חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברקן סדרת BETA – רוזה Vin gris 2021

יקב ברקן וצוות הייננים בראשות היינן הראשי עידו לוינסון, ממליצים על סדרת היינות "BETA". סדרת  BETA היא אב טיפוס. סדרה מחתרתית כמעט, בכמויות מוגבלות המיועדת לצרכני היין החדשניים וההרפתקנים, המעוניינים לחוות זנים ויינות המתרחקים מן הזרם המרכזי אל עבר קצוות היצירה האישית. זוהי סדרה המונפקת בכמויות מוגבלות, כזו המתרחקת מזרקורי חנויות היין ומיועדת לצרכני היין ההרפתקניים, המעוניינים לחוות זנים ויינות המתרחקים מן הזרם המרכזי אל עבר קצוות היצירה האישית. סדרה כזו מאפשרת להפיק יין מיוחד גם אם מדובר בכרם אחד בלבד, קטן וייחודי, או באצוות חבית קטנה ויוצאת דופן כל כך שהיא מצדיקה יין אחד, נפרד, שייוחד רק לה. היין שלי מסדרת BETA – רוזה Vin gris 2021 רוזה קלאסי שמתאים לימי האביב והקיץ החמים. הארומות פרחוניות והתחושה מרעננת וקלילה. זהו יין המשתלב נפלא עם מאכלים קלים. פירותי וקליל, לסוף השבוע, למנות פתיחה, לערב זוגי וגם למרפסת ולחוף הים, עם גבינה ואבטיח. בואו ותצטרפו אליי לטעימה. 

"Vin gris בצרפתית הינו רוזה בהיר ועדין במיוחד. ענבי הטמפרניו גדלו בטרסות קטנות ומשופעות בהרי ירושלים. מדובר ביין נהדר המהווה ביטוי טהור, אלגנטי ועדין במיוחד של הטרואר ההררי הנפלא. מתאים בצורה מושלמת לליווי ארוחה".

יקב ברקן סדרת BETA – רוזה Vin gris 2021

רשמי טעימה שלי: האף, נפתח בניחוחות של ריבס, ורד יבש ותותים מבושלים, אשכולית ורודה וליים, לצד ניואנסים עדינים של אלון קלוי. מוביל לחך של אבטיח טרי חתוך, עם סחיטה של ​​ליים, עם טעמים של פרי אבן ונקטרינה לבנה וחך אמצע מורם יפהפה, ומסיים עם תווי עלי ורדים פריכים. יין פריך, נעים, רענן וטעים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי טמפרניו TEMPRANILLO

כרם: בית נקופא כרם יחידני

אלכוהול: 11.5%

בקבוק: 750 מל"ל

התיישנות: היין התיישן 8 חודשים בחביות צרפתיות ופיתח מורכבות, עומק ואיזון נהדר בין טעמי הפרי וארומת עץ אלון.

יינן ראשי: עידו לוינסון

כשרות: כשר לפסח. בד"צ בית יוסף. הופרשו תרומות ומעשרות ללא חשש ערלה ושביעית חוג חתם סופר בהשגחת הבד"ץ כשר למהדרין רב המועצה האזורית גזר. לא מבושל.

ידידותי לטבעונים

רשמי טעימה מהיקב: Vin gris הוא רוזה עדין במיוחד. באף ארומות פרחים ופרי אדום כגון תות שדה ופירות יער, בליווי ארומה עדינה של עץ אלון קלוי ומתובל. בפה חשים ביין בעל גוף בינוני ומרקם חמאתי, מלווה בטעמי פרי אדום ומתמשך לסיומת פירותית ארוכה ונעימה.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  10-12°C

מחיר מומלץ לצרכן:  90 ₪.

ניתן לרכוש באתר: Blend – blend.co.il

יקב ברקן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top