חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אודם עם 3 יינות – מרלו וולקני 2018, שרדונה וולקני 2019, יער אודם אדום 2019, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א

יקב הר אודםהכל מתחיל במקום בו ההרים נושקים לשמיים, למולם נוף אין סוף, הנחלים זורמים מכל עבר והאוויר צלול ושקוף – שם שומעים את הטבע מדבר, רוקם לנו חלום של הווה מלא משמעות וחיבור טבעי לשורש העשייה שלנו – יינות טעימים, משמחים ומדויקים עבור כל אחד ואחת מכם. היקב עבור בני משפחת אלפסי, הוא הגשמת חלום של עשייה משפחתית. היינות נולדים מתוך אהבה, יצירתיות ומחויבות לאיכות היין הגבוהה ביותר. בצפון רמת הגולן, בלב יער אלונים בגובה של 1100 מטר מעל פני הים, שוכן יקב הר אודם. האקלים, הנוף ההררי, יער האלונים והכרמים הרבים הגדלים באזור מעניקים תחושת חופש אמיתית. היקב נוסד בשנת 2003 ע”י עידית ומיכאל אלפסי ומייצר כ-90,000 בקבוקים בשנה. היווסדו הוא הגשמת חלום בו אהבה ליין, גידול חקלאי ועשייה יצירתית לוקחים חלק בכל שלבי היצירה. עשור וחצי לאחר הקמתו היקב משלב איכות וחדשנות יחד עם מסורת והקפדה ונחשב כאחד מיקבי הבוטיק הטובים ביותר בישראל עם שלל תארים מהארץ ומהעולם. יקב הר אודם עם 3 יינות – מרלו וולקני 2018, שרדונה וולקני 2019, יער אודם אדום 2019, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תשפ"א.

סדרת וולקני – טעמתם פעם את הרוח המנשבת בין הכרמים בתוך גביע היין שלכם? ומה עם רחשי העלים? מחזוריות הגפן? סדרת וולקני מציעה ללקוחותינו יינות מדויקים ומוקפדים להפליא ומביאה לגביעי היין שלכם באופן בלתי אמצעי את חזון היינן: יינות בעלי אופי פרוע ודינמי, לצד בשלות, מורכבות ואיכות.

יקב הר אודם מרלו וולקני 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק. באף, ניחוחות מורמים של דובדבן ותות עם שמץ של מוקה. בחך, טעמים של שזיף מתוק ותבלין עם עץ אלון צרפתי עדין. יין בעל גוף בינוני עד מלא עם טאנינים קטיפיים, ארוך ורך, בגימור חלק ומשיי.

סוג היין: אדום יבש

תיאור היקב את היין: המרלו שחיפשתם ועכשיו אתם גם ויודעים איפה למצוא! בנוכחות עוצמתית אך לא מכבידה הוא יסחרר את החדר מרגע הפתיחה ועד הלגימה האחרונה. זהו יין שיעניק לכם חווית יין שלמה, ניחוחות של פריחה ומגוון טעימים בעוצמה הנכונה. וולקני מרלו מתהדר בצבע אדום עז, ארומה של פרחים ופירות יער, טעם תיבולי עם מעט ווניל מלווה בעפיצות רכה.

התיישנות: היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון

אלכוהול: 15%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מחיר מומלץ לצרכן:85 ₪.

יקב הר אודם שרדונה וולקני 2019

רשמי טעימה שלי: פרי בשל, פוגש "חמאה" ותבלין. הוא נפתח באף, בניחוחות אגס בשל ותפוחים מוזהבים ופריכים, ממוזגים בתווי וניל ונגיעות מרציפן, ועושר הטעם שלו בגוף בינוני חלק ומשולב, מאוזן יפה על ידי חומציות טובה ונוכחת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי שרדונה

תיאור היקב את היין: וולקני שרדונה הנו יין בעל צבע קש זהבהב עם גוון ירקרק ובעל טעם של תפוח ירוק, פרי הדר ועטוף ניחוח עדין של עץ משובח. היין התיישן על שמריו בשיטת SUR LIE בחביות עץ אלון צרפתי במשך 5 חודשים

אלכוהול: 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  9°-13°C

כשרות: רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מתאים לאוכל: סלמון בעשבי תיבול לצד פטוצ'יני עם רוטב פטריות בר

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

סדרת יער אודם – כשאתם מחפשים יינות לפתוח איתם את סוף השבוע או לסגור את היום, כנראה שהיינות מסדרת יער אודם יהוו את הבחירה המושלמת. קלילים, יומיומיים, יינות המנגישים את האיכויות של יקב הר אודם בכל לגימה.

יקב הר אודם יער אודם 2019

רשמי טעימה שלי: מבושם, פרחוני, עם ניחוחות של עלי כותרת של ורדים אדומים, סיגליות, לצד פירות יער שחורים מתוקים ועץ אלון, המגובה בניואנסים של אוכמניות, שזיפים כהים, וגוונים של ציפורן ועשבי תיבול יבשים. בחיך, פירות שחורים, טאנינים נוגעים בסוג של מליחות קלילה. מן הסתם, זוהי תרומת הנביולו לבלנד. יין שתי ונעים ותמורה נאה למחיר. 

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד של קברנה סוביניון, נביולו, סירה

תאריך השקה: 1.2020

תיאור היקב את היין: יין אדום קייצי  הנולד מתוך הרצון להנגיש את עולם היין  לכמה שיותר אנשים ובכמה שיותר הזדמנויות. זהו יין שמדבר בגובה העניים, קל להתחבר אליו והמאמץ היחיד שתצטרכו להשקיע בו זה כשתחלצו את הפקק. יין עם גוון אדום דובדבן חצי אטום. ניתן לחוש בו בטעמי דובדבן , פטל משולבים במעט מרווה.

אלכוהול: 14.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: רבנות רמת הגולן, O.K, בד"צ מנצ'סטר.

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪ .

יקב הר אודם

אודם, 1247300

שבת וחג סגור.
 04-6871122

 

 

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top