חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב סקוריה סירה 2017

יקב סקוריההוא "אסטייט ווינרי" מושג האומר כי הכרמים הם של היקב, וליקב שליטה מוחלטת בכל שלבי הכורמות והייצור של היין. סיפורו של יין מתחיל בענבים ואלו קובעים עד 85% מאיכות היין. הגפנים שהם מגדלים בתשומת לב מרובה על כל שלבי הגידול והקפדה על איכות הענבים. זני הגפנים שלהם נבחרו לאחר מחקר שערכו על מנת להתאים במדיוק את הזנים לסביבת הגידול ברמת הגולן ושיטות הכורמות של היקב מאפשרות להגיע לפוטנציאל איכויות ייצור יין גבוהות ביותר. בעלי היקב עופר ועמוס, הם גם הייננים וגם הכורמים ששולטים על כל התהליך. היקב ממוקם במושב כנף, הנמצא במורדות הגולן מעל הישוב מעלה גמלא. היקב ממוקם לא הרחק מהמצוק והנוף הנשקף ממנו לכנרת. כשנכנסתי לחנות היין "משקאות הטורקי" בגבעת שמואל בשישי האחרון, שמחתי לפגוש את עמוס מיקב סקוריה מטעים מיינות היקב. היו שם סירה 2017, מרלו 2017 וקברנה סוביניון 2017. הסירה, היה נתון בדיקנטר ולדברי עמוס, הוא הרגיש צורך להטעים את היין כך. שמעתי ממנו על התחרות בעולם היין ועל הרצון להיות נוכח כיקב, על מדפי חנויות היין וכמובן למכור את היין. היינות של יקב סקוריה עשויים היטב ודווקא הסירה כך התרשמתי בעצמי וכך גם הסובבים אותי בעמדת ההטעמה, היה החביב עלי מהיינות וידעתי שזה היין שלי לסוף השבוע.  

יקב סקוריה סירה 2017

סגנון: אדום זני. יבש.

רשמי טעימה שלי: יין ארומטי, עם אישיות עשירה ומורכבת, יין זה מציג תווים של אוכמניות, פלפל לבן, אלגום, קליפת תפוז, זית שחור, כמון ודפנה. תחושת הפה עשירה וכהה, עם שכבות של טעם פרי המנוקדות בחך אמצע שופע ומרקם משקל קל עד בינוני. לחך יש עמוד שדרה מוצק של טאנינים מוצקים ומעוגלים ורעננות עזה, איזון נאה והוא מסיים עם טונות של פלפל, תבלינים ופירות שחורים.

בציר: 2017

הרכב זני: 100% ענבי סירה שגדלו למרגלות תל פארס בגובה 740 מ' מעל פני הים. האקלים הקריר והיבש, המינרלים מהקרקע הוולקנית הקנו לענבים איכות יוצאת דופן.

בציר ידני.

התיישנות: 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

תיאור היקב את היין: היין בעל צבע אדום עמוק, מאוזן, עשיר ומלטף.

התאמה לאוכל: מתאים לכל ארוחה או כשמתחשק להתפנק עם כוס יין טוב.

אלכוהול: 14.5%

כשרות: כשר לפסח. ללא חשש טבל ושביעית הופרשו מעשרות רבנות מועצה דתית אזורית רמת הגולן מחלקת הכשרות הרב ישי שמואל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°C-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 120.00 ₪.

יקב סקוריה

מושב כנף, רמת הגולן

[email protected]

צילום הבקבוק: מאתר היקב, בהרשאה של עמוס

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top