חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב משק יין הנס שטרנבך ממליץ על "ג'נבא" לבן 2019, "נחל חכליל" 2014, "לה ג'נבא" 2016, ו- "ג'נבא" רזרב 2012, לכבוד פסח תשפ"ב 2022

 משק יין הנס שטרנבך הוא התגשמות של חלום, על מישלב חקלאי תיירותי. המשק שייך לגדי שטרנבך ולשולה יפת ונמצא בגבעת ישעיהו שבחבל עדולם. הוא מורכב מכרם בר קיימא, יקב, גינה אורגנית, מסעדה ומקום לאירועים קטנים. בעתיד יתווספו בוסתן אורגני, משק חי אורגני, חדרי אירוח ומתקנים לאיסוף מי גשמים, למחזור מים אפורים ולהפקה של אנרגיה בת קיימא. העסק נקרא “משק יין” (מקביל ל- domaine בצרפת או ל- Weingut בגרמניה), משום שהוא עוסק בכל שלבי ייצור היין, החל מנטיעת הכרם ועד למכירת הבקבוק. ליקב חזר מלימודים ארוכים בגרמניה אדם הבן שלוקח על כתפיו את ניהול היקב וייצור היינות העתידיים. יקב משק יין הנס שטרנבך ממליץ על "ג'נבא" לבן 2019, "נחל חכליל" 2014, "לה ג'נבא" 2016, ו- "ג'נבא" רזרב 2012, לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב משק יין הנס שטרנבך ג'נבא רזרב 2012

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם בינוני-כהה עם גווני אדמה. באף, ארומת פרי מושכת, עזה, ריחנית, ארז בשל, אדום ושחור, עם תווים של קסיס, עשבי תיבול יבשים ומוקה. בחך, הגוף מלא, טעמים עמוקים, עשירים, בשלים, מתובלים, של פטל שחור ודובדבן שחור, עם עמוד שדרה יציב וקצת קטיפה בפה, טאנין מלא. טעם מסיים מתמשך. יופי של יין.

כרמים: מקורו בכרם ג'נבא השייך ליקב הכרם נמצא מתחת לחירבת ג'נבא את תחתא בצדו הימני של נחל חכליל התחתון לא הרחק משפכו אל נחל האלה.

תהליך עשיית היין: הענבים ליין  הותססו ועברו מיצוי בהשריה למשך 3 שבועות

התיישנות: היין הובגר במשך שנה בחביות חדשות, ועוד שנה בחביות בנות שנתיים 90% מהן אלון אירפאי 10% אלון אמריקאי.

תיאור היקב את היין: התוצאה היא יין עולם ישן פירותי ומורכב בעל גוף בינוני מבנה גוף מוצק טאנינים קטיפתיים וסיומת מתובלת ופירותית.

פוטנציאל יישון: זהו יין שנועד ליישון ארוך עושרו הארומאטי ומורכבותו ילכו ויתפתחו עם השנים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 20- 18 °C

יינן וכורם: אדם וגדי שטרנבך

בקבוק: 750 מ"ל

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

יקב משק יין הנס שטרנבך ג'נבא לבן 2019

רשמי טעימה שלי: אף, טרי. מציג תווים של תפוז מתוק, משמש ופסיפלורה, רמזים בהירים של יערה, גרידת ליים וטרגון. החך, שומר על טעמים של קיווי וגויאבה. עסיסיות טבעית, מעניקה גוף ועגלגלות עם מגע של קליפת אשכולית ומסיים עם צמד חזק של אבן גיר יבשה וחומציות.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: עשוי מכל יבול הסוביניון הלבן בכרם ג'נבא ב'.

תהליך עשיית היין: בתחילת השבוע השני של אוגוסט נבצרו ידנית כ- 800 ק"ג ענבים לדונם. התירוש הוצלל במידת מה והותסס באיטיות ובטמפרטורה נמוכה בתסיסה פראית ללא תוספת תרבית שמרים.

התיישנות: היין לא עבר הבגרה בחביות עץ.

