חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דרימיה משיק סהר 2018 עם תווית מחודשת

יקב דרימיה, הוא סיפור של מפגשים – הר ומדבר, אדם ואדמה, קרקע ושמיים. היקב משלב בין מורשת חקלאית, בת שלושה דורות, לצד חשיבה יצירתית וגישה חדשנית, יקב דרימיה הוא הגשמת חלומם של בני הזוג אלעד ונאוה מובשוביץ. היקב מייצר 30,000 בקבוקי יינות בוטיק בשנה מענבים הגדלים בחבל יתיר. סהר, הוא סיפור של אהבה בתנועה, בלי סוף ובלי התחלה. גילוי ויצירה, התחדשות ועשייה. זה הסיפור שלי, שלך ושלנו. של טעם ותשוקה. ביקב דרימיה מסמנים ומייעדים התחלות חדשות ובימים אלה, הם משיקים את התווית המחודשת של סהר. 

יקב דרימיה סהר 2018

רשמי טעימה שלי: אף, עסיסי עם גרעין של פירות אדומים, ארז ועשבי תיבול יבשים, דובדבן ושזיף, חתוך בכמה תווים של טבק ועלה תה. בחך, טעמי שזיף ודומדמניות שחורות. משקל טוב ועושר פרי, עם טאנינים גמישים אך עשירים ונגישים ותו מוקה נוח ונעים בגימור חלק. תמורה נאה למחיר.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 50% מרלו 45% קברנה סוביניון 5% קריניאן

כרם: מרלו סוסיא (780 מ'), קברנה סוביניון סוסיא (790 מ') קריניאן מצפה יאיר (883 מ')

מועד הבציר: ספטמבר 2018

תהליך הייצור: ·מועד הבציר נקבע תוך רצון להגיע להבשלה פנולוגית עם שמירה על חומצה טבעית מהפרי במחצית הראשונה של ספטמבר. תסיסות של 8-10 ימים בטמפ' של עד 24 מעלות ללא השריות, סחיטה עדינה

התיישנות: ויישון בחביות אשר מרביתן לא חדשות 12 חודשים.  זאת מתוך רצון להגיע ליין נעים ונגיש.

דבר היינן אלעד מובשוביץ: "בימים אלה, אנו משיקים, את התווית המחודשת של סהר. בחרנו בתווית בצבע שחור המסמל את הסביבה שבה הירח בה לידי ביטוי. דווקא באפלה, קסמו של הירח מאיר, מחזוריות של כיסוי וגילוי.. לפעמים, יותר, לפעמים פחות אבל תמיד שלם. לגייס את אותה ענווה שחסרה לנו כדי להפיק יין טוב שלא מתיימר, לא מתחנף ולא מתאמץ להוכיח. ממש כמו הירח שנמצא תמיד מסביב ומאיר את דרכם של ההולכים בחושך. כדי לצמוח, אנו שותלים בקרוב כרמים נוספים בסביבת היקב. מרכז המבקרים בתכנון מתקדם. חניה חדשה וגדולה כבר עוד רגע מוכנה ולקראת הבציר, אנו נערכים לגדילה בייצור".

אלכוהול: 14%

כשרות: מהדרין בד"ץ בית יוסף, OU, בד"ץ אונגר ורבנות מקומית

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב דרימיה

www.drimia-winery.com

[email protected]

Facebook

Instagram

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top