חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הסקוטית" מבית "ישרקו" מרחיבה את קטגוריית היינות משיקה: יין לבן כשר לפסח: FARGETTE SANCERRE 2020 מיקב Domaine Guillerault-Fargette מצרפת

"הסקוטית" מבית "ישרקו", מרחיבה את קטגוריית היינות ומשיקה לקראת חג הפסח: יין לבן מ Guillerault-Fargette Sancerre מצרפת. 

Guillerault-Fargette Sancerre 2020

רשמי טעימה שלי: יין לבן יבש חלק ואלגנטי, שופע פרי מבלי לאבד מחומציות נהדרת. באף, תווי מינרלים ופירות כמו אגס וליצ'י, נגיעות ליים ופרחוניות הדרית לבנה. בחך, הטעמים רחבים ומגוונים, החל מליצ'י בשל ועד פרחים לבנים ומינרליות של אבן גיר. שילוב הפירות והמינרלים, גורם לך להרגיש שאתה לוגם משהו אקזוטי.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי סוביניון בלאן

תיאור היין על פי היקב: יין מתאים לכל ימות השנה, כשר, לא מבושל. זהו סאנסר אופייני המגיע מאזור France’s Loire Valley בעל צבע זהב יפה. האף אינטנסיבי ויש בו ארומות אופייניות של פירות הדר. חווית יין צעיר ומלא חיוניות. היין מתאים למאכלי עוף ודגים – כגון טרוטה או סלמון בגריל – גבינות עיזים טובות, וגם מאכלים מתובלים וירקות.

תהליך עשיית היין: הפילוסופיה של היקב היא לתת לטבע לעשות את שלו, ככל האפשר, במינימום התערבות חיצונית. הגפנים גדלות בכרמים לצד עשבייה, עליה היקב מפקח ומסדר רק כאשר יש בכך צורך מבחינת הגפן. בכרמים לא נעשה שימוש בדשנים כימיים או בחומרי הדברה, עד כמה שניתן. הכרמים נטועים על אדמות חמר וגיר, אופייניות לאיזור סאנסר. הפרי עובר מיון אשכולות כבר בכרם, ואז שוב ביקב, לפני המעיכה והפקת התירוש. המיץ עובר שיקוע ולאחר התסיסה עובר היין ייצוב נוסף לפני הבקבוק.

אלכוהול: 13%

מחיר מומלץ לצרכן: 99 ₪.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°- 8°C

כשרות: כשר לפסח (כשרות OU) באישור הרבנות הראשית לישראל.

ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות ובמסעדות וברים נבחרים

ישרקו

קרדיט צילום: אסף לוי

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top