חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"עלמיא" – בר יין – תחת הקונספט "הנגשה של עולם היין"

לפני כשנה ותוך כדי תקופת הקורונה עלה במוחם של יגאל ביטון הבעלים והיינן של יקב אבוהב בצפת ושל חברו רועי טילבור מיזם של יין שבבסיסו החזרת עטרה ליושנה והיא השבתה של תרבות היין בראשון לציון והנגשה של עולם היין להשתדל להעביר דרך הקיר שהוא באורך 6 מטרים על 3 וחצי מטרים שמורכב מ- 13 חביות יין ישנות חתוכות המהוות בסיס תצוגת יינות ישראלים כשרים, הכי טובים שהם יכולים להביא אל הקיר הזה במחירים נוחים. זהו מקום לתרבות. כאשר בימים ראשון ושני המקום לא מתפקד כבר יין אלא סגור לערבי יינן, סדנאות טעימות יין, השקות של יינות חדשים, במה ליקבים רחוקים גיאוגרפית המבקשים לעצמם מקום במרכז, לחשיפת יינותיהם ואירועי יין סגורים. בימים שלישי עד חמישי, בר היין פתוח לקהל הרחב בין השעות 19:00 ל- 23:00 סגירת הדלתות לכניסת קהל אבל עדיין המקום מבפנים חי ושוקק מבלים אל תוך השעות הקטנות של הלילה. בימי ו', המקום נפתח מהשעה 11:00 ועד כשעה לפני כניסת השבת, ובמוצאי שבת מצאת השבת אל תוך הלילה. לא תמצאו כאן בירות. גם לא תמצאו כאן אלכוהול. תמצאו כאן יין בשפע לטעימה ולקנייה, וגם קפה לקינוח. לצד היין שתשתו, תמצאו כאן נישנושים בדמותם של שקדים ואגוזים, מגשים של גבינות, וגם פירות העונה לקינוח. בצידו האחורי של הבר, תמצאו את חצר המוזיאון ההיסטורי של ראשון לציון המרווחת והמזמינה המעניקה לאורחים פינות הסבה מוצלות, וגם פינות ישיבה אינטימיות. המחירים נוחים. השירות מאוד אישי אכפתי וקשוב ומבחינת הבעלים שיהיה לכם רק טוב, זה הכי חשוב. 

בר היין נמצא בתקופת הרצה ומאחר ויקב אבוהב מושקע במקום, תוכלו למצוא כאן בתצוגה לטעימה ולמכירה את כל פורטפוליו היינות של היקב מיין הרוזה ועד ליינות הפרימיום. תמצאו כאן לבינתיים וזה לא מעט, גם יינות של יקב ירושלים ורמת חברון, יקב סמבטיון, יקב לוריא ועוד. רועי מספר שהמקום "ניבנה" בצורה חכמה במיוחד הזכייה במכרז הפתוח לניהול המקום שהייתה בתקופת הקורונה, ראש העיר רז קינסטליך, מר אלי פולק, מנהלת המוזיאון דוקטור רוני באום, אלה 3 אנשים שנמצאים מאחורי הקלעים שמעודדים ודוחפים ומאמינים בהצלחת המקום. 

טעמתי מהרוזה של יקב אבוהב העשוי 50% ענבי קברנה סוביניון 50% ענבי קברנה פרנק.

טעמתי את ה"עלמיא" של יקב אבוהב, העשוי בלנד של 40% ענבי סירה, 30% ענבי קברנה סוביניון, 20% ענבי מרלו, 10% ענבי פטי וורדו לאחר 18 חודשי יישון.

טעמתי גם קברנה פרנק זני של יקב אבוהב עם 14 חודשי יישון. ונפרדתי מרועי באיחולי הצלחה והבטחה לשוב ולבקר. אז אם חיפשתם לעצמכם בראשון לציון מקום של תרבות ויין זה המקום בשבילכם. אם חיפשתם לעצמכם מקום להשקת יין, לקיום סדנאות טעימת יין, לאירועים פרטיים וחגיגיים, זה המקום בשבילכם.

"עלמיא" – בר לתרבות יין

אחד העם 2 ראשון לציון

רועי טילבור 0507242006

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top