תיאור היקב את היין: היין יוצב והוצלל סונן ובוקבק בתחילת פברואר 2020

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6 – 8 °C

יינן וכורם: גדי שטרנבך

בקבוק: 750 מ"ל

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יקב משק יין הנס שטרנבך נחל חכליל אדום 2014

רשמי טעימה שלי: ענבי הסירה מהווים את הנדבך העיקרי מהתערובת הזו. צבעו כהה, הוא מביא ניחוחות של תבלינים נדיבים מעץ אלון צרפתי יחד עם מינרלים, זיתים ופירות כהים, עם שזיף שחור בשל ואחריהם תו עליון מתובל. החך עשיר ודחוס, מלא בטעמי דובדבנים, בין בשלות של פטל שחור למרירות זפת, המורמת על ידי נגיעות של לבנדר, עלי ורדים וקליפות שזיפים שחורים, כרוכים בחוזקה המתמשכים בסיומת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: עשוי מ- 70% ענבי סירה מכרם ג'נבא וכ- 30% ענבי קברנה סוביניון משני כרמים שכנים בנחל חכליל, השייכים לכורמים עמיתים בגבעת ישעיהו.

תהליך עשיית היין: ענבי הסירה נבצרו בשבוע השלישי של אוגוסט. ענבי הקברנה סוביניון, בתחילת ספטמבר. הפרי הובל במהירות אל היקב. הזנים הותססו בנפרד ועברו מיצוי בהשרייה במשך כשבועיים.

התיישנות: הזנים נמסכו והובגרו 13 חודשים בחביות בנות בציר אחד. בתחילת ינואר 2016 מולאו כ 3,600 בקבוקים והונחו ליישון נוסף.

תיאור היקב את היין: התוצאה היא יין דשן פירותי ובשרי כאחד בעל גוף בינוני וטאנינים קטיפתיים היין ניחן בסיומת ארוכה

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18 – 16 °C

יינן וכורם: גדי שטרנבך

בקבוק: 750 מ"ל

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב משק יין הנס שטרנבך לה-ג'נבא 2016

רשמי טעימה שלי: צבע, נופך בינוני עם כתמי אודם. באף, פרי אבן כהה, קרמל ואניס, פטל, תות, קקאו, פולי וניל, פלפל לבן, סיגליות, עשבי תיבול יבשים, חמוציות. חך, עמוס בטעמים של פלפל שחור ודובדבנים כהים ותאנה. טאנינים מרתקים, עם מגע של אדמתיות ועור. הסיומת ארוכה ועסיסית. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: יין פרימיום מבוסס ענבי סירה שמקורם בכרם ג'נבא.

תהליך עשיית היין: בשבוע השני של חודש אוגוסט 2016,  נבצרו כ- 800 ק"ג לדונם 90% ענבי סירה 10% ענבי רוסאן, והותססו יחדיו בתסיסה פראית. ללא תוספת תרבית שמרים. לאחר התסיסה, היין עבר מיצוי בהשרייה של 3 שבועות.

התיישנות: 2,100 ליטר הובגרו בחביות חדשות של 300 ליטר 6 מהן אלון אירופאי ו- 1 אלון אמריקאי למשך 36 חודשים. באוקטובר 2019, מולאו ללא סינון כ- 2,800 בקבוקים והונחו ליישון. באוקטובר 2020, היין היה ניתן לשתייה אך לשיאו יגיע היין בעוד כ- 5-6 שנים ואולי יותר.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 20 – 18 °C

יינן וכורם: גדי שטרנבך

בקבוק: 750 מ"ל

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

על כל היינות יש הנחה של 10% בקניית 6 בקבוקים והנחה של 20% בקנייה של 12 בקבוקים ומעלה

משק יין הנס שטרנבך – יקב ואירוח ביתי

יינן : גדי שטרנבך
גבעת ישעיהו 83, ד.נ. עמק האלה 99825
טלפון 029990162
נייד: 0523859926

WWW.HSW.CO.IL

[email protected]

צילום: דני רובין

עריכת תמונה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top