חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מדבר ממליץ על רוזה 2021 ו- קברנה סוביניון 2019 לכבוד פסח תשפ"ב 2022

יין במדבר זה מה שהם עושים ביקב מדבר, מגפנים שורדות הם עושים יין, טוב ונקי בסדרות קטנות מאד. לראות גפנים שורדות במדבר ולראות אנשים טובים ששורדים במדבר שבו את ליבם. לכן בחרו במדבר. הם מעידים על עצמם שהם לא עולם חדש ולא עולם ישן. הם מקפידים על ייננות פאסיבית – מינימום התערבות בתהליך. עיקר המאמץ מושקע בהליכים פיזיים כמו קירור, השריות ארוכות, ערבובים, ממוצעים ואיזונים. כיקב בוטיק יש לנו את היכולת לרכז מאמץ ותשומת לב מירבית לכל זן ענבים, ולכל אצוות בציר בנפרד. היין שלהם טעים, מאוזן, נקי, ומשקף בהחלט את המדבר – חובת ההוכחה עליהם. יקב מדבר, ממליץ על רוזה 2021 ו- קברנה סוביניון 2019 לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב מדבר רוזה 2021

רשמי טעימה שלי: אף, מעניין של פטל טרי, דובדבנים לבנים, תפוחים  והיביסקוס, עם תווים עדינים של קליפת אבטיח ופרחוניות הדרים. לחך, יש תווים של פירות יער אדומים, רימון וגרידת לימון, המובילים לסיומת ארוכה מינרלית וחמצמצה ולטעם מסיים מרומז של עלי תה. יין של קיץ ומרפסת אחר הצהרים, עם גבינה ואבטיח, או חוף ים בשעת שקיעה, עם זוגות אוהבים, או מוקף בחברים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: מבוסס על ענבי סירה

תיאור היקב את היין: יין רוזה קלאסי, בצבע ורוד כתמתם, ארומות פירות אדומים רעננים, תות שדה, פטל, מינרליות וחומצה האוחזת בפה, גוף בינוני, יין מרענן.

אלכוהול: 12.5%

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה. כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבו רב העיר ערד. כשר בהשגחת הרב דוב לנדאו, כשר גם לדעת הרמב"ם והבית יוסף, לא מבושל.

ידידותי לטבעונים. 

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° – 12°C.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יקב מדבר קברנה סוביניון 2019 כרם יחידני

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות וטעמים מרובדים ושופעים, כולל קקאו, קאסיס, סיגליות ופטל בשל, ואחריהם תווים של מרווה, פלפל אנגלי ונגיעה של בלסמי ופירות יער כהים בשלים. בחך, גוף בינוני, מוצק. טעמים של דובדבנים שחורים בשלים, תותים בשלים ומגע של פטל שחור משלימים את פרופיל הטעם והארומה של הענבים. ההתיישנות בחביות עץ האלון, הוסיף מימד תווי אלון קלוי מקסים. הסיומת טובה. 

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון

תיאור היקב את היין: יין אדום יבש גוף בינוני ומשיי. ארומות של דובדבן טרי ואוכמניות המלווים בניואנסים של עשבוניות וקליית החבית. סיומת מינרלית וארוכה מוסיפה למורכבותו ולעושר טעמיו.

התיישנות: 9 חודשים לאחר תסיסת אשכולות שלמים.

 אלכוהול: 14.5%

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה. כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבו רב העיר ערד. כשר בהשגחת הרב דוב לנדאו, כשר גם לדעת הרמב"ם והבית יוסף, לא מבושל.

ידידותי לטבעונים. 

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C.

מחיר מומלץ לצרכן: 150 ₪.

יקב מדבר

רובע האמנים, רח' סדן 10, ערד

לכל שאלה או לתיאום סיור ביקב:

קרדיט צילום: דני רובין

עריכת תמונה: דני רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top