חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חלב אדיר טעם של מורשת משפחתית ! וכשחג השבועות בפתח אין כמו הפינוק הזה !

בלבו של הגליל העליון, במורדות הר אדמון, שוכנת המחלבה המשפחתית חלב אדיר, שמייצרת מוצרי איכות מחלב עזים מאז 1995. לאור הצלחתנו הארצית ותוך מינוף יכולתנו לספק חלב באופן קבוע במשך כל ימות השנה, פיתחנו מותג פרטי משלנו המעניק לצרכנים טעימה ממורשתנו המשפחתית והייחודית.

 ערכים ומחויבות

כל מה שאנחנו עושים מגיע היישר מן הלב.

מוצרי חלב אדיר מיוצרים בתשומת לב מרבית, תוך הישענות על ארבעה עשורים של ניסיון חקלאי, של מומחיות ושל רוח משפחתית. מאז התיישבה משפחתנו באזור בשנות ה־50 ועד היום אנחנו חלק בלתי נפרד מהסביבה. ההתמחות רבת השנים בענף החקלאות וההיכרות המעמיקה עם תנאי השטח, עם עבודת האדמה ועם האקלים בסביבה תורמות רבות לאיכות התוצרת שלנו. אנו דוגלים בעבודה אישית ומעשית בכל תחומי עשייתנו, ומקפידים ללוות את כל התהליכים הכרוכים בהכנת המוצרים שלנו ולהיות מעורבים בכל שלבי הייצור. אנחנו כאן כדי להבטיח שכל מוצר יהיה הטוב ביותר. לא נתפשר על פחות.  

המחלבה שלנו

שומרים על איכות מרבית לאורך כל הדרך.

 כדי לייצר חלב ומוצרי חלב באיכות הגבוהה ביותר נדרשת בקרה קבועה ותשומת לב מרבית לאורך כל שלבי תהליך הייצור. בראש ובראשונה, איכות החלב תלויה במקור שממנו הוא מגיע, ולכן אנו מקדישים תשומת לב מיוחדת למצבן הבריאותי של 2,000 העזים מניבות החלב בעדר שלנו ומוודאים שהוא מצוין תמיד. בנוסף, אנו מקפידים להרחיקן מכלל סכנה, וכך שומרים על גופן במצב אופטימלי. בזכות התזונה המבוקרת והקבועה שלהן מובטחת אספקה עקבית של חלב לאורך כל ימות השנה. מדי יום אנו מקיימים שתי חליבות, כדי לספק חלב טרי בהתאם לצרכים. לאחר תהליך הפסטור החלב מחולק על פי צורכי היום וממנו מיוצרים מגוון רחב של יוגורטים, גבינות וכמובן, חלב עזים טרי.    

הבטחת איכות נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. לשם כך, כל קו מוצרים נבדק ומבוקר בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים ביותר. בצד השיטתיות המדויקת, כל מוצרי המחלבה עדיין מיוצרים באותה מידה של תשומת לב ובאותה התשוקה שמלווה אותנו מראשית הדרך. אנו מאמינים שזו הדרך הטובה ביותר לייצר מוצרי חבל עזים. הטעמים פשוט מדברים בעד עצמם.  

המוצרים שלנו  

מגוון עשיר של טעמים ומרקמים. 

לאורך השנים פיתחה משפחתנו מגוון רחב של מוצרים שמבוססים על חלב העזים, ושתואמים את העדפותיהם של לקוחותינו. בקו המוצרים שלנו יש 15 מוצרים – יוגורטים מועשרים בביו, גבינות טריות ומובחלות וכן חלב עזים טרי. כל המוצרים שלנו עשירים במרכיבים בריאים ומזינים בזכות חלב העזים.

אחד היעדים שלנו הוא להעניק לאנשים הזדמנות ליהנות מטעמים מיוחדים, ולכן החלטנו ליצור מוצרים מקוריים כגון יוגורטים בתוספת רימונים וסילאן. מבחר הגבינות הטריות כולל לבנה בתוספת שמן זית וזעתר, גבינת שמנת וגבינה צפתית. בתחום הגבינות המובחלות אנו מייצרים פטה רכה וגבינות חצי־קשות – לורד, תום ואדמון. חלק מהגבינות מיוצרות באחוזי שומן שונים.

משפחת מוצרי האיכות שלנו:

חלב

יוגורט 

טבעי

בטעמים (רימונים, סילאן)

גבינות טריות

לבנה

גבינת שמנת

ממרחים רכים (טבעי, שומשום, זעתר)

צפתית – 5% ו־16% שומן

גבינות מובחלות: רכות

פטה – 5% ו־16% שומן

גבינות מובחלות: חצי־קשות

לורד

תום

אדמון

מדוע חלב העזים עדיף?

הגוף שלך יודה לך.

המודעות בקרב הציבור הרחב ליתרונות של חלב העזים הולכת וגוברת, ויותר ויותר אנשים בוחרים בתחליף בריא זה. כיום כבר ברור לחלוטין מדוע הפך חלב העזים לאופציה המועדפת על אנשים כשהם בוחרים מוצרי חלב. חלב העזים קל יותר לעיכול מחלב הפרות בשל השוני ברכיבי השומן והחלבון שבו ובשל הדמיון הרב לחלב אם. אחוז הלקטוז בחלב העזים נמוך יותר, ולכן חלב זה נחשב לפחות אלרגני. מחקרים מראים שחלב העזים עשיר יותר בסידן, באשלגן ובוויטמינים שונים מאשר חלב הפרות. תזונאים רבים ממליצים על מוצרים המבוססים על חלב העזים ורואים בהם חלופה בריאה וטעימה. ניכר כי יתרונותיו של חלב העזים הופכים למובהקים יותר ויותר.  

אנחנו מאמינים שהרווח האמיתי מהעשייה שלנו הוא האפשרות להרגיש ולחיות טוב יותר. אנחנו מרגישים סיפוק אמיתי מעבודתנו בזכות הידיעה שאנחנו יכולים להציע חלופה חלבית בריאה וטעימה. בשבילנו זוהי דרך חיים, ואנו שמחים לשתף אתכם בדרך זו.

תיהנו.   

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top