חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברקן, היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות משיק לט"ו באב: 'Reserve Gold Edition' רוזה מכרם עלמה, בציר 2019

רבות נאמר על סיפורי אהבה ויין והקשר הקסום שבניהם בתשוקה, בצבע הוורוד המהפנט ובמחוות הרומנטיות הבלתי נשכחות.
הרוזה ילווה בהרמוניה כל סעודה רומנטית לאור נרות וישמש כמתנה מושלמת לחג לאוהבים. לרגל ט"ו באב, חג האוהבים יקב ברקן משיק את יין רוזה כרם עלמה מסדרת 'Reserve Gold Edition' בציר 2019.

יקב ברקן Reserve Gold Edition רוזה 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד עז, סלמון וגווני נחושת, עם רמזים סגולים. באף, זר פירות אדומים טריים, פרחוניות הדרית, תותים ודובדבנים. החיך, שתי ופירותי, קל ויבש. חומציות מאוזנת, מרעננת עם רמיזות למנדרינה, פטל זהוב ושזיף אדום. גימור יבש ומתמשך.

הינה מהדורת הזהב המיוחדת של סדרת רזרב המוכרת והאהובה. מהדורה זו, שהושקה בשנה שעברה וזכתה להצלחה גדולה, שברה שיאים והובילה את המותג להיות המותג הצומח ביותר בנ"ש בקטגוריית המחיר שלו.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי מלבק

כרם: עלמה

תיאור היקב את היין: יין הרוזה עשוי מענבים הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה, ונבצרו בבשלות מדויקת. הכרם נבחר על ידי הייננים בזכות אקלים ייחודי ואופי פרי יוצא דופן.

צבעו ורדרד משגע, בעל ארומות פרחוניות אינטנסיביות.
בטעימה ראשונה עוטף את הפה והוא מעודן ואלגנטי, בעל חמיצות מרעננת ונעימה המלווה את היין עד לסיומת ארוכה ופירותית.

אלכוהול: 11.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 7 – 10 C°

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף והבד"צ חוג חתם סופר בהשגחת הרב שלמה בן עזרא רב אזורי גזר

יינן ראשי: עידו לוינסון

סדרת רזרב הינה סדרת יינות זניים המורכבים לרוב ממזיגה של יינות ממספר כרמים שונים. כל יין תוסס ומתיישן בנפרד, בעוד הייננים מבצעים טעימות תכופות המאפשרות להם ליצור תמהיל מדויק עבור כל יין. יינות הסדרה יושנו בחביות עץ אלון.

אודות יקב ברקן
יקב ברקן הוא היקב המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות. ליקב יש כ- 400 מדליות בהן זכה לאורך השנים. ברקן הוא הכורם הגדול ביותר בארץ. ליקב יש מעל 10,000 דונם של כרמים הפרוסים ברחבי הארץ- ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. פריסת הכרמים הרחבה מאפשרת לו מצד אחד להגיע לחומר הגלם הטוב ביותר, ומצד שני לבחון את הטרואר הישראלי בצורה הטובה ביותר ולהתאים לכל זן את אזור הגידול המתאים ביותר.

מחיר מומלץ לצרכן : 40 ₪.

הסדרה משווקת בחנויות היין ורשתות השיווק ברחבי הארץ.

יקב ברקן

טלפון: 08-9988788
אימייל: 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top