חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב וילה וילהלמה משיק TIMELESS 2008 אחרי 100 חודשי יישון ו- TIMELESS 2009 אחרי 108 חודשי יישון!

תקראו את הכותרת ותקראו אותה טוב. זה משהו לא רגיל שאתם חייבים לאהוב. איפה עוד תמצאו יינות שמתנהגים הכי "צעירים" ועדיין הם התיישנו 100-108 חודשים בחביות. וכן, תאמינו לי, שזה יכול להיות. בחול המועד פסח 2021, פותח יקב וילה וילהלמה, את שעריו לציבור חובבי היין באירוע אותו הם מגדירים "הטעימה הגדולה-חול המועד פסח", כנגד תיאום הגעה באתר היקב. כאן, עם הגעתכם, תזכו לטעימת הפורטפוליו העשיר והמגוון של יינות היקב מיין הרוזה הרענן כפתיח, דרך הסוביניון בלאן, היינות האדומים המתיישנים, היינות האדומים המושקים, ועד ליינות הקינוח לפתיחה ולסיום, עם הדרכה והסברים מפורטים של מוטי גולדמן וכיבוד מפנק אישי ודואג, של גילי המקסימה רעייתו של מוטי.  יינות סדרת TIMELESS מתבגרים בחביות במשך שנים ארוכות, סופגים את השקט והשלווה של וילהלמה. פנינה היסטורית ושקטה בלב אזור המרכז. היינות מבוקבקים רק אחרי שפיתחו את מורכבות הטעמים הדרושה ויוצאים ממרתפי היקב רק אחרי שביקב משוכנעים שהגיע ובא זמנם. יינות עשירים ועתירי טעמים, אך אלגנטיים ונעימים עד הטיפה האחרונה. גיל ומוטי גולדמן, דור שני לכורמים, הקימו את היקב בשנת 2001, בוילה טמפלרית. המדשאות רחבות הידיים והבית העתיק על תקרותיו הגבוהות, חדריו הרבים ומרצפותיו העתיקות והמצוירות הם מקום שלו ומקסים לכל אירוע. עם סבלנות אין קץ מייצרים ביקב יינות מתיישנים בני עשר שנים ויותר. טעימות יין  ואנשים עם סיפורים שתרצו לשמוע עוד ועוד… יקב וילה וילהלמה משיק 2 יינות אדומים, TIMELESS 2008 אחרי 100 חודשי יישון, ו- TIMELESS 2009 אחרי 108 חודשי יישון!

יקב וילה וילהלמה TIMELESS 2008

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום בינוני, עד עמוק. באף, דמויות מיושנות של טבק, קופסת סיגרים, עור ואדמה. בחך, מבנה עדין, עם טאנין רך ועמוד שדרה חומצי, עם תווי פרי עזים ורמזים לנענע. הטעמים נמשכים לגימור היבש והארוך. יין זה, מדגים עד כמה היינות האלה יכולים להתיישן. מרקם קטיפה, אך עדיין לא "שמנה". טעמי זרם טהור של דומדמניות, נענע, שוקולד מריר, מרווה ורמזים מרופדים של גיל ההתיישנות, זורמים ארוכים ורחבים. האלון האיכותי של עץ החבית, מתמזג עם טאניני ענבים עסיסיים וקו חומצות מאוזן, מה שגורם לשתייה מהנה ומושכת ביותר, גם בעתיד ארוך.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: 80% ענבי קברנה סוביניון אדמת בזלת, 20% מרלו אדמת גיר

כרמים: כרם בן זימרה גובה 80 מטר

התיישנות: 100 חודשים!

בקבוק: 27.2.2017

יינן: עמרם סורסקי

כורם: מוטי גולדמן

אלכוהול: 13.8%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°- 18°C

כשרות: אין.

לא מסונן

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

יקב וילה וילהלמה TIMELESS 2009

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק מבריק, עם גוון סגול, צלול ובהיר.
באף, דומדמניות שחורות בשלות וקאסיס, עם רמזים לפירות יער אדומים וניואנסים של עלה דפנה וקקאו, משלימים אלון ארז חריף. מושך מאוד.
בחֵך, גוף בינוני עד מלא, עם טאניני גרגירים עדינים ושיווי משקל נהדר. הליבה, עם טעמי פירות יער בשלים ובעלי טוויסט מלוח מובהק, של סויה ועלי דפנה, מתובלים בעדינות, באלון משולב מסוגנן, עם גמישות מאוזנת. יין נהדר
אלגנטיות, מבנה וטוהר, המציגים אורך ועומק טעם מרשימים, עם פוטנציאל השתבחות של שנים קדימה.

סוג היין: בלנד אדום יבש

הרכב זני: 70% ענבי קברנה סוביניון אדמת בזלת, 30% מרלו אדמת גיר

כרמים: כרם בן זימרה גובה 80 מטר

התיישנות: 108 חודשים!

ביקבוק: 4.3.2019

יינן: עמרם סורסקי

כורם: מוטי גולדמן

אלכוהול: 13.8%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°- 18°C

כשרות: אין.

לא מסונן

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

וילה וילהלמה על פי חזונם של גיל ומוטי הינה המקום בו החיים הטובים מתחילים, מקום המגיע אל הטוב שבכל אחד מאיתנו, מקום של שמחה ואנרגיה טובה.

יקב וילה וילהלמה

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top