חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשת החנויות "יין בעיר" ממליצה על Terrazas de los andes מלבק 2018 מארגנטינה, לכבוד פסח תשפ"א

יקב Terrazas de los andes מייצר יינות מאז תחילת המאה ה-19 בהשראת יינות צרפתיים. בשנת 1996 מומחים צרפתים מבית היוקרה מואט הנסי סיור באזור וזיהו את הפוטנציאל העצום של היקב. מדובר באחוזה יוקרתית ששורשיה נטועים עמוק במסורת ייצור היין באזור. היקב מייצר יינות ממגוון טרוארים איכותיים וכרמים בעלי איכות יוצאת דופן המנוהלים ע"י אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. היקב מתמחה בייצור יינות מ-4 סוגי ענבים בלבד : מלבק, קברנה סוביניון, שרדונה וסוביניון בלאן ובין היתר הוא מייצר גם את יין הדגל של ארגנטינה שבאל דס אנדס האגדי. רשת החנויות "יין בעיר" ממליצה על Terrazas de los andes מלבק 2018 מארגנטינה, לכבוד פסח תשפ"א.

טראזס דה לוס אנדס רזרבה מלבק Terrazas de los andes 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול אודם עמוק עם רמזים כהים. באף, תפוז דם, קומפוט פירות יער ועשבי תיבול. חך, בעל גוף בינוני-מלא, מובנה, מעודן, רך וקלאסי בו זמנית. טעמי פרי כהה ותבלינים, ריכוז טוב של טעמי דובדבנים, מרקם משופע ומשיי. טאנינים בוגרים, מעוגל בצורה מושלמת ומלווה בטעם מתמשך ושופע.

סוג היין: אדום יבש

טראזס דה לוס אנדס רזרבה מלבק 2018 מגיע אלינו מהעיר מנדוסה שבארגנטינה שידועה ביינות המלבק המעולים שלה. בזכות האקלים וטיב האדמה, ענבי המלבק הגדלים בארגנטינה ובמנדוסה בפרט נחשבים לאיכותיים במיוחד והוא מביא לידי ביטוי בצורה מיטבית את איכויות הכרמים והטרואר הייחודי של מנדוסה.

תיאור היקב את היין: צבעו סגול יפהפה . ליין גוף מלא, חומציות מאוזנת, טעם עשיר וקטיפתי וארומה פרחונית המשלבת באף ריחות פרחוניים של סיגליות, פירות יער שחורים ורמזים לשוקולד וטבק ובפה הוא רענן עם טאנינים רכים.

התיישנות: 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי.

אלכוהול : 14%

מחיר מומלץ לצרכן: 79.

ניתן להשיג ברשת יין בעיר

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top