חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מוניץ "אביהו" 2019

יקב מוניץ, "הינו יקב בוטיק משפחתי כשר, שהוקם בשנת 2015 על ידי איתי מוניץ. העשייה שלו ביקב מבטאת את החיבור שלו לאדמה, אהבת הארץ והתשוקה שלו ליין. את החזון שלו ליצור יין בוטיק איכותי מוביל שראל מוניץ, ד"ר למדעי הצמח המתמחה בגידול גפנים ליין ואחראי על איתור כרמים מובחרים ועל העבודה הייננית. חזון זה מתבטא בשימוש בענבים איכותיים מאזורי גידול מגוונים בארץ. ניסיון מקצועי בעשיית יין, היה חלק בלתי נפרד מתקופת הלימוד והעשרת הידע של שראל לרבות עבודה מעשית ביקב "הרצברג" בסיתריה. היקב מייצר כ- 7000 בקבוקים בשנה. הבציר הוא ידני ובדרך כלל יישון ארוך בחביות עץ אלון צרפתי איכותיות בעיקר של יצרן החביות הצרפתי הנודע ״Seguin Moreau". שני האחים, בחרו להעניק ליינות שלהם שמות של בנותיהם ולפיכך "טליה ו-"אלה", הן בנותיו של איתי, ו"שקמה" ו-"ערבה", הן בנותיו של שראל. היקב גם ייצר בבציר 2019, יין פרימיום אדום "אביהו", על טהרת ענבי קברנה פרנק, כמחווה והומאג', לאבי המשפחה אברהם "אביהו" מוניץ, כפי שכונה על ידי משפחתו. איש צנוע, קצין מעוטר, מדען, חוקר ואיש משפחה מסור. בואו ותצטרפו אליי לטעימת הסיקור של יין זה שעלה אצלי אחר כבוד לשולחן החג.

יקב מוניץ "אביהו" 2019

רשמי טעימה שלי: צבע,ליבת נופך כהה, בהירות מבריקה בזכוכית. האף, מוביל עם ניחוחות מרומזים ארומטיים של אספרסו, שוקולד ושמנת, המזכיר טירמיסו, עובר להפליא למקהלת אניס, קאסיס ושזיף שחור. בחך, הרך להפליא, תחושת פה עגולה. טעמים עזים, מורכבים ושופעים, של פירות יער אדומים בשלים, עם תווים קלויים, מקורמלים של תאנה, דובדבן ושזיף, ארוגים באלגנטיות בחבית. סיומת ארוכה וחיה טאנית, המתחננת להדרן. היין ידידותי במיוחד למאכל. הוא מסקרן ואופייני טרוארית, ליינות הבאים מהשומרון. ניכרת השקעתו המובנת של היינן ליתן ביין, את כל שאתה יכול. אהבתי.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה פרנק

כרם: נגוהות – בציר ידני

יישון והשבחה: 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ״Seguin Moreau"

תיאור היקב את היין: היין בעל גוון סגול עמוק וגוף מלא המאופיין בסיומת מתמשכת בארומות של פירות יער עם נגיעות שוקולד מריר וטבק.

אלכוהול: 13.8%

בקבוק: 750 מל"ל

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה בהשגחת רבנות מקומית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן:

יינן: ד"ר שראל מוניץ

יקב מוניץ

כפר ידידיה

ניהול שיווק והפצה איתי מוניץ: 054-8159930

[email protected]

קרדיט צילום: דני רובין. עיבוד התמונה ועריכתה: ניר רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top