חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת פסח תשפ"ב 2022 חג האביב: יקב הרי גליל משיק יין חדש בסדרת הדגל יראון

סדרת הדגל של יקב הרי גליל מתרחבת עם "יראון סוביניון בלאן 2021". היקב משיק גם את "אביב לבן 2021" שמתאים בדיוק לאקלים הישראלי ומוציא "גליל קברנה סוביניון" מבציר חדש. "בגליל העליון, סמוך לקיבוץ יראון גילנו את יופיו של מפגש משוחרר עם הטבע. חווית המפגש הזו הולידה יקב חופשי ויצירתי בגישה ובעשייה שלו. אנו פועלים עם הטבע ויוצרים יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה. חשוב לנו לשמור על הקיים. לתת לחיים בסביבה לשרות. לתת חזרה". יקב הרי גליל משיק יין חדש: יראון סוביניון בלאן 2021 ובכך מרחיב את סדרת הדגל שלו 'יראון', אשר כללה עד כה שלושה יינות: יראון לבן שרדונה, יראון קלאסי ויראון רוזה. יראון סוביניון בלאן 2021 החדש הוא יין איכותי לליל הסדר שיתן כבוד לשולחן החג.

יקב הרי גליל יראון סוביניון בלאן 2021 

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות קלאסיים של אשכולית, דומדמניות בשלות, פרחי הדרים, לימון, גויאבה ואבנים רטובות, מתנוססים לצד דשא מיובש ועשבי תיבול. בחך, נקטרינה בשלה ופסיפלורה וטעמי פירות תפוחים, עם חמיצות פריכה ממסגרות את הגוף הנדיב. אופי שופע, ביטוי פרי נחמד, אורך ומורכבות. יופי של יין.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: היין נוצר מ-100% ענבי סוביניון בלאן

כרם: שגדלו בהרי הגליל העליון בכרם משגב-עם, שדושן בקומפוסט קפה ממוחזר של נספרסו.

עשיית היין: הענבים נקטפו אשכולות אשכולות בבציר ידני בשעת לילה קרה, טופלו בעדינות ובקפידה כדי שיגיעו לכרם באופן אידיאלי ועברו סחיטה עדינה. התסיסה האלכוהולית של היין ארכה כשלושה שבועות בטמפרטורות משתנות של בין 18-12 מעלות צלזיוס במטרה לשמור על אופי הפרי והארומות שבו. מיד בתום התסיסה, הופרד היין ממשקעיו הכבדים ונשמר מספר חודשים במיכלי נירוסטה על משקעי שמרים קלים.

תיאור היקב את היין: ליין צבע ירוק בהיר המאפיין את הזן. זהו יין רענן עם חמיצות נוכחת, מרקם קטיפתי ופרץ טעמים טרופיים כמו אפרסק לבן וטעמים עשבוניים.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  °12- 9°C

כשרות: הרב אוירבך, O.K.

מחיר מומלץ לצרכן: 102 ₪. (בחנויות היין)

בנוסף משיק יקב הרי גליל לקראת החג את:

יקב הרי גליל אביב לבן 2021

רשמי טעימה שלי: יין שופע ויטאליות וארומטי עם ניחוחות סוביניון בלאן עזים שמזנקים מהכוס, ואחריו הוויונייה עם מלון, דבש ואפרסק לבן. החך המרענן, בעל גוף, וחלק, חושף לימון-ליים ויוזו פריכים, שמצטרפים לטעמים עזים של משמש, אפרסק לבן, נקטרינה וטעמים טרופיים אקזוטיים של גויאבה, אננס ומנגו. מינרליות צור וחומציות מאוזנת נושאות את הגימור הנקי והמתמשך. הוויונייה מוסיף משקל ונפח לבלנד, בעוד שהסוביניון בלאן מציע רעננות וחמיצות.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: היין מורכב מ- 72% ענבי סוביניון בלאן ו- 28% ענבי ויונייה.

תיאור היקב את היין: זהו יין לבן, מרענן ופרחוני במחיר נגיש לצרכן שיימכר במסעדות ובברי היין ברחבי הארץ. התוצאה משילוב הזנים היא יין ארומטי, טעים וקליל שמתאים בדיוק למזג האוויר החם ולקולינריה הישראלית המסעירה. היין מתווסף לסדרת 'אביב' הכוללת את יינות 'אביב רוזה' ו-'אביב אדום' לאור ההצלחה הגדולה של הסדרה ובמטרה לספק בה מגוון רחב יותר של סוגי יין וטעמים.
היין מציג מאפיינים ארומטיים של פריחת הדרים, אפרסק בשל ונקטרינה עם מרקם מענג וסיומת ארוכה. היין עבר תסיסה אלכוהולית במיכלי נירוסטה במשך שבוע ימים. לאחר מכן עבר היין תסיסה מלולקטית ושישה חודשי יישון במיכלי נירוסטה לשימור האופי הפירותי שלו.

טמפרטורת הגשה מומלצת: °12- 9°C

כשרות: הרב אוירבך, O.K.

מחיר מומלץ לצרכן: אביב לבן 2021 (נמכר במסעדות בלבד)

כמו כן, משיק יקב הרי גליל לקראת חג הפסח:

יקב הרי גליל יין גליל קברנה סוביניון 2019 מבציר חדש

עד כה יצר היקב רק יין צעיר מזן קברנה סוביניון או יינות בלנד הכוללים את הזן. בעקבות הביקוש הגבוה ליין נוסף מזן קברנה סוביניון, שהוא אחד הנפוצים ביותר בארץ, הוציא היקב גם את 'גליל קברנה סוביניון'. השנה משיק היקב את היין מבציר חדש של שנת 2019. היין מונגש לקהל הרחב וניתן להשיגו ברשתות השיווק.

סוג היין: אדום יבש

תיאור היקב את היין: זהו יין אדום אלגנטי ונגיש עם ניחוחות של פירות יער בשלים ותבלינים לצד רמזים של עץ אלון וטבק, גוף מלא וסיומת ארוכה וקלאסית.

כשרות: הרב אוירבך, O.K.

טמפרטורת הגשה מומלצת: °18- 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪. (ברשתות השיווק)

יקב הרי גליל, שנוסד לפני 21 שנים וממוקם בקיבוץ יראון שבגליל העליון, הוא יקב בר קיימא הפועל בדרכים ייחודיות לייצור היין, בין השאר, ללא שימוש בריסוס כימי ובהרמוניה מלאה עם בעלי החיים והסביבה. סדרות היקב הן: בר, גליל, אביב, יראון וכרם יחידני.

יקב הרי גליל

 קיבוץ יראון ד.נ. מרום הגליל ישראל 1385500
טלפון 04.6868748 | פקס 04.6868506
[email protected]

קרדיט צילום: יח"צ הרי גליל

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top