חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפסטיבל הבינלאומי "לילות לבנים אדומים 2012" שבמרכזו יינות, מוסיקה, וקולינאריה בתאריכים: 4-7/6/2012

השנה יתקיים פסטיבל "לילות לבנים אדומים" 2012  , במוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב, בין התאריכים 4-7/6/12. מדובר בפסטיבל בינלאומי, שבמרכזו יינות, מוסיקה, וקולינאריה. את הפסטיבל מפיקים חברת האירועים וההפקה המובילה "ארנון פז" בשיתוף עם רשת חנויות היין "אבי בן" ורשת חנויות היין "בית המשקאות של שחר", אשר מפיקים זה מספר שנים את פסטיבל  היין במוזיאון ישראל בירושלים.

שני הכוחות המובילים חברו להפקת פסטיבל שבמרכזו יין, שיתקיים ביוני הקרוב במוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב.

מתחם מוזיאון ארץ-ישראל, תל-אביב יחולק לשבעה מתחמים שונים לפי אזורים בעולם:

מתחם איטליה, מתחם ספרד, מתחם ישראל, מתחם צרפת, מתחם דרום אמריקה, מתחם יינות מעולם חדש ומתחם לילות מתוקים.

בכל מתחם ניתן יהיה ליהנות ממגוון ענקי של יינות, דוכני אוכל ואטרקציות אומנותית.

כל אלו יצרו יחדיו חווית תרבות כוללת של קולינאריה, וינולוגיה ומוסיקה.

בין דוכני היקבים ניתן למצוא את יקב דלתון, יקב פלטר, יקב רמה"ג, יקב לוריא, יקב טוליפ, יקב אמפורה, יקב ארזה , יקב תבור, יקב קדש ברנע, יקב צובה, יקב מוני, יקב עמק האלה, תניא, יקב שילה ועוד יקבים ישראלים, מבשלת הסיידר המקומית בסטרס, יקב פרסקובלדי, יקב סרטורי, סיטו , יקב אנטינורי, יקב טורז , יקב קורדיניו, יקב מרקז דה קסרס, יקב שפוטייה, יקב דרוהין, סיטו, יקב טרפיצ'ה, יקב סנטה קרולינה, יקב אונדורגה, יקב ביאנצ'י (וינו לטינו), יקב קונצ'ה אי טורו, דוכן יינות מאלבק, ואריסה,אסטרולב, וולף בלאס –אוסטרליה, סיטו– ניו זילנד, נידרברג, שאטו סיינט מישל, גלן אלן, יקב פיש איי, אלגריני, פרונטו, פפאנהיים, פייבלי, רוטישלד ועוד יקבים רבים של חברות יבואניות כמו : חברת הכרם, החברה הסקוטית, אנוטקה, ויטאנג' מרש, סיטו, בראש טוב ואחרים.

כמו כן, אפשר יהיה ליהנות מדוכני אוכל רבים בהתאם למתחמים השונים, בתי קפה, פינות ישיבה והרבה מאוד הופעות חיות.

מחיר כרטיס כניסה: 99 ₪. הכרטיס מקנה טעימות יין בלתי מוגבלות במתחמים השונים.

עודד פז, מייסד ושותף 'ארנון פז': "פסטיבל לילות לבנים אדומים, מהווה תחילתה של מסורת, ויעניק לאורחיו ארבעה לילות של חוויה המשתפת את כל החושים בשפה בינלאומית".

רן תורן, מחברת "אבי בן" ומפיק פסטיבל היין בירושלים: "יצרנו הפעם פסטיבל ענקי שהמבקרים בו יוכלו ליהנות תמורת 99 ₪ מטעימות של יינות בכל שבעת המתחמים של הפסטיבל, ליהנות מדוכני אוכל , הופעות חיות ובעיקר חווית בילוי מרגשת במיוחד".

ארנון-פז מפיקה אירועים, כנסים, נופשים ואינסנטיב בארץ ובחו"ל, מאז 1982 ומספקת מגוון פתרונות חדשניים לצרכי השיווק והרווחה של חברות וארגונים. ארנון-פז מאגדת את מיטב המקצוענים בתחום ההפקה והקריאייטיב שמתחברים לצרכי הלקוח ממקום של ניסיון והשראה, תוך יצירת קונספט רעיוני מקורי שיוצק את התוכן החווייתי לבסיס האירוע.

פסטיבל "לילות לבנים אדומים" 4-7/6/12

פתיחת שערים בשעה 19:00.

אתר הפסטיבל www.leylot.co.il

כרטיסים ניתן לרכוש בקופות המוזיאון או ברכישה מוקדמת ב"לאן" www.leaan.co.il    8780*

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top