חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חדש מהסקוטית: אנטיקה פורמולה ANTICA FORMULA

הסקוטית ממשיכה בהרחבת סל מותגיה מכל רחבי העולם, והפעם עם השקת הוורמוט האדום המוביל "אנטיקה פורמולה" , מבית היוצר של מזקקת קרפנו, שבבעלות חברת פרטלי ברנקה.

"אנטיקה פורמולה" מיוצר באיטליה. הוא מכיל 16.5% אלכוהול ומגיע בבקבוק של 1 ליטר בעל עיצוב יחודי וזיהוי גרפי אותו ניתן לזהות בקלות. בקבוק כהה, תוויות עשירה ופקק אדום ואטום.

 

רקע:
בשנת 1786, רקח בנדטו קרפנו לראשונה, את הנוסחה הסודית לוורמוט הראשון בעולם. מאז ועד היום, נשמרה אותה נוסחה סודית בקנאות, אותו סוג בקבוק, אותו פקק ואותה חותמת אדומה. 

 

תהליך הייצור:
30 סוגים שונים של תבלינים ושבי תיבול, שזוקקו והתווספו ליין לבן. האפריטיף העשיר והמורכב הזה מאופיין ברמזים של וניל, צימוקים, קליפות תפוז, משמש ועוד.

 

איך שותים "ענתיקה פורמולה"?

מומלץ לשתות בכוס נמוכה או גבוהה, עם קרח. מומלץ להוסיף וודג' של תפוז או לימון.

 

מחיר לצרכן – 140 ₪ .

 

ניתן להשיג בחנויות יין מובחרות, מעדניות, במרכז המכירות של "הסקוטית"
ובאתר הבית של "הסקוטית": http://www.scottish.co.il

הסקוטית- "לשתות מכל העולמות" (ייבוא ושיווק יינות ואלכוהול) הוקמה בשנות ה-40 ע"י קבוצת משקיעים סקוטים ומכאן גם שמה והיא עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של משקאות אלכוהוליים ויינות מכל רחבי העולם ובכל דרגות המחיר.

לאורך השנים גדלה החברה והרחיבה את פעילותה בשוק ואת מספר המותגים אותם היא מייבאת ומשווקת בארץ. היום מייצגת החברה למעלה מ-500 סוגי יין ומשקאות חריפים.

לחברה מרכז מכירות ארצי  "הסקוטית", המשתרע על שטח של כ-400 מטר מרובע, ברח' התערוכה 23, בכניסה למתחם מגרשי התערוכה הישנים, ת"א.

המרכז החדש מציע לקהל הרחב מעל  2,500  מוצרי יין, אלכוהול וגורמה שונים מהארץ ומהעולם והוא כולל חדר מקצועי לטעימות מקצועיות, חדר מרתף ליינות מתיישנים ונדירים, מחלקת אביזרים מיוחדים ובר טעימות.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top