חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פינטו רוזה 2021 לכבוד חג האהבה, ראש השנה וחגי תשרי

יקב פינטו הוא חזון, הגשמת חלום של האחים ג'ימי וסאם פינטו, שעסקו שנים בעולם הפיננסים, והרימו מיזמים מצליחים בתחום. מפרישתם, ובעשור האחרון משקיעים את מרצם, זמנם ומומחיותם למיזמי פילנתרופיה, וחינוך בעיקר בפריפריה. מתוך ציונות ושליחות החלו להיות פעילים גם בפרויקטים לפיתוח הנגב, והרימו מיזמים תחומי החינוך והתיירות, בעיקר בירוחם שם מצאו כר פורה לעשייה. וגם בחקלאות. ביקב פינטו שואפים לייצר יין איכותי מאזור הגידול המדברי הייחודי ופועלים מתוך תשוקה גדולה ומחויבות המשפחה לאיכות בלתי מתפשרת ,לנגב ולעיר מירוחם. יקב פינטו מסמל את המסע שלהם ליצירת זן חדש של יינות איכות מדבריים. יקב פינטו ממליץ על רוזה 2021 לכבוד חג האהבה, ראש השנה וחגי תשרי.

יקב פינטו רוזה 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, אדמדם בהיר, צלול עם שוליים בוהקים. באף, תווים אקספרסיביים של תות, לצד תווים קלים יותר של פטל, ווניל, פרחוניות סגלגלה, גרגרי יער אדומים. החך, טרי , פירותי, נוגע קלות במרירות, עם תווים של אשכולית אדומה, תות, פטל, אבטיח, אפרסק, וקמפרי. זהו יין כיפי, רענן, שופע ויטאליות, יין של שמש וקיץ ומרפסת וגבינה מלוחה ואבטיח ושפת ים והמון חברים לצד זוגות אוהבים.

המיתוג:
מתוך החיבור למקום, ולכרם ירוחם שלהם השוכן על נחל שועלים – בחרו בשועל המדברי אשר נפוץ מאוד באזור ומסמל בצורה נהדרת את היכולת להסתגל לתנאי המדבר המאתגרים, לשרוד ולשגשג, תוך שהוא ממלא תפקיד חשוב במערכת האקולוגית. בסדרה זו מופיע השועל הערבי המצוי, בעל חיים אינטליגנטי וחברתי, אשר התאים עצמו בצורה מופלאה לחיים במדבר.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ממסך של ענבי שיראז, קברנה פרנק, ומרסלאן

כרמים: בציר ידני מכרמים באזור עומר שברמת נגב.

תיאור היקב את היין: היין ארומאטי, רענן ועשיר בטעם, ובעל חומציות נפלאה.

אלכוהול: 12%

יינן: יעקב אוריה

טמפרטורת שתייה מומלצת: 12ºC – 10ºC

כשרות: כשר למהדרין לפסח ולכל ימות השנה ללא חשש טבל ערלה ושביעית לא מבושל.

מיוצר: ביעקבי עמק האלה.

בקבוק: 750 מל"ל.

תאריך מילוי: 9.3.2021

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב פינטו

היינות זמינים למכירה במסעדות ובחנויות נבחרות, דרך אתר היקב –  עם משלוח עד הבית, ביקב גם מארחים סדנאות יין חווייתיות וסיור בכרם בירוחם עד 20 משתתפים בתיאום מראש.

יש לפנות לדוד – 054-4793880

או בדוא"ל
[email protected]

קרדיט תמונה: אתר היקב עיבוד תאריך בציר על הבקבוק דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top