חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב וילה וילהלמה ממליץ על רוזה 2021, ו- סוביניון בלאן 2021, לכבוד פסח תשפ"ב 2022

"גיל ומוטי גולדמן, דור שני לכורמים, הקימו את יקב וילה וילהלמה, בשנת 2001, בוילה טמפלרית. המדשאות רחבות הידיים והבית העתיק על תקרותיו הגבוהות, חדריו הרבים ומרצפותיו העתיקות והמצוירות הם מקום שלו ומקסים לכל אירוע. עם סבלנות אין קץ מייצרים ביקב יינות מתיישנים בני עשר שנים ויותר. טעימות יין ואנשים עם סיפורים שתרצו לשמוע עוד ועוד. המושבה הטמפלרית וילהלמה (בני עטרות) נשמרה כמעט בשלמותה והשדות הירוקים והשקט האופף את המושב, הינם קסם של ממש המשדר אווירה של חו”ל. וילה וילהלמה על פי חזונם של גיל ומוטי הינה המקום בו החיים הטובים מתחילים, מקום המגיע אל הטוב שבכל אחד מאתנו , מקום של שמחה ואנרגיה טובה. ז’אן ז’אק רוסו, הפילוסוף הצרפתי נהג לומר: “הסבלנות מרה, אך פירותיה מתוקים”. זו בדיוק הפילוסופיה של יקב וילה וילהלמה, על פיה יש להעניק ליין את מידת הסבלנות לה הוא ראוי וליצור יינות מתיישנים ומורכבים". יקב וילה וילהלמה ממליץ על רוזה 2021, ו- סוביניון בלאן 2021, לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב וילה וילהלמה רוזה 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד עדין, עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות פירות אדומים של חמוציות, לימון, תות ושזיף. חך, פירותי, נעים, רענן ופריך, עם טעמי תות שדה, גרידת הדרים ואבטיח. חומציות מאוזנת להפליא, המעצימה את גווני הפרי ומותירה גימור עדין, נוגע במינרליות. 

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה סוביניון

כרמים: כרם בן זימרה

תיאור היקב את היין: הענבים נסחטו והופרדו מידית מקליפותיהם. יין ארומאטי עם חמיצות מאוזנת וניחן ברעננות ופריכות. בעל ארומה עשירה וייחודית. גוף בינוני .. טעמים מיוחדים. לשתות קר .אחד היינות האולטימטיבים לקיץ חם.

אלכוהול: 13%

כשרות: ללא.

יינן וכורם: מוטי גולדמן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 6°C.

התאמה למזון: היין מיועד לשתייה קלה עם סלטים גבינות קלות וגם בלי אוכל.

היין אינו מסונן.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

יקב וילה וילהלמה סוביניון בלאן 2021

רשמי טעימה שלי: אף, פרחוני צעיר ורענן, שופע ויטאליות ואקספרסיבי, עם ניחוחות של תבלינים לבנים, עשבי תיבול טריים, הדרים, פרי אבן לבן, ניואנסים של פירות טרופיים ומינרליות "מלוחה". בחך, מרקם חלק, מפנה את מקומו לחומצה פריכה. מרקם קו ליבה של פרי מובל על ידי הדרים, לימון ואשכולית ועשבי תיבול טריים. סיומת טובה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי סוביניון בלאן

כרמים: כרם בני עטרות

תיאור היקב את היין: הכרם נטוע באדמת חרסית מפיק ענבים בארומות ניו זילנדיות של פירות טרופיים וניחוחות הדרים שיחד עם פילוסופיית עשיית היין של היקב האומרת מיצוי רב של טעמים יוצרים יין עשיר בטעמים וניחוחות. קל, נעים ונגיש. סוביניון בלאן יבש בעל נוכחות בפה וטעמים מרוממים וקיציים.

אלכוהול: 12.5%

כשרות: ללא.

יינן וכורם: מוטי גולדמן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 6°C.

התאמה למזון: מתאים למגוון רחב של מאכלים, ממאכלי חלביים וסלטים, סלמון בגריל ועד נקניקיות מרגז על האש.

היין אינו מסונן.

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

יקב וילה וילהלמה

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top