חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שור אסטייט SHORR ESTATE WINERY ממליץ על "שיקמה" מוסקט לבן 2019, ו- ג'וי מרסלן 2018, לכבוד פסח תשפ"א.

SHORR ESTATE WINERY הדרך של יקב שור אסטייט, החלה ב2010 בנטיעת כרמי היין של המשפחה. משפחת שור, מהמשפחות הוותיקות ביישוב המתחדש בארץ ישראל, עוסקת בהפקת יין בישראל כבר מאמצע המאה ה-19 ללא הפסקה. הדור השביעי של המשפחה, חיבר בין אהבת דורות ליין ולאדמת הארץ ונופיה, יחד עם רוח המסורת וחידושי הטכנולוגיה והחלה לטעת כרמים ולהיות שותפה מלאה לגידול ולטיפוח הכרם והיין. בחירת החלקות ואזורי הגידול לא אופיינית למפת הנטיעות המקובלת בישראל, וזאת מתוך סקרנות יצירתית ובמטרה לגלות ארץ לא נודעת אשר ראויה להיות בית גידול לגפן איכותית המבטאת את טוב ובעיקר את ייחודיות אזור הגידול. ב2018 מתוך התרגשות ושמחה של המשפחה, אנשי הכרמים, היינן וצוות אנשי היקב נבצרו הענבים הראשונים. השילוב של גידול עצמי מוקפד, ציוד משוכלל ומדויק ועם מחויבות של שבעה דורות יין בישראל החלה דרכו של היקב. .הסיפור שלנו מתחיל הרבה מאוד שנים לפני הדור החדש בעשיית יין ואנו מאחלים לכם הנאה מפרי עמלנו ואהבתנו ומקווים שתהיו חלק מהסיפור הנפלא של היקב. יקב שור אסטייט SHORR ESTATE WINERY ממליץ על "שיקמה" מוסקט לבן 2019, ו- ג'וי מרסלן 2018, לכבוד פסח תשפ"א.

כספיריטס (כספי משקאות חריפים) ויקב שור אסטייט גאים להכריז על שיתוף פעולה וחתימת הסכם שיווק והפצה של יינות היקב. יקב שור אסטייט, בהובלתם של הבעלים אלי שור והיינן צבי סקייסט, יוצרים יין המבטא את החיבור בין מסורת המשפחה וחדשנות טכנולוגית. משפחת שור, עוסקת ביצירת יין החל מאמצע המאה ה-19 כספיריטס, אחת מיבואניות האלכוהול הוותיקות בישראל, משווקת ומפיצה כיום מספר יקבים ישראלים ומייבאת מגוון רחב של מותגי יין מכל העולם.

אורן דנה, מנכ"ל כספיריטס: "החיבור של יקב שור אסטייט לבית המותגים של כספיריטס הינו צעד נוסף וחשוב בדרכנו לעולם היין. יינות נפלאים אלו, אשר זכו לשבחים רבים יהוו תוספת משמעותית למגוון היינות הישראלים המעולים שמשווקים על ידינו  מהיקבים בן דוד ואפוד. בתקופה הקרובה יחברו יינות אלו למגוון יינות יבוא איכותיים שיאפשרו לנו להציע לקהל אוהבי היין חווית יין אמיתית ומפתיעה."

אלי שור, בעלי יקב שור אסטייט: "אנו שמחים וגאים על שיתוף הפעולה שנחתם עם חברת כספיריטס. זהו חיבור טבעי של שתיים מהחברות הוותיקות בתחום האלכוהול והיין בישראל. אני מאמין שההצטרפות לסל האיכותי של כספיריטס יחד עם הרוח החדשה אשר נושבת בשתי החברות יביא להצלחה גדולה ולהתפתחות הדדית"

כספיריטס נוסדה ב-1909 בחיפה על ידי האחים כספי, והיא היבואנית הרשמית והמפיצה של מותגי אלכוהול, יין ובירה בינלאומיים רבים כגון טקילה "חוזה קוארבו", וויסקי "בושמילס", וויסקי "גלן גרנט", וודקה "נמירוף", קוניאק "קמוס", גי'ן "בולדוג", רום "קראקן", ליקרים של "לוקסרדו", "סאות'רן קומפורט", יקבי "בן דוד" ו-"אפוד", יינות "מתיאוס" ו"מונדורו", בירה "כרמליטן" ו"הופייגר", סיידר "APPS" ועוד. אחד ממאפייני החברה, הוא יכולתה לעצב את טעמו של הקהל הישראלי. חברת כספיריטס אחראית לכמה מהפכות משמעותיות בתרבות השתיה הישראלית. כספיריטס משווקת משקאות בעלי שם והכרה בינלאומיים ויחד עם זאת, עדיין יודעת לזהות מזקקות בוטיק איכותיות מרחבי העולם, שפוטנציאל המוצרים שלהן תואם את הטעם הישראלי.

