חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב סגל משיק גוורצטרמינר מסדרת Free Run מבציר 2019 לכבוד חג השבועות

Free Run הינו התירוש הראשוני היוצא מן הענבים. זהו הנוזל הניגר חופשי מן הענב, ללא התערבות, עשיר בטעם, צבע וארומה הייחודיים לכרם ולזן הענבים.

יינות סדרת Free Run מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות. ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי והעשיר ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. לאחר התסיסה, היין המשיך להתיישן למשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

יקב סגל גוורצטרמינר, Free Run 2019

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות רכים ותווים ייחודיים של בושם פרחוני ותערובת עשירה ומלאת של הדרים נגיעות פירות טרופיים ותבלינים מפולפלים. תווים זניים קלאסיים של ליצ'י ועלי כותרת של ורדים מותאמים לניחוחות של פירות אבן ולימון טרי. חך, עשיר, מעוגל, נדיב עם ריכוז חצי יבש מקסים. טעמי פרחוניות הדרים ופירות טרופיים עסיסיים משתלבים כדי לייצר יין מלא טעם עם איזון עדין של חומציות ותחושת משקל בפה.

התאמה לאוכל: ניתן ליהנות מהיין הזה לבד או בשילוב עם מטבח חריף ואקזוטי, גבינות חזקות או מנות קינוח.

Free Run גוורצטרמינר 2019 הוא יין חצי יבש, צעיר, רענן וארומטי במיוחד.

תיאור היקב את היין: ליין ארומת פרי טרופי – פסיפלורה וליצ'י. צבע היין הוא בהיר, והארומות אינטנסיביות במיוחד והטעמים מודגשים. ליין סיומת פירותית מאד, מעודנת, מתקתקה וארוכה במיוחד.

על הבציר 2019
שנת הבציר 2019 התחילה בחורף גשום וקר אשר הכניס את הגפנים לתרדמת חורף עמוקה ורציפה. כמויות המשקעים הרבות הרוו את האדמה והבטיחו התעוררות חזקה ואחידה בכרמים. חודשי האביב היו יחסית קרירים וחודשי הקיץ, אם חמים מהממוצע במעט, היו ללא גלי חום קיצוניים, ובכך שנת הבציר היתה יחסית מתונה, והבשלת הפרי הייתה טובה ואחידה. כמויות היבול היו יחסית ממוצעות, ואיכות הפרי גבוהה. כמות הענבים הלבנים גדלה משנה שעברה ולבטח תמשיך לגדול עקב הביקוש הרב ליין לבן באקלים הישראלי.

מחיר מומלץ לצרכן : 60 ₪

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

הסדרה תשווק בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

קרדיט צילום: אייל קרן צילום קולינארי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top