חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ירושלים Jerusalem Hills winery ספיישל רזרב "5774" קברנה סוביניון 2014 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב ירושלים Jerusalem Hills winery הוקם באזור הרי יהודה על ידי משקיעים יהודים צרפתיים אוהבי ירושלים וארץ ישראל במטרה לייצר יין בארץ הקודש ולשווקו בחוץ לארץ בדגש ותוך מיתוגו כמוצר מארץ הקודש. מיתוג זה הינו ייחודי ליקב ירושלים.  יקב ירושלים פעל ופועל גם כיום בהפצת הרעיון כי ייצור יין איכותי בהרי יהודה הינו המשך טבעי של ההיסטוריה בת אלפי שנים של המקום. הבציר הראשון של היקב היה בשנת 2002, כאשר בשנתיים הראשונות כל סדרות היקב יועדו לייצוא בלבד, במיוחד לשוק האירופאי, לשוק היהודי ולשוק הנוצרי אוהד ישראל. בשנת 2004 הגדיל היקב את היקף הייצור שלו והחל בשיווק מוצריו גם בשוק המקומי.  היקב הינו יקב מודרני בעל טכנולוגיות חדישות לייצור יין החל מקליטת הענבים ועד לביקבוק היין. יינות היקב מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי בין 3 ל- 15 חודשים. ליקב הסכמים ארוכי טווח עם כורמים באזור הרי ירושלים, בית שמש ועמק האלה דבר המאפשר שליטה גדולה יותר של הצוות המקצועי ביקב על הטיפול בענבים. גובה פני השטח בו נטועים כרמי היקב נע בין 600-800 מטר. האקלים והאדמה הסלעית באזור מעניקים לענבים טעמים וארומות ייחודיים התורמים ליצירת יין איכותי, בעל גוף מלא ומאוזן. יקב ירושלים Jerusalem Hills winery ספיישל רזרב קברנה סוביניון לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב ירושלים Jerusalem Hills winery ספיישל רזרב "5774" קברנה סוביניון 2014

את היין שטעמתי, קבלתי נתון בארגז עץ מהודר. הבקבוק עצמו יפיפה, מצודד עין ומרשים מאוד. הן כמתנה והן כחוויית שתייה. 

רשמי טעימה שלי: צבע סגול דיו עמוק ואטום. באף, ניחוחות של סיגליות, תווים של דומדמניות שחורות, אוכמניות, דובדבנים שחורים פתוחים ונגישים, אדמה חרוכה, ליקוריץ, רמזים לתבלין אלון, גרפיט ומינרליות. החך, עשיר, בעל גוף מרוכז להפליא ועומק מרשים. הוא מהודק ואחורי, אך הוא נשלט על ידי תמצית הפירות והעושר המלא והגליצרין שיש ליין הזה. המרקם פתוח ושופע, והסיומת ארוכה ומתמשכת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: יין מיוחד זה יוצר מענבי קברנה סוביניון הגדלים בהרי יהודה בקרבת ירושלים בגובה של 950 מ’ המשקיפים על ים המלח.

תהליך עשיית היין: הענבים נבצרו באופן ידני ועברו תהליך תסיסה ארוך בתנאים קרירים במכלי תסיסה קטנים ייחודיים המאפשרים להגיע למיצוי מקסימלי של הפולי פנולים.

התיישנות: היין יושן במשך 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, 60% מהן חביות חדשות.

לאחר הביקבוק, היין יושן במשך 36 חודשים לפני שיווקו.

תיאור היין על פי היקב: היין מאוזן, עשיר וחלק עם ניחוחות של דומדמנית, שוקולד, פלפל שחור וסיומת נאה של תבלינים ארומטיים.

אלכוהול: 14.5%

בקבוק:  750 מ”ל

כשרות: יינות היקב מיוצרים תחת השגחת כשרות בד”צ יורה דעה הרב מחפוד, בד”צ מנצ’סטר הרב וסטהיים ו- OU.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°C

מחיר מומלץ לצרכן: 450 ₪.

להשיג בחנויות היין והאלכוהול המתמחות

שיווק והפצה

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top