חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הרי גליל משיק "יין הכורמים" 2016, מחמשת כרמי היקב, לכבוד חג הפסח תש"פ, היין מהווה מחווה לכורמים המגדלים את האיכויות הטובות ביותר לאורך שנים .

בגליל העליון, סמוך לקיבוץ יראון גילו אנשי יקב הרי גליל את יופיו של מפגש משוחרר עם הטבע. חווית המפגש הזו הולידה יקב חופשי ויצירתי בגישה ובעשייה שלו. הם פועלים עם הטבע ויוצרים יחסים ברי קיימא עם האדמה והכרמים הצומחים מתוכה. חשוב להם לשמור על הקיים. לתת לחיים בסביבה לשרות. לתת חזרה. הטבע והאדמה הנם סלע קיומם, מתבקש מאתם באופן טבעי לעשות הכול כדי לשמור עליהם חיים ובריאים לאורך זמן. יקב הרי גליל חרט על דגלו להוביל את חזון הבר קיימא בכרמים, ביקב ובמפגש משוחרר עם הלקוח והם מזמינים אתכם להצטרך אליהם למסע מרתק וקרוב לטבע. יקב הרי גליל משיק "יין הכורמים" 2016, לכבוד חג הפסח תש"פ, היין מהווה מחווה לכורמים המגדלים את האיכויות הטובות ביותר לאורך שנים .

צפו בסירטון איך מכניסים עשייה של 20 שנה לבקבוק יין

רשמי טעימה שלי: ניחוחות צמחיים, מעט מעושנים, לצד דובדבן שחור ופלפל שחור, מובילים לטעמי פרי יער כחול ושחור, עם רמיזות מנטול, ועשבי תבלין כאורגנו ולבנדר. טאנינים עולים על חמיצות קלה בחיך המעניקה פריכות ותמיכה מאוזנת לטעמי פרי אדום של דומדמניות ושזיפים. הסיומת טרייה, ארוכה ומתמשכת נוגעת בתיבול.

סוג היין: אדום יבש בלנד

אזור גידול: הרי הגליל העליון,

הרכב זני: 40% קברנה סוביניון ,30% סירה, 30% פטי ורדו.

סגנון: היין מורכב מהענבים המובחרים מחמשת כרמי הדגל של היקב . כרם משגב עם , כרם האלה ,כרם יפתח , כרם יראון וכרם מלכיה . היין מהווה מחווה לכורמים המגדלים את האיכויות הטובות ביותר לאורך שנים . היין עמוק בצבע ,עשיר בטעמים עם ניחוחות פרי בשל עץ אלון ועשבי תיבול .

תהליך הייצור: תסיסה על קליפות בטמפרטורה של כ-°28  הענבים לתקופה של שבוע עד שבועיים ( תלוי חלקה ). תסיסה מלולקטית מלאה,

התיישנות: כ- 18 חודשי יישון בחביות עץ אלון צרפתי.

הבציר: עונת הגידול שקדמה לבציר 2016 החלה בחורף גשום והגפנים התעוררו לקרקע רטובה ותנאים טובים לצימוח . האביב החל מוקדם יותר מרב העונות וכתוצאה ההבשלה הוקדמה ברוב החלקות. תחילת האביב התאפיינה בצימוח נמרץ של הגפנים ועומס רב על הכורמים לעמוד במשימות הגידול בעונה. לאורך העונה מזג האוויר היה מתון וללא אירועי קיצון. הבשלת הפרי הייתה אחידה ומתונה לאורך העונה. בציר 2016 היה הקצר ביותר בכל שנות היקב והסתיים
לאחר 8 שבועות. האיכות מבציר זה מסתמנת כטובה במיוחד

נתונים אנליטיים:

אלכוהול: % 14.5
חומצה: (גר/ל) 5.9
pH: 3.64
מתיקות: יבש

אחסון ויישון: היין מוכן לשתייה ישביח ויתיישן היטב במשך שבע עד עשר שנים ממועד הבציר.

טמפרטורת הגשה מומלצת:  16°-18°C

כשרות: למהדרין. הרב אוירבך, O.K.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 130 ₪.

יקב הרי גליל

קיבוץ יראון ד.נ. מרום הגליל ישראל 1385500
טלפון 04.6868748 | פקס 04.6868506
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top