חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב גסקון עם יינות פרימיום ״ליה״ בלנד 2020, קברנה סוביניון ספיישל רזרב 2019, ויין הדגל ״גרנד גסקון״ 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

יקב גסקון, הינו יקב בוטיק ששוכן בישוב במרכז הארץ, היינן של היקב הוא קובי קקון, אדם שגדל במקום ומכיר אותו היטב, מייצר יין למעלה מ 8 שנים באהבה ותשוקה. היקב מתופעל על ידי קבוצת חברים מצומצמת ואיכותית אשר נותנים את כל כולם על מנת שהגיע לתוצר הטוב ביותר. בין היינות של היקב, תוכלו לראות סוגים רבים של זני ענבים ממקומות שונים בארץ, זאת מכיוון שהחזון של היקב הוא ליצור יין ישראלי אשר כולל בתוכו את כלל יתרונות הענבים הישראליים. היקב מעוטר בשלל מדליות והיינות שלו מגיעים להישגים גבוהים בארץ ובעולם. יקב גסקון, הינו יקב בוטיק צעיר וביתי ובשל כך, מקבל את מלוא תשומת הלב האישית הנדרשת בתהליך הייצור על מנת לקבל יין איכותי. יקב גסקון עם יינות פרימיום ״ליה״ בלנד 2020, קברנה סוביניון ספיישל רזרב 2019, ויין הדגל ״גרנד גסקון״ 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

יקב גסקון יין הדגל גרנד גסקון 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם עמוק וכהה עם שוליים בוהקים. בלנד מקסים 50%-50% של שני זני ענבים, כשכל אחד מהם תורם את חלקו להרמוניה שלמה מנוצחת ומנצחת היטב. הפטיט ורדו, מביא עמו ניחוחות עשירים וכהים של שזיפים, סמבוק, תה ועשבי מרפא, עם דגשים של טימין וציפורן על האף. החך, חלק, עם אופי אדמתי, המודגש על ידי דומדמניות שחורות, טבק מיובש ושבבי סלק מלוח, המתמזגים עם תווים של קולה דובדבן ושומר וסיומת מורחבת. הסירה, מביא עמו על האף, ליבה של פרי פירות יער כהים, מצופה סיגלית ריחנית, ורד, תבלינים אקזוטיים ורמזים של פלפל שחור גרוס, בעוד עץ אלון עדין ומלוח, מוסיף מורכבות ועושר דמוי שוקולד. החך מלא, אך בנוי דק, עם התמדה ומיקוד מצוינים, המגיעים מחומציות מאוזנת וטאנינים בשלים. התוצאה הנה יופי של יין מנצח כיאות ליין דגל, שכבר זכה להכרה והוקרה, בזכייה במדליית זהב, בתחרות "אשכול הזהב 2022".

סוג היין: אדום יבש יין הדגל של היקב

הרכב זני: 50% ענבי סירה, 50% ענבי פטי ורדו הגדלים באקלים קר ובגובה רב במושב בן זימרה שבגליל העליון.

תיאור היקב את היין: הגרנד גסקון הינו שילוב מנצח של ענבי סירה המביאים איתם ליין חומציות טריה וצבע אודם עמוק בכוס. ליין אף ארומאטי של שוקולד מריר, סיגליות ופלפל שחור. טאנינים עגולים ודומדמניות שחורות מלוחות, כמון, דובדבנים וקינמון. הפטי ורדו מביא עמו צבע אדום עז ודחוס, ניחוחות של דובדבנים כהים מעורבבים עם סיגליות.

התיישנות: 15 חודשים  בחביות עץ אלון צרפתי

פוטנציאל יישון: כשל רץ למרחקים ארוכים או כמו שכותב היקב: " הבטחה לחיים ארוכים".

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ערלה ושביעית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16ºC – 18ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

יקב גסקון קברנה סוביניון ספיישל רזרב 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק, עם שוליים בוהקים. האף, מאוד אקספרסיבי ואינטנסיבי, מצאתי פירות שחורים נועזים ותווים קלויים כמו גם דומדמניות שחורות, שזיף אדום ואיקליפטוס. הוא נפתח בניחוחות רב שכבתיים, של פירות כהים, גרגרי יער, לבנדר ועשבי תיבול יבשים. בחך, טעמי פרי יער שחור, קקאו חרוך, פולי אספרסו וקליפת קוקוס, עטופים בטאנינים חלקים כמשי, ממוקדים במומחיות. הפרי העדין וניחוחות הפרחים, מודגשים על ידי חמיצות מרעננת ותווים עדינים של מוקה וציפורן, שמתפוגגים אט אט, לסיומת ארוכה ומובנית. יופי של יין זוכה זהב.

סוג היין : אדום יבש – זוכה מדליית זהב

הרכב זני: 100% ענבי קברנה סוביניון הענבים מכרם בן זימרה שבגליל העליון מאזור גידול ייחודי ומכרם מסוים המשויך ליקב מזה מספר שנים.

תיאור היקב את היין: ליין טעמים של דובדבן שחור, קסיס, שזיפים ואוכמניות. היין בעל גוף מלא ועשיר בטעמים. בעל תחושת פה, עשירה וסיומת משי ארוכה. טאנינים רכים במבנה חלק. ליין צבע ארגמן עמוק ועז, עגול, המזכיר פירות אדומים כהים וסיומת ארוכה.

התיישנות: היין התיישן במשך 30 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ערלה ושביעית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16ºC – 18ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 160 ₪.

יקב גסקון "ליה" בלנד 2020

רשמי טעימה שלי: התקפה גלויה ורעננה מאוד, אבולוציה חלקה עם טאנינים אלגנטיים. המרקם הסופי עדין, עם טעמי פירות עזים. יובש נעים, עם מרירות מעודנת. תבלינים ודומדמניות שחורות על האף והחך. יש לו טעמי פירות כהים מורכבים, גוון אדמתי עדין. הקריניאן, הדומיננטי בבלנד שענביו מנווה ירק בדרום השרון, תורם תבלין כהה דמוי ליקוריץ, כמו גם חומציות גבוהה ומאוזנת היטב וטאנינים בולטים. הקברנה סוביניון, שענביו מהגליל העליון, עם שוני טרוארי מובהק, מספק מבנה טוב וניחוחות פירות שחורים, קלאסי בסגנון. על החך, יבש, מעוגל, פירותי, עסיסי, מעניק אופי פרי אדום, מוצק, טעים, אלגנטי, עדין, עם רמז לעץ אלון, מגע קל של פלפל שחור, סיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש

 הרכב זני: מיוצר מ- 70% ענבי קריניאן המגיעים מכרם נווה ירק ומ- 30% ענבי קברנה סוביניון המגיעים מכרם בן זימרה שבגליל העליון.

תיאור היקב את היין: השילוב של ענבי הקריניאן מאזור נווה ירק וענבי הקברנה סוביניון מהגליל, הובילו לשילוב מנצח של יין מאוזן שצבעו סגול עמוק ויפה. יין בעל ניחוחות של פטל שחור דומדמניות אדומות, שזיף ועקצוץ מפופל עדין, המעצבים את האף ביין זה. יין רענן ממלא את החך עם גימור מעוגל.

התיישנות: היין התיישן במשך 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ערלה ושביעית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16ºC – 18ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 170 ₪.

יקב גסקון

מירון 10 פרדסיה

050-3000300 – קובי קקון – יינן היקב

 [email protected]

 הגעה בתיאום מראש

קרדיט צילום: דני רובין. עריכת תמונה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top