חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ירושלים Jerusalem Hills winery רוזה LIMITED EDITION 2020 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב ירושלים הוקם באזור הרי יהודה על ידי משקיעים יהודים צרפתיים אוהבי ירושלים וארץ ישראל במטרה לייצר יין בארץ הקודש ולשווקו בחוץ לארץ בדגש ותוך מיתוגו כמוצר מארץ הקודש. מיתוג זה הינו ייחודי ליקב ירושלים. יקב ירושלים פעל ופועל גם כיום בהפצת הרעיון כי ייצור יין איכותי בהרי יהודה הינו המשך טבעי של ההיסטוריה בת אלפי שנים של המקום. הבציר הראשון של היקב היה בשנת 2002, כאשר בשנתיים הראשונות כל סדרות היקב יועדו לייצוא בלבד, במיוחד לשוק האירופאי, לשוק היהודי ולשוק הנוצרי אוהד ישראל. בשנת 2004 הגדיל היקב את היקף הייצור שלו והחל בשיווק מוצריו גם בשוק המקומי. היקב הינו יקב מודרני בעל טכנולוגיות חדישות לייצור יין החל מקליטת הענבים ועד לביקבוק היין. יינות היקב מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי בין 3 ל- 15 חודשים. ליקב הסכמים ארוכי טווח עם כורמים באזור הרי ירושלים, בית שמש ועמק האלה דבר המאפשר שליטה גדולה יותר של הצוות המקצועי ביקב על הטיפול בענבים. גובה פני השטח בו נטועים כרמי היקב נע בין 600-800 מטר. האקלים והאדמה הסלעית באזור מעניקים לענבים טעמים וארומות ייחודיים התורמים ליצירת יין איכותי, בעל גוף מלא ומאוזן. יקב ירושלים Jerusalem Hills winery רוזה LIMITED EDITION 2020 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"ב.

יקב ירושלים Jerusalem Hills winery רוזה לימיטד אדישן 2020

רשמי טעימה שלי: רוזה קיצי, אלגנטי, עם צבע כהה ורוד-זהב. באף, פרחים ורודים ואחריהם פרי קיצי מזמין ורענן, מעט הדרים מיובשים, רמזים למושק ותות בר. תווים "ספייסיים" וגרידת לימון מוסיפים למורכבות נוגעת במליחות העוקבת לחך. כאן, מצאתי מרקם מקסים, רענן ושופע חיות, עם גימור מחודד ויבש. תיהנו מקורר לבד או עם גבינה מלוחה, פלח אבטיח, מרפסת בשקיעה, או על שפת הים.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון:

תיאור היקב את היין: יין רוזה מענבי קברנה סוביניון בסגנון צרפתי, הענבים נבצרו באופן ידני מכרם בהרי יהודה. היין מאד מאוזן, טרי, רענן, קריספי עם חמיצות עדינה, מאופיין בטעמים וארומות פירותיים.

אלכוהול: 14%

בקבוק:  750 מ”ל

כשרות: בהשגחת הרבנות הראשית לישראל. בהשגחת יורה דעה בפיקוח שלמה מחפוד. בד"צ איגוד רבנים.  בהשגחת הבד"צ מחזיקי הדת.

ידידותי לטבעונים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° – 12°C

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

להשיג בחנויות היין והאלכוהול המתמחות

קרדיט צילום: איל קרן סטודיו לצילום קולינרי

שייוק והפצה

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top