חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב Lueria ממליץ על שרדונה ללא עץ 2021, רוסאן 2021, מלבק 2020, ו- רוסו 2020, לכבוד פסח תשפ"ב 2022

"בלב הגליל העליון במדרונות המערביים שלמרגלות הר מירון בגובה של 840 עד 890 מטר, נטע יוסף סיידא, נצר למשפחת חקלאים, את כרמי הענבים של יקב Lueria הפרושים על כ-180 דונם. ייחודו של כרם יוסף מתבטא בשילוב נדיר של שכבות אדמת בזלת, טרה רוסה וגיר בחלקה אחת. מבנה האדמה בכרם, גובהו הרב, הקרקע המנוקזת, האקלים הייחודי באזור, שיטות ההשקיה בטכנולוגיה מתקדמת, דישון אורגני (קומפוסט מייצור עצמי), יוצרים תנאים מצוינים לגידול ענבי יין איכותיים. יוסף סיידא מקדיש את מלוא עמלו בכל יום בכדי למצות את המיטב מהכרם, יקבים רבים מבקשים לבצור את ענבי היין מכרם יוסף, להשלמת סדרות האיכותיות והיוקרתיות. איכות הענבים בכרם יוסף ידועה ובכל שנה יינות המיוצרים מענבי הכרם זוכים לשבחים ופרסים. הכרם הייחודי והזכייה בהכרה אודות איכות הענבים, בקרב העוסקים במלאכה בתעשיית היין, הוליד את רעיון הקמת היקב המשפחתי. גידי סיידא, בן כורם, למד את אהבת האדמה מאביו עוד בילדותו, החל את לימודי הייננות מיד עם שיחוררו מהשרות הצבאי. גידי אחראי על ניהול היקב וייצור היין מרגע הבציר ועד לתהליכי ההתיישנות המתקדמים. .ביקב לוריא מייצרים 12 יינות מחלקות הכרם הטובות ביותר בכל שנת בציר". יקב Lueria ממליץ על שרדונה ללא עץ 2021, רוסאן 2021, מלבק 2020, ו- רוסו 2020, לכבוד פסח תשפ"ב 2022.

יקב Lueria שרדונה UNOAKED ללא עץ 2021

רשמי טעימה שלי: אף, ארומטי שופע רעננות וויטאלית, עם ניחוחות של גרידת לימון טרי ומטע הדרים, תפוח בשל, אגסים, ניואנסים של פירות טרופיים ותווים צמחיים. בחך, תחושה נקייה ומדויקת, עם שפע של פירות בשלים שטופי שמש וחומציות מאוזנת ומרעננת, שמגיעה לסיום החלק להפליא, בטעמי משמש וסורבה ליים.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: הופק מ-100% ענבי שרדונה.

תיאור היקב את היין: היין יוצר מהמיץ הניגר מן הענב בזמן הפרדתו מהשדרות וללא כל מעיכה, מתקבל מיץ ארומאטי ורענן יותר שלאחר מכן תוסס בטמפרטורה קרה ומבוקרת במיכל נירוסטה על מנת לבטא את מאפייני הזן. לוריא שרדונה ללא עץ ,כאופי האדמה והכרם בעל מינרליות עשירה ומרגיש כפסיפס של ניחוחות פירותיים ופרחוניים. בעל צבע קש ירקרק, גוף היין בינוני, עשיר בטעמי תפוח עץ, פירות טרופיים והדרים.

בציר: 2021

אלכוהול: 12.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° – 12°C.

כשרות: כשר לפסח למהדרין מן המהדרין לשיטה הב"י לכל ימות השנה ולחג הפסח.  הענבים נקיים מחשש ערלה ושביעית הופרשו תרומות ומעשרות כדין. בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל, בד"צ בית יוסף, מכון לכשרות בהשגחת הרב אונגאר, O.U.

מחיר מומלץ לצרכן: 90-100 ₪.

יקב Lueria רוסאן ROUSSANNE 2021

רשמי טעימה שלי: יין לבן יבש ייחודי עם קלאסה מעולה. צבע, זהוב צלול, עם גווני קש ושוליים בוהקים. באף, ארומה פתוחה עם פירות לבנים וטימין, פרי אבן כמו שזיף לבן ועשבי תיבול טריים. בחך, טעם רענן עשיר ומתובל, אפרסק לבן, אגס, דבש ותה ירוק. גוף בינוני, מרקם מוצק, חומציות עסיסית מאוזנת היטב. 

