייצור ואפיון היין: היין הנוכחי יוצר מחלקה ניסיונית קטנה שנטעה ב – 2016 בכרם צבי, הסמוך ליקב. חלקה, שנועדה לבדוק את התאמת הזן לאזורי הגידול בהם היקב מתמחה. לאחר התאקלמות הכרם, נבצרו הענבים בבציר ידני וסלקטיבי והועברו תוך מספר דקות לסחיטה בטמפרטורה קרה על מנת לשמר את ארומות הפרי.

התיישנות: היין התבגר בחביות אלון, רובן צרפתיות למשך 12 חודשים. מבציר ראשון זה הופקו מספר קטן של בקבוקים במהדורה מוגבלת.

ידידותי לטבעונים:

אלכוהול : 14%

טמפרטורת הגשה מומלצת: º18- 16ºC

כשרות: היקב עומד בכל נהלי הכשרות השונים, וזאת על פי ההלכה היהודית. החוקים חלים לכל אורך תהליך הייצור, וההכשר מותנה בפיקוח מתמיד של משגיחי כשרות מטעם הרבנות הראשית לישראל. חוקי הכשרות מתחילים מאופן גידול הענבים, לצוות שאחראי על הליך הייצור ובא במגע עם היין, ועד לאופן אחסונו ביקב.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

את היין ניתן להשיג במהדורה מוגבלת באמצעות  אתר היקב: bravdo.co.il

יקב ברבדו

חבר/ה במועדון הלקוחות? הטבות ממתינות לך. להרשמה/התחברות

מול ישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדיה.

בWAZE: יקב ברבדו-כרם צבי

התקשרו אלינו:
077-9387300

המייל שלנו:
[email protected]

לשאלות נוספות/פרטים: הדר 050-2207022

קרדיט צילום: אורי גרון

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top