חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מדבר FREE RUN 2020 לבן – חדש ובמהדורה מוגבלת! במכירה מיוחדת לחברי מועדון לקוחות היקב!

"יין במדבר, זה מה שהם עושים ביקב מדבריינות לבנים ואדומים, במהדורות מוגבלות מענבי כרמים במדבר, בעיקר ברמת הנגב הגבוהה, באזור מצפה רמון, בגובה 800 מ' מעל לפני הים. היין שלהם איכותי, נגיש וטעים לשתייה…היובש המוחלט במדבר מחד, ומשטר ההשקייה המוקפד מאידך, ההבדלים החדים בטמפרטורת יום/לילה חורף/קיץ, קרינת השמש הקיצונית, המינראליות האזורית של הלס הלובי וסלעי הגיר, משטר הריסוסים הדליל ביותר, כל אלה שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין, באופן מובהק ושונה מאזורי היין האחרים בישראל. לגוף, לנפש וללב. לראות גפנים שורדות במדבר ולראות אנשים טובים ששורדים במדבר שבו את ליבם של אנשי יקב מדבר. לכן הם בחרו במדבר. והם אומרים: "אנחנו לא עולם חדש ולא עולם ישן. אנחנו מקפידים על ייננות פאסיבית – מינימום התערבות בתהליך. עיקר המאמץ מושקע בהליכים פיזיים כמו קירור, השריות ארוכות, ערבובים, ממוצעים ואיזונים. כיקב בוטיק יש לנו את היכולת לרכז מאמץ ותשומת לב מירבית לכל זן ענבים, ולכל אצוות בציר בנפרד. היין שלנו טעים, מאוזן, נקי, ומשקף בהחלט את המדבר – חובת ההוכחה עלינו. היין מאוחסן מיום היווצרותו בקירור ואפילה. היין יגיע אליכם באמצעות שליח במצב אופטימאלי. היקב כשר למהדרין בהשגחת הרבנות הראשית בערד והרב דב לנדאו כשרות מלכתחילה. היין כשר גם לדעת הרמב"ם משמעו 100% מיץ ענבים וללא תוספים מין החי". לחברי מועדון הלקוחות של היקב, מוצע בימים אלה, יין ייחודי ומיוחד הנקרא FREE-RUN 2020 וממנו נעשו סך הכול 360 בקבוקים ותסכימו איתי, שזה ממש כלום, לעומת מה שאתם הולכים לקבל כאן בבקבוק. אז תשמעו לעצתי ורוצו לחטוף את היצירה הזו, פן יהיה לכם מאוחר ויגידו לכם "סליחה אבל זה כבר נגמר".

"FREE-RUN" הידוע גם בשם: "VIN DE GOUTTE" בצרפתית, או מיץ אצילי, מיץ בזליגה חופשית, הוא מונח המשמש בייצור יין, המתייחס למיץ שזורם בחופשיות ושהמשתחרר מערימת ענבים כאשר קליפותיהם מתפצלות תחת משקלם, לפני שהם נלחצים מכנית. המיץ הזולג הראשוני והבתולי הזה נחשב לאיכותי. חלק מהייננים מאמינים, שיינות העשויים ממיץ זה, הם טהורים ומציגים טעמים אמיתיים מהזן. לרוב, הוא משמש ליינות לבנים, מכיוון שהוא נוטה להיות פחות טאני בגלל המגע הקצר עם הקליפות ואלמנטים מרים כמו החרצנים והשזרות.

יקב מדבר FREE-RUN 2020 מהדורה ייחודית ומוגבלת

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: בלנד לבן המבוסס על ענבי שרדונה, סמיון,  שנין בלאן, וסוביניון בלאן.

רשמי טעימה שלי: האף, מציע ריחות אטרקטיביים של שזיף צהוב, תווים עדינים להפליא של, פריחת הדרים לבנה ואפרסק קל, דבש מיובש ושעוות נרות, לצד נגיעה של תפוח חבול ברקע ותווים טרופיים עדינים. החך, מאוזן היטב עם כניסה פיקנטית, פריכה, יבשה ומרעננת, בעלת גוון ג'ינג'ר, חמיצות עדינה, מינרליות עשירה ותווי עלה קארי עדין, ואגס שמופיע בסיומת. תחושת הפה מדהימה. פשוט מענג, ומורכב.

בקבוקים: סך הכול 360

כשרות: כשר לקידוש גם לדעת הרמב"ם בית יוסף. לא מבושל.

אלכוהול: 13%

מחיר מומלץ לחברי מועדון לקוחות היקב בלבד: 100 ₪.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9°C-11°C

ראה את המחיר המיוחד לחברי קהילת מידבר בלבד, להתחברות לחצו כאן

יקב מדבר

רובע האמנים, רח' סדן 10, ערד.

[email protected]

שיווק והפצה: עמיר חריזי 0525932200

צילום: דני רובין

עריכת תמונה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top