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: הופק מ 100% ענבי רוסאן הגדלים ברום של 840 מטר במבנה קרקע ייחודי המשלב בזלת, גיר וטרה רוסה יחד למרגלות הר מירון שבגליל העליון.

בציר: ידני 2021

תיאור היקב את היין: היין יוצר מהמיץ הניגר מן הענב בזמן הפרדתו מהשדרות וללא כל מעיכה, מתקבל מיץ ארומאטי ורענן יותר שלאחר מכן תוסס בטמפרטורה קרה ומבוקרת במיכל נירוסטה. לוריא רוסאן, כאופי האדמה והכרם העל מינרליות עשירה ומרגיש כפסיפס של ניחוחות פירותיים ופרחוניים. בעל צבע לימוני בהיר, גוף היין בינוני, עשיר בטעמי הדרים, דבש ואגסים.

אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° – 12°C.

כשרות: כשר לפסח למהדרין מן המהדרין לשיטה הב"י לכל ימות השנה ולחג הפסח.  הענבים נקיים מחשש ערלה ושביעית הופרשו תרומות ומעשרות כדין. בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל, בד"צ בית יוסף, מכון לכשרות בהשגחת הרב אונגאר, P.U. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 90-100 ₪.

יקב Lueria מלבק 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק עם שוליים בוהקים בגוונים סגלגלים. באף, פרי בשל, ניחוחות של סיגליות, פטל שחור, תה שחור, פירות יער וטוויסט מתובל. החך עגול ועסיסי, מרקם יפה, עם טאנינים ותחושת פה קטיפתית. שכבות של דובדבן כהה ופטל שחור. מורכבות וסיומת "קרמית" ארוכה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: מופק מ- %100 ענבי מלבק מחלקות הכרם המובחרות והייחודיות המורכבות מקרקע המשלבת בזלת, גיר וטרה רוסה יחד.

בציר: ידני 2020

תיאור היקב את היין: היין כמאפיינים המינרליים של אדמת הכרם (גליל עליון מושב ספסופה). בעל צבע עז עם גוון סגול- שחור, גוף מלא, מרקם אלגנטי ומורכב, סיומת ארוכה, בעל ארומות של שזיף בשל, דובדבן,
פלפל שחור וליקריץ.

התיישנות: היין מתיישן כ16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות ומבוקבק ללא סינון

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C.

כשרות: כשר לפסח למהדרין מן המהדרין לשיטה הב"י לכל ימות השנה ולחג הפסח.  הענבים נקיים מחשש ערלה ושביעית הופרשו תרומות ומעשרות כדין. בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל, בד"צ בית יוסף, מכון לכשרות בהשגחת הרב אונגאר, O.U. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יקב Lueria רוסו 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, ארגמן בעומק בינוני, עם גוונים ורודים. באף, פירות אדומים מורמים ועלי כותרת של ורדים מיובשים, עלי תה, משתלבים בתווים צלויים, מלוחים ורמז של טימין, שוקולד, לצד פלפל לבן. חך, פירות דובדבנים ופטל עסיסיים, שופעים וממלאים את חלל הפה. יין בעל גוף בינוני זה, מאוזן עם טאנינים משובחים, הזורמים עד לסיומת יבשה, מתובלת ומלוחה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 70% ענבי סנג'ובזה, 30% ענבי ברברה.

כרמים: הענבים גדלים בגובה רב ובמבנה קרקע ייחודי של "כרם יוסף" הפרוש למרגלות הר מירון שבגליל העליון. מיקום המאפשר לענבינם הבשלה איטית וארוכה המקנה להם את איכותם הייחודית תכונות הקרקע שהיו ידועות כבר למתיישבים בתקופת התלמוד טבעו את שמה: "ספסף"– בארמית אזור שפירותיו מבשילים מאוחר. הענבים מטופלים ונבצרים ידנית.

התיישנות: היין מופק ומיושן על פי חלקות הכרם.

אלכוהול: 14%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C.

כשרות: כשר לפסח למהדרין מן המהדרין לשיטה הב"י לכל ימות השנה ולחג הפסח.  הענבים נקיים מחשש ערלה ושביעית הופרשו תרומות ומעשרות כדין. בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל, בד"צ בית יוסף, מכון לכשרות בהשגחת הרב אונגאר, O.U. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

יקב Lueria

יקב- 04-6980105,
 גידי-052-5254570
מרכז מבקרים-04-6980105
פקס 04-6989426
מייל [email protected]

צילומים: דני רובין

עריכת תמונה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top