חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב סגל משיק קברנה סוביניון מסדרת Free Run בציר 2018 לרגל חג הפסח תש"פ

יינות סדרה Free Run מופקים מהחלק המשובח ביותר ביין המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב, ללא לחץ מלאכותי של מכונות.
ע"י סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ביותר ולו טאנינים רכים ומבנה קטיפתי. מקור הענבים בכרמי היקב בגליל העליון ובהרי ירושלים. לאחר התסיסה, היין המשיך להתיישן למשך 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. יקב סגל משיק קברנה סוביניון מסדרת Free Run בציר 2018 לרגל חג הפסח תש"פ. 

קברנה סוביניון מסדרת FREE RUN בציר 2018 בעל צבע אדום עמוק ושוליים סגלגלים המציג ארומות עוצמתיות של פרי שחור וקאסיס, מלווה בנגיעות מתקתקות של עץ אלון התומך בעוצמות הפרי. היין בעל מבנה טאנינים אלגנטי, רך ונעים ובעל סיומת ארוכה ופירותית.

אודות יקב סגל
יקב סגל הוקם בשנת 1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל.
יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. על ערכים אלו בנויה שיטת העבודה וייצור היין של היקב עוד מימיו הראשונים של היקב. החל מהשלב הראשוני של גידול הגפנים, שבו היקב נותן כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם, ועד לשיטות הייצור של היין המבוססות על מינימום התערבות. שיטות עשייה אלו, הן שיטות עשייה מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמתיים של הענב ואת הקשת הארומטית שלו. החזון שלנו הוא לשמור על האותנטיות המקסימלית של הענב.

מחיר מומלץ לצרכן : 65 ₪

כשר לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

הסדרה תשווק בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top