חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"מיטשוס" ו-"יקב סלוקיה" – יקב שבתוך מסעדה של בשר ויין ואהבה רבה !

חגי שלום הבעלים של "מיטשוס בע"מ מסעדת קצבים" מאזור התעשייה קצרין שברמת הגולן, מייצר יין כבר כמה שנים. שיפי (רעייתו המקסימה) וחגי שלום, הם חברים שלי וכל מפגש שלי עמם, הוא סיבה לחיוך ולחיבוק והמפגש שלי עמם הפעם, הצליח ללא כל מאמץ, להוציא מהשניים חיוכים למכביר.

חגי, מעיד על עצמו "ככזה שעשה יין עוד לפני שהחל ללמוד והיין שעשה היה יין טוב. כמה הבין מה הוא עשה זו כבר שאלה אחרת".

את ההשכלה האקדמית שלו, הוא רוכש בשנה וחצי האחרונה במכללת אוהלו במגמת ייננות. הוא אומר : "כשאתה מבין את החיידקים ואת השמרים ואת הגורמים לקלקול את כל המסביב שיש אז אתה מתנהג ופועל אחרת. וכשאתה מבין את המכלול הן ברמה האקדמית והן ברמה המעשית, אתה יכול להרשות לעצמך להעיז כי אתה שולט ויודע והכי חשוב מבין, מה אתה עושה ואתה חי את החיות". חלק גדול מהעבודה  המעשית של מגמת הלימוד, נעשית בתוך היקב של חגי הצמוד למסעדה, יקב המחזיק בתוכו את מיטב המיכון והטכנולוגיה בהשקעה כספית של כמיליון שקל וזה הרבה כסף במונחים של יקב הנמצא בתחילת הדרך הנמצא בתוך מסעדה וותיקה, שכבר מזמן מיצבה את עצמה כאחת ממוסדות הבשר היותר טובות בארץ ולבטח ולדעתי הטובה ביותר בצפון הארץ.

בבציר 2011 בצר חגי כ- 9-טון ענבים מהם הוא מייצר כ- 10,000 בקבוקים תחת המותג "יקב סלוקיה" ואל תקלו ראש לאיש יש כוונות לגמרי רציניות למצב את עצמו כיקב בעל שם עם יין איכותי. היקב מייצר כרגע יין רוזה, שיראז, קברנה סוביניון ולראשונה גם שרדונה הנמצא כרגע בחביות.

 

יקב סלוקיה רוזה 2011 – רוזה יבש העשוי מ- 100% קברנה סוביניון עם ענבי קברנה סוביניון משובחים המגיעים מכרם הנטוע בקדמת צבי. זו הפעם הראשונה שחגי מייצר יין רוזה ממנו נעשו 250 בקבוקים הנמכרים במחיר מפתיע של 60 ₪ בלבד, בחנות הקצביה הצמודה ובמסעדה. מדובר ברוזה עם אף מאופק, שהפה משלים לו את כל החסר בטעם. היין בגוון אדמדם כתום בוהק יין קל, שתי, נגיש וקיצי, שופע מאפייני פרי עם נימה מתקתקה וחמיצותו מאוזנת ורעננה. ליין 13% אלכוהול, הוא נדיר ב"כמויותיו", נחטף מהר וזהו יין שילווה היטב, מגוון רחב של מאכלים ומחירו קורץ בחך ולכיס.

את טעימת היינות ליווה מקצה טעימות על רוחב המזלג והצלחת והוא כלל נקניקיות שמנמנות נימוחות ועשירות של "צ'וריסוס מיטשוס" העשויות מבשר 70% עגל, 30% טלה עם גרעיני פיסטוק חאלבי טחונים.

לצד חזה אווז מעושן על זמורות גפן וזו חברים, לוקח אתכם למדינה אחרת מבחינת הטעמים.

את שתי המנות הראשונות, ליוו לחם פריך קראנצ'י ומיטבלים של פטרוזיליה, שום פרוס ביין לבן, שמן זית ובלסמי.

יקב סלוקיה שיראזהיין עשוי 100% ענבי שיראז המגיעים מכרם בעמק קדש. צבעו סגול כהה ועשיר. הארומות העדינות העולות מהיין משלבות פטל ונגיעת טבק עץ קלוי ופירות יבשים. חסרה לי ביין התמיכה ועמוד השדרה על מנת להעניק לו עגלגלות וגוף. היין התיישן 12 חודש בחביות עץ אלון צרפתי חדשות. ליין 13.5% אלכוהול.


 

יקב סלוקיה קברנה סוביניון 2009 – היין עשוי 100% ענבי קברנה סוביניון המגיעים מכרם שבקדמת צבי ברמת הגולן. היין עשיר בארומות פרי יער בשל עם רמז לעשבוניות ,נגיעת טבק וקאסיס. הגוף בינוני עם מרקם מפתה המושך לסיומת מלטפת. היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. ליין 14% אלכוהול.

 

 

 

מנת הבשר היתה מהמיטב של המיטב והיא היתה מורכבת מסטייק טי-בון שצידו האחד פילה וצידו השני סינטה פרוס לפרוסות ומידת עשייתו מדיום רייר. הבשר היה עשוי כהלכה רך טעים ונימוח בפה

והוא הוגש לוהט לצד תפו"א ,שום קונפי ובצל על הגריל.

שטרודל התפוחים מעשה ידיה של שיפי אשתו של חגי שהוגש חם עם כדור גלידת וניל מעוטר בעלים של נענע, היה מנת קינוח שכל אחד היה נהנה ושמח לקבל מזוגתו או מאימו האוהבת. קל וחומר כשמדובר במנת קינוח של מסעדה.

 

מיטשוס בע"מ מסעדת קצבים | קצביה | קייטרינג – גריל לאירועים
אזור תעשיה קצרין, ת.ד. 3649 רמת הגולן | טלפון 04-6963334 | פקס 04-6963335

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top