יקב שור אסטייט שיקמה מוסקט לבן 2019

רשמי טעימה שלי: טעימה מעניינת, בזכות הדיסונאנס והציפייה ליין מתוק, על שום העובדה שכולנו מורגלים למאפיין הזני הייחודי של יין מוסקט והוא הארומה ה"ענבית" שלו, זה אולי עשוי להישמע מוזר, אך המוסקט הוא למעשה אחד ממעט מאוד זנים שיש להם את הניואנסים והטעמים הענביים האלה. צבע, זהוב לימון בהיר, עם גוון ירוק קל ושוליים בוהקים. באף, ניחוחות מלון טרי, אפרסק והדרים, משלימים פריחת לימון ויסמין ופלפל לבן, עם נגיעות דבש מספקים חך בשל, יבש ומלא עם גימור תבלינים מתמשך. אחר. שונה. רענן ומיוחד.

סוג היין: לבן יבש

על היין: היין עשוי מהזן הים-תיכוני העתיק מוסקט אלכסנדרוני, אחד מזני הענבים האציליים של אזורינו.

הכרם: כרם שקמה, בו הזן נטוע, מביא לידי ביטוי את מלוא הפוטנציאל שמעניק הכרם ליינן, הטרואר העשיר שבאזור זה בא לידי ביטוי ביין בצורה מדהימה.

עשיית היין: התירוש שנוצר לאחר הבציר שהה על זגי הענב במשך 6 שעות לקבלת מיצוי מאוזן של הארומות ותסס בטמפרטורה מבוקרת של 14 מעלות צלזיוס במשך כ-20 יום. כל אלו יוצרים יין מרענן, מאוזן וקל לשתיה. היין מאופיין בטעמים טרופיים טריים, ארומה עדינה של פירות הדר אשר מלווה בניחוחות של פריחת הדרים ודבש.

תיאור היין על פי היקב: יין שמח ורענן שיטיב ללוות קינוחים מתוקים, פירות ומנות מתובלות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° – 10°C

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪.

כשרות: היינות בכשרות רבנות מעלה אדומים, רבנות ירושלים, בד"צ אגודת ישראל ובד"צ בית יוסף

יקב שור אסטייט ג'וי מרסלן 2018

רשמי טעימה שלי: צבע אדום עמוק, באף, ארומה המשלבת פירות אדומים, מינרלים, רמיזות לנענע ואיקליפטוס. חך, רך עם גימור ארוך. יין זה בעל אופי זני נהדר ומציג ביטוי עז לפירות אדומים בשלים עם תווים מינרליים. תמורה נאה למחירו.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: יין זה מורכב מ-85% מרסלאן ו-15% פטי ורדו. סדרת שקמה, קרויה של שם הכרם בו נטועים הענבים, מעבירה בצורה ייחודית את האהבה והאושר שהכרם והגפן מעבירים ליין.

על היין: היינות בסדרה נוצרו בתשומת לב רבה מגפנים שטופחו באהבה ונבצרו בעדינות רבה בחשכת לילה קריר בנגב הצפוני. לאחר התסיסה, נשלח היין למנוחה והתבגרות סבלנית כאשר הוא עטוף

התיישנות: בחביות עץ אלון למשך 12 חודשים תמימים, בהגיעו לפרקו הועבר בעדינות לבקבוק ושב למנוחת איזון קצרה בטרם יחלוק אתכם את האהבה של אנשי היקב והיינן ליין.

תיאור היין על פי היקב: היין מציג אופי מקסים שמתבטא בגוף מלא ועגול, טעמי פירות שחורים ואדומים, מעט איקליפטוס ועשבי תיבול, כל זה עטוף בסיומת עשירה ומלאה.

הצעת הגשה: היין ייטיב ללוות בשרים על האש, תבשילים בבישול ארוך ומנות מתובלות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° – 16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 50 ₪.

כשרות: היינות בכשרות רבנות מעלה אדומים, רבנות ירושלים, בד"צ אגודת ישראל ובד"צ בית יוסף

שור אסטייט – משפחה של יקב

SHORR ESTATE WINERY

יינן – צבי סקייסט
בעלים – אלי שור

[email protected]

0537780784
0537780788

 02537780788

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top