חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת טריולה Triola היא בר מסעדת שף בסגנון איטלקי שאתם חייבים לרשום לעצמכם כחובת ביקור

מסעדת טריולה Triola היא בר מסעדת שף בסגנון איטלקי הממוקמת בפתח תקווה בסמוך למתחם יכין סנטר או אם תרצו  שני צעדים מדרך המלך כביש ז'בוטינסקי פתח תקווה. המקום פועל כ- 10 חודשים היכן שבעבר הייתה מסעדת למון גראס. הבעלים של מסעדת טריולה Triola שלושה שותפים צעירים האחים חן חכים תמיר חכים שהוא גם שף המסעדה ותמיר פיירמן. השלושה מגיעים מעולם המסעדנות. תמיר השף, הוא יוצא המסעדות פסטה-מיה, פורט וטפאו. הרעיון מאחורי הקמת המסעדה היה ליצור מקום שונה המציע אוכל ברמה טובה עם חומרי גלם טריים, פסטות עבודת יד, בצק טרי כשהכול נעשה בין כותלי המסעדה לרבות התמחות בקינוחים מתוקים. המסעדה מבקשת להציע לאורחיה, שילוב של משהו אחר, משהו מיוחד, עם אווירה קצת שונה, משהו שיציע לעובדי המשרדים ובתי העסק שבסביבה ארוחות עסקיות מהשעה 12:00 ועד 17:00 ומ-16:00 ועד 21:00 יעשה מעבר קל לHAPPYHOUR עם מבצעים של 1+1 על האלכוהול ומ-22:00 המעבר כבר יותר דרמטי והמקום תופס צביון של בר עם רוח צעירה האורות מעומעמים, המוסיקה מוגברת, קולות שקשוק הכוסות בבר נעשים אינטנסיביים יותר וההערב כולו מעלה הילוך לשמח.

מבחר האלכוהול כאן עשיר. בירות מהחבית, וויסקי איכותי ויינות טובים. במטבח, גאים בטאבון אבן מאבני שאמוט שהובא במיוחד מאיטליה. הערך המוסף של הבר מסעדה, בא לידי ביטוי בעובדה שבמטבח ניצב שף שהוא אחד הבעלים, שמעלה את רף האוכל המוגש לרמות של הקפדה ואיכות המצופות והמתבקשות ממסעדת שף, הן בטריות ובאיכות חומרי גלם וכלה במנות המוקפדות ובתשומת הלב הניתנת לכל מנה היוצאת את המטבח ועולה אל השולחן.

השותפים המעידים על עצמם כבליינים בעצמם האוהבים את סצנת חיי הלילה ועולם המסעדנות התל-אביבי שמו לעצמם למטרה לא להיות פחות טובים מכל מסעדת יוקרה תל-אביבית מצליחה ואופנתית ובמחיר סביר ללקוח מבלי להקל ראש באיכויות המוקפדות. הם עושים זאת בהצלחה עם אוכל איכותי ברמה מאוד גבוהה, מחירים נגישים ובתמורה יותר מנאה לכסף.

תמצאו כאן, כל מה שיש במסעדה איטלקית המחזיקה מעצמה ככזו. ההתמחות כאן היא במקומיות ובטריות. בבבצק, בפיצות ובפסטות ובפוקאצ'ות ובברוסקטות ובמנות האחרונות שכולן הם מעשי ידיו של השף להתפאר. המבחר כאן מגוון והוא מציע גם שילוב של פירות ים, בשר, דגים והטריות והאיכות הם כאן מילות מפתח והקו של המטבח האיטלקי כמסעדת שף הנשענת על בסיסם של מאכלי המטבח האיטלקי המפורסם והמשובח כשהבצק, הפסטות, הפיצות, העגבניות, שמן הזית,  פירות הים, הירקות, גבינת הפרמז'ן, הרטבים, פטריות הכמהין, הם חלק ממרכיביו הקולינאריים.

