חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יעקב אוריה – "באתי להרים" 2021 – Up We Go – Up We Go 2021

"יעקב אוריה, נמצא בחיפוש תמידי עם למידה, התנסות, חוויה ואף טעויות, קצת כמו מגרש משחקים – הכול כדי להכיר לעומק את חומר הגלם, ואת הביטוי של ממשק הגידול, ביצירת יינות חדשים, אחרים. היינות הם יצירה אישית עם הרבה סקרנות ושאיפה לדיוק, ולכל יין יש את שמו המיוחד והסיפור שעומד מאחוריו. יעקב אוריה החל את דרכו הייננית בשנת 2004, ומאז חוקר את גבולות האפשר בייצור יין. דרך עשיית יינות ארטיזנליים ביקב נגוסיאנט קטן, משם לחקר קליפות הענבים הלבנים של הזנים השונים, ועד ייצור יין מסחרי במערך גדול ומורכב בקנה מידה של 700,000 בקבוקים בשנה – ניתן תמיד להבחין בסגנון האישי של אוריה המעניק ליינותיו טביעת אצבע ייחודית ואופי מובהק. היינות נושאים את שם היינן כחתימה אישית על הכתוב, וסדרת 'הלבנים על קליפותיהם' קיבלה את השם אלפא אומגה (מ-א' עד ת') כביטוי השלם של הענב הלבן. בימים אלו יעקב אוריה משמש גם כיינן ראשי ביקב חדש ומרתק בשם פינטו, הממוקם באזור הנגב, בו ימשיך ליצור גם יינות אדומים בביטוי מקומי- דרומי". יעקב אוריה – "באתי להרים" 2021 – Up We Go – Up We Go 2021.

באתי להרים 2021 – Up We Go – Up We Go 2021 – בציר חדש – מחיר השקה

רשמי טעימה שלי: בלנד מסקרן ומורכב עשוי מענבים אדומים ולבנים מאזורי טרואר שונים, מציג תווים ארומטיים של תבלינים שחורים, שזיפים אדומים ופירות אוכמניות, עם תוספת של שרידי עשן רך ותווים פרחוניים. בחך בעל הגוף הבינוני, מרקם משיי נהדר, איזון, טעמים של דובדבן כהה ושזיף מופיעים בחזית, עם תוספת הרמונית של תבלינים אדומים ושחורים עדינים, שמופיעים באמצע החך. הגימור, אדמתי, מענג, חלק ונעים. שתו אותו מצונן כמו יין לבן והנאתכם תהיה שלמה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבים לפי אזור גידול: 30% סירה ו-29% מורבדר- שפלת יהודה 21% שרדונה ו- 10% סמיון – רמת הגולן, ו- 10% גוורצטרמינר- גליל עליון.

תיאור היקב את היין: הוא בלנד חדש ומשוחרר מענבים אדומים ולבנים כאחד. מהדורה מיוחדת שנולדה מרעיון של בתי תפארת אוריה בשנת 2020 – שכולנו היינו צריכים הרמה במצב הרוח. מתאים לכל אירוע שבו תרצו להיכנס לחדר ושכולם ממש ישמחו!

אלכוהול: 13%

טמפרטורת שתייה מומלצת: 12ºC – 9ºC

כשרות:  למהדרין. לא מבושל. U,  P

מיוצר: ע"י אלפא אומגה תרבות יין בע"מ

יינן: יעקב אוריה

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

קרדיט תמונה: אתר האינטרנט של היקב ועריכת תמונה של דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top