חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

The Pale" – Rose by Chateau D’Esclans " להשיג ברשת "יין בעיר" ובחנויות המתמחות

רשת חנויות היין "יין בעיר" ממליצה על רוזה מקסים, במחיר אטרקטיבי של היינן SACHA LICHINE מיקב Chateau D’Esclans שבפרובאנס צרפת, היקב ממוקם בלב ליבם של הכרמים בנוף עוצר נשימה, דרומית לקאן. מקור ה-Chateau כבר במאה ה-11 וידוע כי זהו מרתף היין הראשון באזור. בשנת 2006 רכש את ה-Chateau סאשה לישין הידוע מבורדו, בעליו של שאטו "פרייר לישין" בעבר. בכרמי ה- Chateau נטועים בעיקר ענבי גרנאש, כאשר חלק מהחלקות ניטעו לפני למעלה מ-90 שנים. מעבר לכך ניתן למצוא מגוון ענבים נוסף כמו רולה, ורמינטינו, סינסאו, מרלו, סירה, מורבדה וכן טיבורן.

The Pale – Rose by Chateau D’Esclans 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אין הרבה מה לטעות בשמו של היין וכשמו כן הוא: PALE = (ורוד) חיוור, צלול, עם שוליים בוהקים. באף, עלי ורדים, תות שדה, פריחת הדרים ולימון, אשכולית, מלון, אגס, מינרליות. בחך, גוף בינוני. יבש. מורכבות. טעמי נקטרינה, דובדבן חמצמץ, מלון, תות שדה, אשכולית, אבטיח, מינרליות. חומציות בהירה. מאוזנת. רעננות.  יין של קיץ. ומנות ראשונות. יין של שעת שקיעה, על המרפסת לצד גבינה ואבטיח, חוף של ים וזוגות אוהבים או מוקף בהמון חברים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: עשוי ענבי גראנש וסירה

תיאור היין על פי היקב: זהו רוזה עדין ורך, אחיו הקטן של הוויספרינג אנג’ל, שמתיישן על שמריו במיכלי נירוסטה והוא בעל רעננות קלילה, בשלות וצבע ורדרד בהיר ומגרה.

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: (750ml)

פקק: אלומיניום ״מכסובב״

כשרות: ללא.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9°C –6°C

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪. במבצע לשבועות.במקום 75₪.

                  להשיג בחנויות היין המתמחות. 

רשת חנויות היין "יין בעיר"

יבואן בלעדי מורשה: ״אספיריט״ בע״מ.

קרדיט תמונה: מתוך אתר  הבית של יין בעיר

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top