השותפים מאוד בטוחים במוצר שלהם ומאמינים שהם כוונו נכון הם מסתכלים קדימה ורואים בעיר פתח תקווה כאזור פריפריה ששונה מהעיר הגדולה אותה הם מכנים: "מדינת תל-אביב". הקהל בתל אביב לדבריהם, מחפש אתגרים חדשים, מחפש שיפתיעו אותו כל הזמן, הוא שבוי בקונספט "שהוא כבר ראה הכול" הוא לגמרי לא סלחן, הוא עשוי להיות מאוד בוגדני. לעומתו הקהל בפתח תקווה ובפריפריה שומר על נאמנות, הוא יפקוד את המסעדה חמש ושש פעמים בשבוע מאחר והמסעדה עונה לצרכיו, האוכל נעים לחיכו, השירות ידידותי, חברי, פתוח ומזמין, המחיר סביר, החנייה נגישה נוחה וזמינה ולא מאיימת, המקום הוא בית חם עבורו ואם מצאתם ב מסעדת טריולה Triola, 30 אנשים או 130 אנשים, לפחות 80% מהם, יהיו לקוחות קבועים שבאים ושבים וחוזרים. האווירה היא של בית. אחד יבוא, כי הוא אוהב את האוכל והאחר יכול לבוא כי הוא התאהב במלצרית. היחס הוא אישי והשירות הוא אדיב. חברי, ללא מחיצות, ההיפך ממלוקק ופלצני. העיצוב של המקום מעניק תחושה מזמינה וביתית בזכות האלמנטים שהם פשוטים וטבעיים. היום, אומרים השותפים, "אזורי הפריפריה זה התל אביב החדש. ישנם כאן מסעדות יוצאות מהכלל שיתנו לאורח הרבה יותר ממה שתל אביב תציע לו. מה שמתחיל ב- WOW בשבוע הראשון במסעדה תל אביבית שנפתחת לא מחזיק את עצמו כמה חודשים קדימה. כי גם WOW, צריך לדעת לשמר".  

אז מאיפה להתחיל לספר לכם על האוכל? אולי מהסוף? (אבל שווה לכם מאוד וכדאי גם לקרוא את ההתחלה…) כי לאספרסו הקצר והחזק ולכוסית הלימונצ'לו מעשה בית, חבר החלק הכי כייפי בארוחה, לאלה מכם החובבים מתוקים. מסתבר שגם אצל השף הקטע של המתוקים נחשב לעילית שביצירותיו הוא מכין את כל הקינוחים במקום והכול כמובן עבודת יד. הטירמיסו 36 ₪. שטעמנו היה קינוח מעודד רוח, קלאסי וטעים.

קראמבל התפוחים 36 ₪. היה עשוי תפוחים מקורמלים בטבון ועל זה קראמבל קינמון, ועליהם מונח כדור של גלידת פרימיום נהדרת עשויה מקלות ווניל כשהכול מוגש במחבת ברזל יצוק חמה המוגשת על לוח עץ.

את המנות הראשונות ליווה יין נפלא שהולך היטב בהתאמה לאוכל בסגנון איטלקי. היין האדום שבחרנו, היה בלנד של ברברה ומלבק של יקב הבוטיק דדה מבציר 2008.

פתחנו עם מנות ראשונות כרובית טרטופו 34 ₪. אפויה בטאבון, קצת אגוז מוסקט, שמן שום, איולי כמהין, גבינת פרמז'ן גרנה פדנה עם מחית כמהין, עירית קצוצה מעל. זוהי מנה מנצחת, מאוד סקסית, שמתאימה מאוד לארוחת ערב וכמנה שבכיף ניתן לאכול אותה על הבר. הכרובית הגיעה בתוך מחבת ברזל יצוק לוהט מונח על מגשית עץ. הרעיון הוא לקחת כרובית ולתת לה כבוד שרק שף יודע להעניק. הכרובית הייתה גדולה, נימוחה, טעימה וקצרה שלל של מחמאות וההתלהבות בהחלט רשמה לה שיאים.

