חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מ. אקרמן משקאות ממליצים על: M. De Ligny Bourgogne Chardonnay 2020, Château Terrebonne – COTES DE PROVENCE ROSE 2020 kosher, La Cheteau “Haut Poitou” sauvignon blanc 2020- kosher

חברת מ.אקרמןעוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. וממליצה לכבוד פסח תשפ"ב 2022 על 3 יינות יבוא כשרים: kosher M. De Ligny Bourgogne 2020, Chardonnay, Château Terrebonne – COTES DE PROVENCE ROSE 2020 kosher, La Cheteau “Haut Poitou” sauvignon blanc 2020- kosher.

יקב M. De Ligny Bourgogne Chardonnay 2020 – kosher

רשמי טעימה שלי: צבע, זהוב צלול ירקרק בהיר עם השתקפויות זהב חיוורות ושוליים בוהקים למדי. באף, ניחוחות יערת דבש, ופרחוניות הדרים ויסמין עדינה. החך, עגול, עם פירות לבנים, תווים של שקדים טריים. מינראליות נפלאה, חמיצות מאוזנת היטב, הסיומת עדינה, מציעה רעננות נעימה.

סוג היין: לבן יבש

אזור: בורגונדי צרפת

הרכב זני: 100% ענבי שרדונה

תהליך עשיית היין: היין מיוצר ממיץ ה cuvee המיץ הראשוני המגיע מהענב. עובר תסיסה קרה כשחלק מן היין עובר תסיסה מלו-לאקטית לתוספת מורכבות.

התיישנות: היין מיושן בחביות עץ אלון כ- 8 חודשים.

תיאור היקב את היין: באף – ארומות של ליים, פרחים לבנים, תפוחים ומלון ירוק. בפה- חומציות נעימה, טעמים של תפוח ומלון ירוק, זסט תפוז, חמאה ושקדים קלויים. מלחיות עדינה ופיניש ארוך.

אלכוהול: 12%

כשרות: כן. משולש K הוא ארגון להענקת כשרות של הרב אריה רלב"ג, ובאישור הרבנות הראשית לישראל. לא מבושל

התאמה לאוכל: דגים, מנות ראשונות, אפריטיף.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 10°C.

מחיר מומלץ לצרכן: 65-70 ₪.

יקבChâteau Terrebonne – COTES DE PROVENCE – ROSE 2020  kosher

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד סלמון חיוור עם שוליים בוהקים.יין זה נשלט על ידי פירותיות וחמיצות רעננה, של פירות יער אדומים מבושמים, נגיעת עשבי תיבול פרובאנס ומינראליות. המרקם הפתוח, נותן בהירות כמו גם טעמי פירות יער אדומים, עדינים טריים ועזים בטעמים, כדומדמניות אדומות ופירות יער. היין טעים ועסיסי, עם טעם מסיים ארוך, פריך, יבש ומרענן.

היקב: Château Terrebonne ממוקם בעיירה Flassans-sur-Issole הקרובה לסאן טרופז בפרובנס, המייצר יין מיותר 53 הקטר של כרמים של השאטו. ממוצע הגיל של כרמי השאטו מעל 40 שנה.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: בלנד פרובנס קלאסי של גרנאש, סירה וסינסאו.

תהליך עשיית היין: העוברים השרייה קצרה עם הקליפות ולאחר מכן תסיסה קרה והתבגרות נוספת במכלי הנירוסטה.

תיאור היקב את היין: באף – פירות אדומים כתות ודובדבן יחד עם עלי עגבנייה ואפרסקים לבנים. בפה- נוכחות של אפרסק לבן, מינרליות יחד עם פירות אדומים, גוף בינוני וחומציות נעימה.

אלכוהול: 13.0%

כשרות: כן. משולש K הוא ארגון להענקת כשרות של הרב אריה רלב"ג, ובאישור הרבנות הראשית לישראל. לא מבושל

התאמה לאוכל: דגים, מנות ראשונות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 10°C.

מחיר מומלץ לצרכן: 75-79 ₪.

יקב La Cheteau “Haut Poitou” sauvignon blanc 2020- kosher

רשמי טעימה שלי: צבע, צלול מוזהב חיוור כעין הקש, עם הישתקפויות ירקרקות ושוליים בוהקים. אף, ארומטי, טרי עם ניחוחות פרחוניות הדרית לבנה, עשבוניות דשא, אשכולית, לימון ואננס טרי. חך, קל, נעים, רענן, עם פרי טרי ופריך, ניואנסים טרופיים עדינים וסיומת פריכה טהורה, נוגעת במינראליות.

היקב: "La Cheteau “Haut Poitou” הינו יקב הממוקם בחלקו המזרחי של עמק הלואר קרוב לעיירה סאנסר, היקב הינו קואפרטיב חקלאי המאגד תחתיו כ- 100כורמים ברחבי עמק הלואר מאז 1987. היקב נחשב למודרני יחסית בגישתו ודרכי העשייה, ועומד על ייצור היין בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי סוביניון בלאן

כרמים: ענבי היין מגיעים מכרמים באזור הו פואטו במרכז Loire Valley

תיאור היקב את היין: באף – פירות הדר כאשכולית וליים, קיווי פרחים לבנים ומעט נענע. בפה – חומציות נעימה, פירות הדר בולטים יחד עם אננס וקיווי עם סיומת מעט פלפלית.

תהליך עשיית היין: הענבים עוברים סחיטה עדינה ותסיסה קרה ויושבים על השמרים לכחודש וחצי על מנת לקבל מיצוי מלא של הענב והתבגרות נוספת במכלי נירוסטה.

כשרות: כן. משולש K הוא ארגון להענקת כשרות של הרב אריה רלב"ג, ובאישור הרבנות הראשית לישראל. לא מבושל

אלכוהול: 12%

התאמה לאוכל: דגים, מנות ראשונות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 10°C.

מחיר מומלץ לצרכן: 65-70 ₪..

חברת מ.אקרמן

מ. אקרמן בע”מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי. החזון של החברה, חיזוק המובילות בתחום המשקאות החריפים בישראל באמצעות חוויית שירות ורפרטואר חדשני ואיכותי, עם דגש על חינוך ומיסוד תרבות שתייה מתקדמת. החברה, מעודדת את קהל לקוחותיה ליהנות ממוצריה בצורה אחראית ומתונה כחלק מתרבות שתייה זהירה. אנו מתנגדים לשתייה בקרב אוכלוסייה מתחת לגיל השתייה החוקי, לשתייה מופרזת ולנהיגה תחת השפעת אלכוהול. ומתוקף כך, מכשירים את כל צוותי המכירה והשיווק לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה בהתאם להוראות הרגולציה. היצע מוצרי החברה מקורו בתאגידים בינלאומיים הפועלים כל אחד בפני עצמו לקידום תרבות השתייה האחראית, פיתוח ועידוד הקהילה, התנהלות קיימית וחשיבה ירוקה הן בבחירת חומרי הגלם והן על ידי פעילות פילנטרופית בתחום.

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

קרדיט תמונות: מתוך קטלוג היינות העשיר, באתר מ.אקרמן בע"מ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top