יינות כנען לבן ואדום ושיראז D של דלתון ימכרו ברשת הקמעונאית "Tesco"

הרשת הקמעונאית הגדולה בבריטניה "טסקו" תחל למכור בקרוב את יינות יקב "דלתון".

רשת "Tesco" הינה הרשת הקמעונאית השלישית בגודלה בעולם ויש לה סניפים בבריטניה ומחוצה לה.

היינות שיוצעו למכירה הם כנען אדום ולבן שיימכרו ב-11 חנויות הרשת ושיראז D שיימכר ב-20 חנויות של הרשת.

לדברי אלכס הרוני מבעלי יקב "דלתון": "אנחנו מאוד נרגשים להיות מיוצגים באחת מהרשתות ששמן הולך לפניהן, אנו רואים את הפירות של העבודה הקשה שלנו בשוקי הייצוא כגון בריטניה".

 

כנען אדום 2010, היין שלא רק מדונה אוהבת שזכה במדליית זהב בתחרות היין EMOZIONI DAL MONDO, בעיר ברגמו שבאיטליה. כנען אדום הוא יין אדום יבש בעל גוף קל ופירותיות רעננה, כנען לבן הוא יין לבן חצי יבש, הוא עשיר בניחוחות ורדים ופירות הדר. ושיראז 2010 D מדברי נעמה סורקין, ייננית היקב:" אחד היינות הפופולאריים והאהובים שלנו שנותן תמורה פנטסטית למחיר. העבודה בכרמים מתמקדת בעיקר בשליטה על רמת היבולים ועל מידת חשיפה נכונה של האשכולות לשמש תוך שמירה על חיוניות העלווה ובריאות הגפן".

 

יקב "דלתון" נוסד ב-1995, כיקב בבעלות משפחתית מראשוני היקבים אשר קמו באזור מרום הגליל הידוע בנופו הציורי ובאדמתו הפורייה. טרואר ובית הגידול המקומי מספק את המיקום הטוב ביותר בישראל לגידול גפנים. יקב דלתון מייצר כמיליון בקבוקי יין בשנה עם מגוון היינות כולל את הזנים הקלאסיים כמו: קברנה, מרלו, שיראז, שרדונה, ויונייה וסוביניון בלאן, כמו כן מתפתח היקב כל העת עם זנים נוספים כגון זינפנדל, ויונייה, פטיט סירה, מורבדר, גרנאש ועוד.

 סדרות היקב הן- סדרת כנען, סדרת דלתון D, סדרת עלמה וסדרת הרזרב. כמו כן, היקב מייצר גם יינות עונתיים ויינות מיוחדים: מירון סינגל ויניארד, פטיט סירה, זינפנדל, מוסקאטו בלנדים ועוד.

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top