חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רקנאטי עם 3 יינות – שרדונה גליל עליון 2019 ו- סירה גליל עליון 2019, ו- מרלו מנרה 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

יקב רקנאטי הוקם בשנת 2000 ע"י קבוצה של אוהבי יין בראשותו של לני רקנאטי. מטרתם הייתה הקמתו של יקב חדש אשר ייצר יין ישראלי איכותי אשר ישווק במחירים הוגנים לצרכן.
היקב קבע את מושבו בעמק חפר, במבנה ובו מכשור וציוד מתקדמים לייצור יין איכות ממדרגה ראשונה וללא פשרות. לקראת חגי תשרי מציעים ביקבי רקנאטי להעלות על שולחן החג יינות מסדרת רקנאטי – קברנה סוביניון, ושרדונה – יינות איכותיים, מרשימים ומחירם מהווה תמורה מצויינת לכסף. יקב רקנאטי עם 3 יינות – שרדונה גליל עליון 2019 ו- סירה גליל עליון 2019, ו- מרלו מנרה 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

יקב רקנאטי שרדונה גליל עליון 2019

רשמי טעימה שלי: שרדונה רענן, עם ניחוחות באף, של עשב לימון, תווי פרחים ופירות הדר, עם רמזים לקליפת קוקוס. בחך, טעמים מאוזנים יפה של אגס ירוק וקרם וניל. המרקם יחד עם זאת עדין, והגימור יבש ומינרלי.

סוג היין: לבן יבש

תיאור היין על פי היקב: שילוב של טרואר יוצא דופן וגידול מוקפד הביאו ליצירת יין ייחודי, כזה החושף את פירותיות השרדונה ויחד עם זאת את האלגנטיות, המינרליות והאצילות של זן זה. בשעות הבוקר המוקדמות נקלטו ביקב ענבי השרדונה, ולאחר סחיטה עדינה והצללה, הותסס התירוש בטמפרטורה נמוכה תוך שימת דגש על שימור ארומות הפרי ורעננותו. בתום תקופת התיישנות של 6 חודשים, נרקח הבלנד הסופי. ליין ארומות פרי הדר ופירות גלעין המלווים בארומה עדינה של חביות עץ האלון בהן תסס והתיישן היין.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  13°- 9°C

כשרות: רבנות איזורית, O.U, בד"צ בית יוסף, חוג חת"ס ב"ב

מחיר מומלץ לצרכן: 59 ₪

יקב רקנאטי סירה גליל עליון 2019

רשמי טעימה שלי: באף, פטל שחור, ניחוחות צמחיים ותבליני טבק מעושנים. בחך, פרי שחור, טאנינים חלקים וקטיפתיים. אורך ואיזון נאים.

סוג היין: אדום יבש

תיאור היין על פי היקב: שילוב של טרואר יוצא דופן וגידול מוקפד הביאו ליצירת יין ייחודי, כזה החושף את ריכוז הפרי וארומת התבלינים של זן הסירה, המלווה במבנה טאני רך ועגול.
בשעות הבוקר המוקדמות נקלטו ביקב ענבי הסירה. לאחר הפרדת גרגרי הענבים ובתוספת מעט משזרותיהם
עבר היין תסיסה עדינה ומבוקרת. טמפרטורות מתונות, הביאו לביטוי זני אופטימלי, לעושר הפרי, מורכבותו ולסגנון היינני האלגנטי אליו שואפים ביקב רקנאטי.
ליין ארומת סירה אופיינית של סיגליות, לבנדר ופלפל שחור בליווי ניחוחות עץ אלון.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות איזורית, O.U, בד"צ בית יוסף, חוג חת"ס ב"ב

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

יקב רקנאטי מרלו "כרם מנרה" 2017

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום סגול בוהק. אף, פירותי מאוד עם תווי שזיפים ואוכמניות סיגליות ווניל, המלווים בתווים עזים ובלתי ניתנים לטעות של קרמל ושוקולד. החך, חלק, עם טאנינים בשלים, קאסיס, פירות אדומים, טבק במבנה טוב ואיזון טוב מאוד ובגימור פרי מתמשך. יופי של יין. 

סוג היין: אדום יבש.

תיאור היקב את היין: כרם מנרה מתאפיין באדמת טרה רוסה ייחודית ובתנאי אקלים אידאליים להפקת יין מרלו מרתק המתאפיין בחמיצות טבעית מאוזנת, ארומה של פרי יער אדום, שזיף שחור ועשבי תבלין מקומי. יין זה משקף את הגישה הים תיכונית של היקב במיטבה, כזה המציג ביטוי זני מובהק, מאופק ואלגנטי, טאנינים רכים וקטיפתיים וסיומת ארוכה והרמונית.

התיישנות: מרלו "כרם מנרה" התיישן 18 חודשים בחביות קטנות וגדולות המיוצרות במיוחד עבור היקב באזור בורגונדי שבצרפת ובוקבק לאחר סינון גס בלבד.

יין זה יוצר במהדורה מוגבלת.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות איזורית, O.U, בד"צ בית יוסף, חוג חת"ס ב"ב

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪.

יקב רקנאטי

ת.ד. 12050 אזור תעשייה עמק חפר
טלפון: 04-6222288
[email protected]

קרדיט צילום: עומרי מירון

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top