חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היישר מארון ההפתעות המטורף של Hendrick’s מגיע אלינו ביבוא ושיווק של "הכרם", הנדריקס מידסאמר Hendrick’s Midsummer Solstice Gin

זוהי מהדורה מוגבלת אחת של ג'ין Hendrick’s מתוך סדרה של כמה מהדורות שעוברות תחת ידיה המטורפות של המאסטר דיסטילר הגברת לזלי גרייסי.
גרסה זו של Hendrick’s ג'ין, משלבת בתוכה, בנוסף למרכיבים הבוטניים הקבועים של Hendrick’s, (כשהחשודים המיידיים בד"כ הם: ערער, ​​כוסברה, שורש אנג'ליקה, שורש אוריס, זרעי קימל, הל, קמומיל, קליפות תפוז ולימון) תמציות וארומות של פרחים, הבאים להעניק למשקה את הניחוח המרענן והפרחוני של יום באמצע הקיץ. המשקה המתקבל הוא ג'ין יבש אך פרחוני ומאוזן, בעל ארומות של סיגליות, וורדים ופריחת התפוז, עם סיומת הדרית עדינה. גרסה זו של Hendrick’s מושלמת לערבוב קוקטיילים, עם אווירה קייצית ומרעננת וכמו כן לשתייה נקייה עם טוניק ופלח תפוז (ולא לשכוח את המלפפון כמובן…)

Hendrick’s Midsummer Solstice Gin

רשמי טעימה שלי: זהו ג'יו שובה לב. האף, מרענן להפליא, עם ארומות של פרחים כמו לבנדר, ולילך, וורד, לצד פרחוניות הדרית לבנה, המשתלבים עם ערער אדמתי ותבלינים רכים, לצד גוון ירקרק של מחטי אורן.
החיך נוכח. נוגע בסוג של ספייסיות חריפה ותקיפה יותר, האיזון העדין בין הערער לתווי הפרחים מעולה. יש פרץ הדרי, עם סוג של רמיזה מתקתקה על הלשון. בסיס הערער ברור יותר והפרחים היו ונשארו רבי מבע ונוכחות, לצד רמיזות לתווי תבלינים כהים יותר, עם רמיזה אוריינטלית משהו. הנוכחות האלכוהולית די מודגשת ועומדת בדיסונס מסוים, עם הפרחוניות והרמיזה העדינה, שהמשקה משדר.

אלכוהול: 43.3%

תכולה: 70 מ"ל

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

המלצות הגשה כקוקטיילים:

50 מ"ל – Hendrick’s Midsummer Solstice Gin

יין מבעבע 50 מ"ל

מי טוניק 150 מ"ל

מקשטים ב:

רצועות מלפפון

פרוסת תפוז

איך ל:

לכוס יין גדולה המלאה בקוביות קרח מוסיפים את כל המרכיבים ומערבבים בעדינות לתערובת. מקשטים ברצועות מלפפון ופרוסת תפוז.

50 מ"ל Hendrick’s Midsummer Solstice Gin

מי טוניק הודים

רצועות מלפפון

טוויסט תפוז

איך ל:

לתוך כוס היי-בול, מעל הקרח מוזגים את Hendrick’s Midsummer Solstice Gin ומעליו מים טוניק הודים. מקשטים ברצועות מלפפון וטוויסט תפוז. תהנו.

שפריץ יין מבעבע

35 מ"ל Hendrick’s Midsummer Solstice Gin

ליקר קרם דה קאסיס 15 מ"ל

מיץ מלימון טרי 10 מ"ל

מי סודה 60 מ"ל

למעלה עם יין מבעבע

מקשטים:

אוכמניות כחולות, או פטל שחור

רצועת מלפפון

איך ל:

לכוס יין גדולה המלאה בקוביות קרח מוסיפים את כל החומרים ומערבבים בעדינות לתערובת. מקשטים עם פטל שחור או אוכמניות ורצועת מלפפון.

הכרם

03-9627070

דרך החורש 10, חבל מודיעין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top