זוגתי התענגה על קפרזה ניו-סטייל – 32 ₪. עשויה כדור מוצרלה קרוע לפיסות ביד, עגבניות שרי תמר הממתק של הטבע, עלי בזיליקום טריים, שמן בזיליקום, ובלסמי מצומצם. איזה כיף היה לטבול פיסות מהפוקאצ'ה נטוראל 14 ₪. הטרייה והנאפית בטאבון שבמקום, בשמן, לעטוף פיסת גבינה ועגבנייה ועלה בזיליקום לעוף על הריח באף ולבלוע בהנאה.

לא יכולתי לומר לא גם לפוקצ'יו סינטה34 ₪. זה קרפצ'יו על פוקאצ'ה מהטאבון, פרוסות של סינטה צרובה על הגריל עם זרעי כוסברה, פלפל גרוס, מלח גס, צריבה חזקה, פריסה לפרוסות דקות, מבפנים הבשר קצת רייר מבחוץ הוא צרוב, הפוקאצ'ה יוצאת חמה מהתנור היא מעוטרת בחגיגה ומעליה עלי רוקט טריים, שמן זית ומיץ לימון, קולפניות של גבינת פרמז'ן גרנה פדנה ובלסמי מצומצם, התוצאה היא חגיגה לעין וטריות מענגת בחך.

אחרי מנות הפתיחה, עברנו לעיקריות. או אם תרצו לקרוא לזה טרום פתיח. פתחנו בפיצה ארטישוק 58 ₪. מדובר במגש פיצה גדול משביע ונדיב מעורר מיצי חך. הפיצה מורכבת מחתיכות ארטישוק, זיתי קלמטה קרועים, בצל סגול, פלפל צ'ילי חריף, כל הטוב הזה, מלווה עם רוטב פיצה וגבינת מוצרלה על מצע בצק טרי דק עם קצוות קריספיות הנשברות בקראנצ'יות מענגת במגע לחיצה קל. הפיצה מוכנת במקום ונאפית בטאבון המסעדה שהובא במיוחד מאיטליה.

אני הזמנתי לעיקרית  פפרדלה די מארה – 64 ₪. פסטת פירות ים – מנה שמורכבת מפסטה טרייה הנעשית בעבודת יד במקום, שרימפס, קלאמרי, עגבניות שרי תמר, מחית עגבניות מיובשות, פרוסות שקדים מולבנים מטוגנים בחמאה, את כל התערובת מדליק השף עם קצת ברנדי, מוסיף גבינת מוצרלה מגורדת וסוגר את המנה עם מעט גבינת פרמז'ן ושמנת. טעים. טעים. איזו מנה נפלאה. לא פחות.

זוגתי שלא אוכלת בשר, דגים, או כל דבר מעופף, זוחל או הולך על רגליו בחרה בפסטה אותה היא כינתה "מתאימה לצמחוניים". (והיא לא הצליחה לסיים את הכמות שבצלחת…)  רדיאטורי פונגי 31 ₪. זוהי מנה יפה, גדולה ומשביעה, העשויה פסטה עבודת יד הנעשית טרייה במקום והיא מורכבת מ-3- סוגי פטריות פורטובלו, שמפיניון ומחית כמהין, הפסים של הפסטה לוכדים בתוכם את השמנת ואת הטעמים ומחזיקים את הרוטב, גבינת סיינט מור וגבינת פרמז'ן, שמנת, יין לבן וקצת עירית מעל, עושים גם את המנה הזו למושלמת טעימה ומשביעה.

הנאתנו מהמסעדה. הייתה רבה. מהאוכל, מהשירות, מהאווירה, מהתמחור ההוגן ומהתמורה המלאה. גם נופר המלצרית שלנו הייתה אדיבה, קשובה, מקצועית ונחמדה. אנחנו בטח נחזור לכאן, להיות בין 85% הקבועים.

טריולה Triola

איטלקי, בר מסעדה, בשרים, חלבי, מסעדת שף, פיצה, פירות ים

שחם 14, פתח תקווה

טלפון: 057-9345515

039198444

פקס: 03-9198445

שעות הפעילות:

א – ש 12:00 – עד אחרון הסועדים
א – ש מהשעה 22:00 – הכניסה מגיל 21 ומעלה

עסקיות:

א – ה 17:00 – 12:00

 

 

 

 

  

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top