חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב צובה עם 2 יינות לבן ואדום – שרדונה 2018 ו- סירה 2015, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

חברת אנוטקה, יבואנית יינות ומשקאות אלכוהוליים בבעלות משפחת חינאווי,  מציעה ומבליטה לשנה החדשה את יינות יקב צובה ושמה אותם בפרונט. צובה סירה וצובה שרדונה מבציר 2018 המהווים בחירה מדויקת לארוחת החג החגיגית.  לרגל חגי תשרי בחודשים ספטמבר ואוקטובר 2020, יוצע מבצע על כלל יינות צובה, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ- על כל קניית בקבוק יין, הבקבוק השני ב- 50% הנחה. יקב צובה הוקם בשנת 2005 כיקב estate המבוסס על ענבים מכרמי קיבוץ צובה, הנטועים כבר משנת 1996.
הכרמים משתרעים על אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גתות וטרסות עתיקות יומין.
הגובה הרב (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים.
הבציר הלילי שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב.
היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.
היינות מיושנים בחביות עץ אלון צרפתי בין 8 ל 18 חודשים. היקב מייצר 60,000 בקבוקים בשנה ונמכר בחנויות היין המובחרות בארץ ובחו"ל (צרפת, ארה"ב).
כל יינות היקב כשרים למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה וכשרות בינלאומית OK. P בד"צ חרדים. יקב צובה עם 2 יינות לבן ואדום – שרדונה 2018 ו- סירה 2015, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב צובה סירה 2015

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עשיר, האף, מפתה בתערובת של סיגליות, מנטה וטימין, שומר, רוזמרין, אורגנו ופרחונית סגלגלה לוונדר. בחך, הכניסה טרייה, עסיסית ובהירה, משלבת טעמים של תות שחור ושוקולד מריר. פרי עשיר ומשתהה, טאנינים אלגנטיים ומשולבים. זהו יין שהזמן רק עושה ועשה לו טוב. ואין סיבה לא לאהוב.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי סירה

תיאור היקב את היין: יין אדום יבש אלגנטי, המיוצר מענבי סירה. היין יושן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ליין שצבעו סגול כהה ניחוחות של פרי אדום דובדבנים ואוכמניות, מתובל בעץ אלון קלוי.

היין מורכב מ100% ענבי סירה מכרמי היקב בהרי יהודה הגדלות בגובה ממוצע של 600 מטר בו האקלים יותר נח ורוחות קרות מצננות את הגפנים בשעות הערב ויוצרות תנאים טובים לגידול ענבי סירה הידועים כרגישים לתנאי מזג האוויר. תנאי הטרואר בשילוב עבודה קפדנית של אנשי היקב מצליחים להוציא ענבי סירה באיכות טובה מאוד ויוצרים יין המופק בישראל עם מאפיינים אלגנטיים המאפיינים יינות סירה מן העולם הישן.

ליין גוף מלא בעל מבנה עגול הנהנה ממינרליות טובה הפורסת ומאווררת את ריכוז הפרי לצד טאניניים רכים ומתמשכים המעניקים ליין מרקם קטיפתי נעים ו"רגוע". פרופיל הטעמים קלאסי לענב הסירה עם פירות יער אדומים וכחולים בשלים וניואנסים פרחוניים אשר מרחפים ברקע. היישון הארוך בחביות משתלב בעדינות רבה ואינו מאפיל על הפרי אלא מוסיף טעמי קקאו קלילים ומורכבות טובה. הסיומת מאוזנת ונעימה.

התיישנות: 18 חודש

אלכוהול: 14%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

יקב צובה שרדונה 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, כעין הקש עם גוונים זהובים, צלול עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות מורכבים של לימון בהיר טרי ופירותי עם תווים של יערת דבש, פרחי בר, חציר יבש, נתמך על ידי נגיעה של וניל מהאלון. החך, בעל גוף בינוני עם טעמים של אננס, תפוח צהוב ודבש לימון מוקרם. הגימור, ארוך עם תווים מלוחים, המרעננים את החך. רעננות, עדינות והתמדה גדולה.

סוג היין: לבן יבש

תיאור היקב את היין: יין לבן יבש המיוצר מענבי שרדונה. היין מיוצר בשיטת SUR LIE מסורתית בורגונדית על ידי השרייה על השמרים ומיושן 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ליין ניחוחות עשירים של קליפת לימון, חבית עץ בורגונדית, חמאתיות וקרמל עדינים. יין מלא, רענן ובעל סיומת ארוכה ומרשימה.

התיישנות: 8 חודשים

אלכוהול: 14%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°-13°C

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

אודות אנוטקה

אנוטקה הנה חברת ייבוא יין ומשקאות אלכוהוליים, בבעלות משפחת חינאווי.

אנוטקה, אוחזת בפורטפוליו עשיר של מוצרי פרימיום הכוללים מותגי יין מוכרים כמו פרסקולבדי, פרקשנט, שמפניה פול רוג'ר, מוגה, יקב צובה ועוד. במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה KREMLIN AWARD וקוניאק HINE. בתחום הבירה מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל סן מיגל ועוד.

יקב צובה

כתובת: קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 9087000
טלפון: 02-5347678
דואר אלקטרוני: [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top